Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Takhle špatná hra to rozhodně nebyla ale některé věci zamrzeli hlavně ke konci grindění na 150 levej výzbroje byl na hlavu, tohle se moc nepovedlo, i bych ubral až moc spawnujících se nepřátel opak to působí jak groteska když tam vystřílet celou základnu a půl jen kvůli jedomu dokumentu :D

    Jinak, dobré, když to nezazdí a budou se snažit to trochu vylepšit jedině dobře. Raid může bejt zajímavej a událost s Terminátorem taky.

  • Já bych to rovnou dropnul, řekl sorry a začal dělat na novym projektu.

  • Nejvetsi problem hry bych videl v podivne navrzenem open worldu. Proste to nepusobi uveritelne a je to rozhodne nejvetsi mišmaš vseho, co kdy Ubisoft vytvoril. Tohle nemaji sanci opravit, protoze na tom ten svet stoji/pada a mohli by tak rovnou udelat novou hru. Hratelnost je uz ted pomerne ok, plizeni a strileni me zabavi, navic pokud si clovek povypina vetsinu ukazatelu, dokaze to byt i dosti atmosfericke.

    Fyzika vozidel byla katastrofalni uz ve Wildlands, takze tady jsem moc nadeji nevkladal a k vozidlum se stavim proste jen jako k prostredku prepravy z bodu A do bodu B. Jen si mohu povzdychnout - kez by se snazili napodobit jizdni model z Mad Maxe/Just Cause 2. Tam byla opravdu znat tiha vozu a samotne jezdeni po svete byla zabava.

    I tak me ale docela zajima, jestli se to nekam pokusi posunout. Hlavne je ale videt, ze tady tomu chybi poradny designer ala Vavra/Kojima, ktery te cele myslence doda kohezi a nebude se jen na hru snazit nabalovat dalsi a dalsi mechaniky ala Katamari Damacy. Jestli v tomhle bude Ubi pokracovat dal a dal, tak se jejich hry nikdy nevymani z tezkeho prumeru. Obsahu je sice prehrsel, ale jak se rika: "Mene je nekdy vice"

    • Kabutops

      musím reagovat na fyziku vozidel... ta byla hrozná už v prvním Far Cry :D

    • uzivatel1982

      Naprostý souhlas. S tímhle nic moc nenadělají. Věci jako jsou levelovaný loot, spawny ai, ai jako takové, spatně fungující mechanika neprátelských dronů a propracovaná mapa světa jsou věci který neopravý. Bez vůdčí osobnosti vývoje z toho prostě udělali copy/paste + microtransakce. Dobrý věci, které přidali jsou tam jen napůl(ozdravování a přiklonění se k hardcore). Spíš než aby se přiklonili k ceste vracení se k tradicím a základům GR, tak to spíš přiblížili k Division. Vlastně to tím přestalo dělat dobře věci, který už ve Wildlands byli dobrý, zábavný a dalo se na nich stavět. A ta arkádovější část k tomu další lidi nepřídá. Mě osobně by vlastně stačili wildlands s propracovanějšíma mechanikama do detailů(správa inventáře, dron který by člověk musel ovladát jak skutečný(nechat si ho někde vyset ve vzduchu nebo s tim přistát, případně si ho na báglu nabít apod., vesty který by se lišili počtem nábojů a příslušenství, bágl do kterého by člověk musel vybrat výbavu podle toho co potřebuje, apod., vetsi interakce s civilním obyvatelstvem). Breakpoint udělal krok špatným směrem a jsem i rád, že jim to lidi nekupují a dali jim tím najevo, že takhle ne.

  • uher

    Bezva. Začal bych tím, že bych okamžitě vyházel level systém, kterej tam nemá co dělat.

  • Frantici........ delaji hry asi jako auta. Vic netreba dodavat. 

  • Radkaa

    To možná mohli udělat už při vydání a měli by klid.🙂

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit