Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To je příklad minirecenze z informací z internetu, která má tu výhodu, že může být zplozená třeba i půl roku před vydáním hry *1*.

    První bod znamená, že tam není klasický multiplayer, poslední spíš, že to kvůli tomu nebudou asi lidi hrát tak dlouho.
  • Nechápu, proč tu každej nadává na OFP od codemasters. Podle mě skvělá alternativa k pokračující Armě 1 a 2. Mimochodem Armu 2 jsem vypnul po chvíli, protože moji spolubojovníci nechápali povel k zemi a každou chvíli je sejmul sniper. Dragon Rising mi přišel hratelnější, než OFP a Arma hry od BI. Tam byl pohyb strašně toporný. OFP je ideál mezi arkádou a realismem, stejně jako dirt (hrál jsem pouze 1), grid, shift. Takový zlatý střed, co na nejtěžší obtížnost dá ale pořáně zatopit. ediné co mě na DR zklamalo, byl malý počet misí, multiplayer ale utěšil. Nechápu proč v Red River nebude, to je velká chyba.
  • Jo a jinak pohyb vojáků je takovej chaotickej mě to teda tak přišlo.
  • v čase 00:35 to vypadá jak Star Wars jak tam létají zelené a červené kulky.
  • Ja osobne sa tesim
    1. Flashpoint bol sice neprekonatelny,ale urcite budem radsej hrat hry tohto typu,ako trapne pifkanie v cod
    jedine coho sa bojim su sluby autorov,naslubovali toho tolko,ako bude lepsi,krajsi,vymakanejsi atd atd atd,ze mam strach ze sa im to nepodari splnit
  • Pete.palis
    koukám, že už si ji dohrál *1*
    nemyslíš, že první a poslední mínusovej bod maj hodně podobnej význam??;)
  • coop je to jediný, co drží tuhle hru nad vodou, jinak s gamepadem se už pomaleji otáčet nedá? Vypadá to fakt trapně
  • + nejzábavnější v kooperaci čtyř živých hráčů
    + vizuální a zvuková stránka (nasvícení, animace postav, zvuky zbraní a prostředí)
    + intuitivní rozkazování "příkazovým kolečkem" vyvolaným přes pravou myš
    + mapy vytvořené podle skutečného terénu v Tádžikistánu

    - nemožnost hrát proti živému protivníkovi
    - i podstatně vylepšená AI spolubojovníků oproti minulému dílu dokáže vyrobit slušnou botu
    - pouze kooperativní multiplayer na pár mapách má výrazně nižší potenciál dlouhodobě bavit hráče než klasický multiplayer

    7 / 10
  • USER47
    Indikátor zásahu tam bude jen na nejnižší obtížnosti a i tam půjde vypnout...
  • Mno... musim rict ze OFP s indikaci zasahu je fakt pecka...
  • po predoslej skusenosti ma ani videa nepresvedcia... precitam zopar nezavislich blogov a recenzii .. vychytene weby a ani dan vavra a ich nazory ma uz nezaujimaju ... a potom uvidim... lebo hry sa reklamovat nedaju !

    codemaster si vybojovali super znacku OFP ale zatial to bola iba ******** a ne solidne pokracovanie..... takze v mojom pripade ziadna unahlena kupa.
  • aha...no tak bez pvp to neni ono. mp je hlavne o boji proti zivym protivnikum, kterym se nejaci boti nevyrovnaj. skoda... ale aspon ten coop je fajn. lepsi nez cisty single...
  • Jo, tesim se. Konecne poradnej teren a ne triangl/5m tesalovanej rozplaclej paloucek jako v Arme...
    Na recenzi jsem zvedavej. :D Zase spousta osobnich nazoru, ktery jsou hraci rozhodujicimu se ke koupi uplne k *****, namisto popisu hry.
  • Cajk
    Dan, ten dá xbox/ps3 verzi 8/10 a pc verzi 6 protože na pc jsou piráti.
  • USER47
    Opravdu.:)
  • vypadá dobre, coop je vzdy zabavny mod. Mozna bych to koupil. A opravdu nebude skutečný multiplayer?
  • angelos.br
    Reknu ti to takhle, OFP Dragon Rising byl takovej test, jak EGO Engine zvladne FPS hru s otevrenym svetem. Uznavam, ze prvni pokus byl totalni fiasko ale ted kdyz se na tu hru podivas, tak uvidis dost solidni rozdily. Tzn. Codemasters se poucily z predchozich chyb a udelaly konecne 8ckovou hru. Ja bych se nebal koupe.....
  • Tak sup sem s tou recenzi od Dana Vavry, stale vaham zda mam koupit?! *8* Prosakli nejake zvesti o problemech s preview verzi pro novinare, na zabugovany polotovar fakt chut nemam. Naposledy mi ponekud zhorknul na muj vkus vic nez dost nefunkcni Crysis 2.
  • ty jsi moc...
  • angelos.br
    Neni to jedno ? Obcas je Coop zabavnejsi nez PvP, protoze rvat na sebe ze neco delas blbe apod., je vice real nez behani po bojisti jak "lempl" a delat se u toho, ze si killnul hrace ktery je kilak daleko.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit