Ubisoft žaluje Apple a Google kvůli čínské kopii Rainbow Six Siege
-
Myslím, že s žalobou moc Ubisoft nepochodí. Google a Apple jsou nadnárodní celky a jako takoví se řídí zákony jednotlivých zemí v kterých obchodují. Hra se prodává jenom v Číně a tam to žádné zákony neporušuje.
Nemyslím si, že Čína si nechá od nějaké amerického soudu diktovat, co se může prodávat v čínských eshopech.
-
Valve a CS:" Am I joke for you?" p.s, Ironii je, že v tý hře od Ubisoftu ani žádný tým Rainbow Six není.
-
-
R6 si ce není, ale já chci už konečně URNU
-
-
Je docela zvláštní že i když vlastnoručně vymodelujete nějaký asset od nuly, můžou vás právně smáznout za porušení duševního vlastnictví protože to "vypadá stejně".
A kdyby si někdo patentoval herní mechaniky... to by byl teprv masakr.
-
-
chces rict, ze cenu ma pouze ta prace modelare a ne cloveka co navrhl design ?
-
-
Jaký design? 99% assetů je produktem buď reálného světa (zbraně, objekty, postavy atp.) nebo jsou podle ukázky dost odlišné (xichty postav, výbava atp.).
Nevím jestli si Ubisoft musel koupit např. licenci od H&K aby mohl dát do hry UMP45 ale pokud ano a někdo by takový asset použil, musel by platit výrobcům zbraní, nikoliv Ubisoftu. Design může navrhnout kdokoliv - v reálném životě je to něco, co často podléhá pragmatickým pravidlům aby design zároveň fungoval (zbraně, auta) či se dobře prodával atp. ale u her si můžu vymyslet cokoliv a nic mě to nestojí... a dokud to někdo nevymodeluje, tak to ani nemůžu nijak použít.
Patenty mají smysl v momentě, kdy něco vyvíjím a stojí mě to nějaké úsilí nebo prostředky (klasický výzkum a vývoj). Ale design něčeho, co v reálném světě neexistuje? Naprosto kontraproduktivní. I pokud by někdo vymodeloval věc, která vypadá 100% totožně, za mě OK.
Představ si kdyby šlo o herní mechaniku, např. 5v5 PVP, kterou by si patentovalo Valve (Counter Strike) a pak by každý musel platit za licenci k používání této funkce.
Někdo tuším spoustu let seděl na patentu interaktivních nahrávacích obrazovek... jakože wtf.
Her jsou tisíce a spousta věcí si je podobná, deal with it. Tady v traileru na hru nevidím nic moc okopírovaného. Je to jako tvrdit že Godfather okopíroval Mafii I a chtít odškodnění.
-
-
Zbytecne se rozepisujes o jednoduche veci...ten graficky design ,,vseho,, nekdo musel navrhnout. Na zacatku maji bilou stranku. Dela na tom X lidi X mesicu a pak prijde nekdo, kdo to prosto okopiruje a vydelava na tom prachy. A ne design nemuze navrhnout kdokoli, protoze by z toho vznikla hruza, kterou by nikdo nekupoval. A to, jestli jsou si ty hry podobne = okopirovane to at rozhodne soud, protoze stejne jeden tvrdi ze ano a druhy ze ne.
-
-
-