Ubisoft obhajuje cenovku Skull and Bones: „Je to AAAA hra“
-
Hra jako sluzba za 70 dolaru xD uprimne doufam, ze hra bude rychle mrtva aby ubisoft dostal poradnou facku a Yves by se mohl strelit airsoftovou brokovnici do xichtu a odstoupit
-
-
To nebude chyba manageru, ale trhu a hracu, ze nepochopili jak genialni dilo to je. A pak s litosti propusti 1000 zamestnancu, jen vedeni zustane stejne a nekteri mozna povysi.
-
-
Ach ti hraci, zase nepochopili ubisoft... Tak treba to vyjde u skull and bones 2
-
-
-
Za pár měsíců to budou krámy rozdávat zdarma ke gamepadům, jako u Anthem.
-
Doby kdy jsem Ubisoft měl rád, jsou už dávno pryč. Ale o téhle hře říct, že je to AAAA hra, to je pablb. Doufám, že tahle hra pohoří na celé čáře
-
Asi by bolo dobre Ubisoftu pripomenut, ze tato hra je spinoff k namornej mini game AC4 :)
Verim, ze ked to zacali vyvijat, planovali to vypustit do 2 rokov za 29,99usd. Lenze zistili, ze ta hra je prazdna a trvalo im 10 rokov to vydat, aj to predpokladam len preto, aby sa im z vyvoja vratilo aspon nieco. Taky outlet styl.
Nazyvat to AAAA? Asi sa stretavaju na rovnakych skoleniach s Kotickom a Howardom.
-
Cim vic A, tim vic Adidas.
-
Takových nabubřelých prohlášení tu bylo, no jéjej. Ale chápu to, v marketingu si prostě spletli desetiletí. A chudák šéf srší optimismem na všechny strany. Před deseti lety by to byla AAAA hra, ale ježiši kriste viděl jste ji?
-
-
Problém je v tom, že pár hlupáků, kteří těm kecům uvěří, se vždycky najde.
A bohužel vypouštět ty kecy ho nic nestojí.
-
-
Co im ine ostava povedat... Desat rokov to prerabali dali do toho kopec penazi ale konkurencia je uz velka tak to musia dako obhajit aby sa aspon daco vratilo...
-
Marketingové oddělení velké korporace se nás snaží přesvědčit, že ta cena je adekvátní? A ještě k tomu je to od Ubisoftu, který je doslova proslavený těmihle silnými PR řečmi?
To očividně musí být čistá pravda.
/s
-
Docela si veri, bohuzel se ponekud miji s realitou. Skull and Bones je s privrenyma ocima mozna AAA hra, ale kdybych mel porovnat treba s Red Dead Redemption 2, ktere bych ono "A" navic klidne prirkl (kdyz uz by se mela zavadet nova skatulka), tak se s nim kvalitativne nemuze merit ani omylem.
-
Ta hra vypadá maximálně jako práce 50 vývojářů, po dobu 2-3 let. Možná je to komerečně takovej průšvih, že to musí byt AAAA hra (v očích hráčů) aby se to vyplatilo. A ten chlap se nám to snaží vsugerovat