Ubisoft představuje Ghostwriter, vlastní AI určenou k psaní herních textů
-
Podle kvality jejich herních scénářů by se zdálo, že za ně ten ghostwriter píše už tak od Assassin's Creed 3.
-
-
první věc co mě napadla, když jsem si to přečetl :D jako ty jejich genericke questy už horší být nemůžou
-
-
No nevím. Když si představím, že do téhle doby tam museli mít nějakého zaměstnance, jehož práci bylo psaní generických questů, tak je mi ho líto. To je taková ta práce, která musela vysávat duši. 😂
-
-
-
Pribehy sice nebudou originalni, zato ale nebudou davat smysl 😂
-
Tak kvalita může jenom stoupnout. Ilustrační foto s Ezio Auditore mi vehnalo slzy nostalgie do očí, když jsem pak četl ty ... v Origins, zbytku jsem se už raději vyhnul.
-
-
No dabing a scenar v AC klesl neskutecnym zpusobem... Co bylo v AC1-AC Syndicate bylo supr, co je tedkom je hnus, a neda se to poslouchat, takze by clovek rekl ze uz to davno pise a generuje pocitac.
-
-
No nevím. Je sice hezké, že ostatní v určitých LOGICKÝCH momentech okomentují váš příchod, ale tak trochu očekávám, že to dopadne tak, že si vás (jakožto třeba neznámé postavy) všimne každý. Což se v reálu běžně jaksi... neděje. A ve hře to může být dost otravné.
-
Bylo by hrozně jednoduché mávnout nad tím rukou s tím, že to prostě nikdy nebude ono. Jenže ono bude, ne v první verzi, ne hned, ale bude. A dřív, než si většina lidí představuje. Svět se začíná měnit, stačí se podívat, jaké vlny způsobilo AI překládání her lidmi z Pařanského ráje. Zastavit to nejde, na to zapomeňte. Tohle je nová realita.