Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nikoho tady nechci kritizovat, vaše názory jsou stejně validní, jako je ten můj, od toho to tady taky je ...

    Jenom asi nechápu, proč kritizujete něco, co ještě ani nevyšlo. Chápu, že se někomu nelíbí recyklace něčeho, co už tu bylo, ale podle mého názoru by se nemělo opravovat něco, co funguje. To přeci neni cílem, já jsem naopak rád, když vyjde hra, která je obdobná té předchozí, ale změní se příběh, vylepší grafika, dá se dělat víc věcí atd .. Někdy je lepší nesahat na to, co funguje, protože by jste to nakonec mohli ještě víc pos*at. Chvála bohu, že to Ubisoft dodržuje.

    Já osobně mám rád velkou mapu, kde se dá dělat spousta věcí, a stejně jako v GTA 5, tak i ve FC4 se dalo dělat spousta věcí po hlavní příběhové lince a díky náhodným setkáním mapa vypadala organicky.

    FC4 má úžasnou grafiku, fajn hratelnost, průměrnej příběh, spousta vedlejších questů, miniher, zajímavá místa k prozkoumání, hlavní hrdina se dá, i když by mohl víc mluvit a co se týče bugů tak ruku na srdce, nic nepřekoná Bugthesdu a její loadfest. Proč plivete na něco, co má úspěch? Chápu, že vás třeba tahle hra nebaví, jen nechápu po FC3, jak má ještě někdo sílu na to plivat na FC4 a následně na další titul, který je stejný jako ty předchozí a ještě ani nevyšel.
  • Kdo má zájem, tak informace o Far Cry Primal jsem sepsal zde: http://far-cry.cz/far-cry-primal-trailer-a-informace/
  • Tak už je tam logo je to nové Far Cry
  • Far Cry: The Filnstones chronicles
  • jinak mohli to udelat tak že by se to malovalo postupne a taky zvukova smyčka mohla byt delší
  • Vogon
    No to by mě zajímalo, jak do pravěku narvou rádiové věže.
    • Ještě doteď hodně latinských kmenů v Jižní Americe, staví "stromové majáky", aby měli přehled nad územím. Aztekové už v té době vynikali výškovými budovami... atd atd.
      Těch možností je hodně, jak z klasického signálního majáku, nebo rádiové věže jak píšeš, udělat vhodně vypadající bod ;)
      • Half-Life_3_confirmed
        Aztékové, ale no tak. Ve videu (ne v tomhle, ale v jiném, co Ubisoft vypustil po úniku informací) byl vidět lov na mamuta. Mamuti vyhynuli po poslední době ledové, tedy cca před 10ti tisíci lety. Aztécká říše existovala v první polovině minulého tisíciletí. Tato dvě období tedy dělí necelých 10 tisíc let...
    • Luckiller
      Signální oheň *3*
    • Tak to bude nějaký prastarý strom nebo speciální jeskyně, těch možností je :)
  • A nakonec to bude tohle
    https://www.youtube.com/watch?v=VJwBc49YtOA
  • MidnighT91
    Teď mě napadlo co říct všem těm mínuskařům závislejm na hrách od Ubisoftu co tady jsou.
    Víte jaká je definice šílenství? Dělat pořád dokola tu samou věc, a očekávat jinej výsledek...
    • PreidaQ
      Ale vždyť většina z nás očekává standardně dobrou hru, tak co řešíš?
    • (c) Albert Einstein
      • Adrianek
        na druhou stranu, dle teorie chaosu nemůžeš při opakování té samé činnosti mít vždy 100% totožný výsledek, protože to vždy ovlivňuje nějaký náhodný faktor
        • Jistě, nicméně dle praxe selskýho rozumu můžeš očekávat výsledek velmi blízký předchozímu.
  • Nejlepsi vec na FC3+4 je "gunplay" a ten asi nebudou schopni zkopirovat do praveke hry.
    Single player fps s lepe zpracovanou strelbou momentalne neexistuje.
    Hatujte ubisoft jak chcete, ale tohle maji vychytane a je to tisickrat zabavnejsi nez vsechny ty futuristicke laserovoplazmovoiontove kanony v dnesnich fps.
  • Je to hra na tablety, viz.

    Ubisoft is already working on some prehistoric FarCry for iOS and Android comming out later this year showing whats possible on something like the new iPad pro
    • Meznia
      není

      http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B0166QDJDQ/10-5009-20/

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit