Ubisoft mění vývojáře problémového remaku Prince z Persie
-
Nechci nějak generalizovat, ale osobně nemám dobré zkušenosti s indickými vývojáři sídlícími v Indii. Schopní makají v Evropě či Americe za lepší prachy. A něco po nich opravovat je fakt peklo! Chudáci vývojáři z Montrealu...
-
Já mám nějaké zkušenosti i s indickými vývojáři (neherními). Jejich přístup je celkem "osobitý", ale jsou celkem levní a hřeší i na tom, že spousta Indů umí anglicky a jsou sebevědomí.
V každém případě poslat celý projekt na indickou pobočku bez důsledného dohledu zvenčí je srovnatelné s ruskou ruletou. Teoreticky to vyjít může (Indie má i celkem úspěšný kosmický program), ale s průměrným týmem indických vývojářů prostě spolupracovat nechceš.
-
Zkousel, vzdy rychle vyreseno a obcas pridali i kupon na nejakou slevu, jednoznacne pozitivni zkusenost. Jako u vseho, asi zalezi co resis a u koho.
Ale Prince z prvnich ukazek indickeho Ubisoft studia skutecne zrovna moc nepresvedcil a zjevne nebyli schopni to vytahnout vyse, takze je jen dobre, ze predelavku prevzal nekdo s vice zkusenostmi.
-
Montreal je kvalita, začínám to vidět positivně.
Nejhorší na původních Sands Of Time je mrzká podpora gamepadů. Ta byla až od Warrior Within.
-
"Ubisoft Mumbai" a stačilo. Zkoušeli jste někdy s helplinkou na cokoliv, kterou obsluhují Indové, něco řešit? Radši si jdete koupit provaz a pohoupete se na stromě. Vše pro ně není problém, vše dokáží, ale jejich pojetí je katastrofa ...