Ubisoft se chlubí rekordním zapojením hráčů Skull and Bones a spouští první sezónu
-
Jinými slovy hra je skoro na hranici být propadákem, a tak PR marketingové oddělení úřaduje a musí mluvit o hře v pozitivním světle. Je přeci potřeba přesvědčit plebs, že ta hra není propadák, no ne?
Dokonce jdou tak daleko, že vymýšlejí úplně novou srovnánávaci statistiku "zapojení hráčů". Obzvlášť je do oči bijící, jak vůbec nejsou transparentní a neukázali žádná data, z kterých to vzali. A vůbec nevysvětlili na základě jakého časového úseku to počítali. On bude úplně jinak vypadat průměr prvních 24 hodin po vydání hry a jinak bude vypadat průměr po 1 roce hraní.
-
-
Jen bych podotknul, ze zapojeni (engagement) je vec, co se bezne meri a neni to zadna nova vymyslena statistika. Ale jinak si take myslim, ze to tahaji ven predevsim proto, aby to vypadalo dobre, kdyz uz celkovymi prodeji se zase tak uplne chlubit nemohou. ;)
-
Pockajme pol roka a bude to mrtve...
-
-
Je to novinka. Už 3 týdny po vydání Skull and Bones a některé obchody začaly prodávat hru s 40% slevou.
Očividně těch 850 tisíc lidí, co si tu hru "zahrálo", si to zahrálo především díky 8hodinovému free trial a nebo si to stáhli v rámci svého předplatného Ubisoft+ . Je vidět, že ta hra je skoro neprodejná. Jaké překvapení, že? 😂
-
Taky si myslím. Proto se mi chce smát těm prohlášením o Season Pass, že se i po roce bude vydávat nový DLC obsah. 😂
-
-
-
Zahlídl jsem k tomu video, které to srovnávalo s 11 let starým AC4, kde bylo vidět, že jako pirát přepadnete loď a reálně do ní naskáčete, kdežto v S&B se loďe jen sťuknou a vyskočí obrazovka "boarded!". To bylo reálný? Je na tom někde vidět, co těch 7-11 let dělali?
-
-
eh a víš o tom že ta lod se pohybuje tak 100x rychleji, tak by tam úplně realtime boarding fight neseděl po herní stránce.
Ja osobně se nebráním, aby se trochu více rozrostl management posádky. stejně jak jiné itemy by mohli mít perky, vzácnost, staty a samozřejmě by se je mělo dát použít na souši v nějaké formě i s realtime kombatem. nějaký noční přepad města jako alternativa frontálního útoku s lodí na pevnost nebo tak něco.. tomu bych se vůbec nebranil a osobně tam tenhle modul trochu chybí.
na lodní modul si asi nemůžu stěžovat. audi vizuálně ok a samotná lod její pihyb a herní kombat system jsou posunuté black flag. napr i ty dvířka v nižších patrech jsou zavřená ne jako u black flag. tam už by ta lod šla tisíckrát ke dnu a to nemluvě o tom že i ten pohyb na vodě byl takovej dost placatej.
-
-
"ta lod se pohybuje tak 100x rychleji, tak by tam úplně realtime boarding fight neseděl po herní stránce."
Mluvit o tom, že něco by reálně nesedělo v "pirátské" počítačové hře. Haha, to jsi pobavil. Ne, fakt, to byl hodně chabý argument. Tohle fakt není žádný letecký simulátor, který se snaží o co největší možnou simulaci reality. Ty boje jednotlivců tam nejsou, ne protože by to "nesedělo", ale protože vývojáři jsou neschopní a nedokázali to za 10 let dodělat!
Myslím, že nikdo by se s tebou neměl přít o tom, že některé lidi ta hra asi může bavit. Ale po 10 letech vývoje je to jednoznačné zklamání. To je prostě fakt.
Bohužel vývojáři AC: Black Flag nám dokázali, že za 3 roky dokážou udělat mnohem lepší hru. Vývoj Black Flag začal v roce 2011 a hra vyšla v roce 2013. Beze srandy!
-
-
Beze srandy srovnávat to s AC Black Flag je docela retardace. Pokud jde o tu námořní minihru tak fakt je ze SB je prostě lepší. můj argument pro nepřítomnost realtime bitev posádek mezi loděmi je absolutně validní. neexistuje zpusob jak to tam vhodné herne vložit. technické zázemí na to UBI má. Toť asi k diskuzi s tebou. není o čem diskutovat ale díky že jsi se vyjádřil. fakt ztráta času tě číst.
-
-
"Beze srandy srovnávat to s AC Black Flag je docela retar*ace"
Hele, nikdo ti nebere to, že se ti ta hra líbí. Ale to není důvod hned používat urážky, když někdo napíše nějakou kritiku.
Navíc netuším, proč jsi z toho tak vytočený, když většina herní populace řeší to srovnání. Streameři o tom srovnání mluví, youtubeři natáčejí videa a velké herní weby o tom píšou. Např. PCgamer, Eurogamer, WatchMojo, GameRant, TechRadar a MNOHO dalších.
PS: Asi se ti to nebude líbit, ale většina těch velkých webů se v některých herních mechanismech příklání k lepším kvalitám AC: Black Flag. Peace. 😇
-
-
-
-
-
Je tu novinka.
Už 3 týdny po vydání Skull and Bones ji některé obchody začaly prodávat s 40% slevou. Očividně hra není tak velký "AAAA" hit, jak se nás snaží přesvědčit Ubisoft. Jaké překvapení, že? 😂
-
Nevím toto mě vůbec nebere od pohledu. To zapadne jako tenkrát ta hra, jak se tam lidi mečovali, Honor nebo jak ..
-
-
Myslíš For Honor? To pořád žije, a upřímně je to skvělá hra. Vlastně unikátní na trhu, co se mechanik týče. Jasný u takových her, kde learning curve je dost vysoko nemůžeš čekat masový zájem.
-
-
Já ani nevyčerpal těch free osm hodin:) Měly by to hodit do game passu.
-
Zajímalo by mě zapojení hráčů Suicide Squad. Tam se mluvilo o reálném počtu hráčů a to je propadák. S&B očividně flikuje s tím trialem na 8 hodin. Já to taky vyzkoušel v betě a bylo to hoodně slabý.
-
vyskusal som to u kolegu, primarne ako simarkada piratskych lodi je to celkom zabavne
-
-
No a na kolko? Kolko ta to bude bavit....
-
-
Kolega vravi, ze je to fajn opdocinkova hra, ked pride domov z roboty, uvari kaficko, zapne to na hodku dve a fajn zrelaxuje...
-
to sa mozem opytat na kazdu jednu grindovaciu hru...vcetne napr momentalneho helldivers 2...dokial bude pravidelny prisun obsahu, ak ti to nedoslo este...samozrejme dlhodobo tie hry bude hrat ovela menej ludi, obcas pridu novi, obcas sa k tomu dalsi vratia casom...jako chlapci vy mate niektori strasny problem s tym ze proste niekoho nejaka hra bavi
-
-
Nemam problem s tym ze to niekoho bavi... tiez som mal kopec hier co vsetci nadavali ale mna bavili.. len vela krat sa stalo ze po tyzdni som si na to ani nespomeul...
-
-
-
-
Super se nedivím ta hra je boží