Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ted jsem zrovna od nich cetl dve zpravy:
    http://www.develop-online.net/news/40119/GDC-Epic-Games-wants-next-gen-graphics-on-Flash
    http://www.develop-online.net/news/40113/GDC-Epic-secures-largest-Asian-UE3-deal-yet

    Ja si stejne myslim, ze udelali opravdu velky krok s tim, ze uvolnili engine free (do 50tis. dolaru jen na el. podpis). Tu dokumentaci a podporu kterou nabizi (http://udn.epicgames.com/Main/WebHome.html - dokumentace od cryteku je uplne neco jineho, bohuzel), asi nikdo jiny nema. Pokud ma firma UE placeny ( Epic pribali k tomu source kody vlastnich her (uscript, c++) + nabizi jedinecnou tech. podporu - vice viz http://www.unrealengine.com/licensing/faq) je to uplne o necim jinym, nez si pachtit vlastni engine nekde v garazi na kolene. Clovek se svym zpusobem o to vubec nestara a ma cas na vyvoj, engine jen modifikuje (v tom lepsim pripade). A ze se na tom da delat cokoli.
    Pro teamy s par lidmi udelali startovni kity - Http://udn.epicgames.com/Three/DevelopmentKitGems.html - i kdyz je to fakt jen pro hruby start, dost to pomuze.

    Navic ten marketingovej tah je uzasnej. Lide se nauci na UE3 a jsou pripraveni na UE4, Epic je spokojenej, hodne malych studii snad bude take. Fakt nechapu maly team, ktery se snazi udelat v dnesni dobe vlastni engine, kdyz muze mit neco, co je kazdy mesic updatovano a je skoro zadarmo - tusim ze plna licence UE vychazi z profitu stejne jako UDK, ale jisty si tim nejsem.
    • cca 2 roky zpatky na Epic foru jeden z vyvojaru leaknul, ze plna verze UE3 + source kod enginu se pohybuje nekde mezi 300 000 - 350 000 USD. Bohuzel to admin po par hodinach smaznul.
  • God-of-War
    Asi to bude dobrý *5*
  • Hanzales
    Tak na ten editor se těším :)
    • life28
      Tešíš sa na editor? Ja v ňom robím už 3 mesiace, je voľne dostupný.
      • Hanzales
        Jo tak UDK znám ;o) Já myslel spíše ve smyslu nových featurek a vylepšení. Počítám půjde i spousta věcí udělat zase trošičku "jednodušeji". Kde jsou ty časy, kdy se muselo vždy spustit renderování celé mapy, abych zjistil, že mám někde málo světla, nebo moc :D
  • deridon
    UE je super.. dřív jsem se učil podle tutorialu s nim pracovat a člověk tim zabil, klidně i 5 hodin.. lepší než hraní her :D
  • Veskoslav
    No myslím, že nastal čas zase zainvestovat do nového pc. Editor si určitě pokusím pořídit, když bude ta možnost si ho zaopatřit legálně (podpořit vyvojáře)
    • Asharak
      Taky jsem v něm začal dělat (učit se) a je to super. Ani jsem si nemyslel, že jak jsem si kdysi koupil UT3 (rok 2007 asi) a litoval do teď že mě moc nechytl, tak že nakonec mám k dispozici UT editor v více packy a věcmi než je v UDK :)
      jinak si někam založ http://www.youtube.com/watch?v=Sd0vCD4hc84&feature=related
      je dobré že něco takového je :) Jinak třeba ještě http://www.worldofleveldesign.com (tam pak odkazy na další a další, je to moc super web). *3*
    • http://udk.com/download
      • Veskoslav
        Dík:)
  • Me by zajimalo kdy vyjde hra na UE3 na kterem jelo demo samaritan. Taky by me zajimalo jetli nahodou Samaritan nejede mnohem lepe na 1 Graficke karte od ATI (ve vetsine testu kde je UE3 vitezi ATI cena/vykon) skoda ze AMD nema neco jako Physx aby nadale vedla v testech pro UE3.
    Celkem pochybuju ze letos se dozvime neco o UE4 aspon nic jineho ze je dalsi build celkem pochybuju ze by uvolnili ukazku nebo obrazky.
    • life28
      ono to bude asi preto, lebo ATI grafika nemusí toľko vykresliť ako grafika Nvidia.
      A hry ako samaritán vyjdú vtedy, až sa budú dať kúpiť za rozumnú cenu také grafiky, ktoré by to potiahli. Oni môžu urobiť hru Samaritan, ale zahrajú si ju iba majitelia grafík za 500 eur. Niektoré technológie zo Samaritana boli použité v Batmanovi, napr. textúrované odrazy na vlhkej zemi, alebo bloom.
      • "lebo ATI grafika nemusí toľko vykresliť ako grafika Nvidia."
        Co to je zase za blábol?
      • Jak ATI nemusi tolik vykreslovat jako Nvidia? Tomu nerozumím. Obě karty vykreslují to samé, pokud tam není nějakej bug. A pokud jde o tu PhysX, tak to stejně ještě nikdo ve hře nepoužil (max. rozbité sklo, dlaždičky a nebo vlající kabát).
        • life28
          no, práve o physxe hovorím. To Ati na starosti nemá. A v plnej miere ho používa Batman.
    • Na GDC maji prezentaci UE4, tak by tam neco byt melo...
  • Co z toho když neuměj udělat pořádnou hru..
    • double facepalm...
  • Vsechny ty serepeticky jsou krasna vec ale u strilecky se stale budu moc v klidku kryt za bednou z drevotrisky?! *5*
  • Ja osobne jsem nikdy UE3 engine moc v oblibe nemel.
    Vetsina her,ktera na nem bezi pusobi hrozne umele a preplacane,ale nasly se i vyjimky,jako trebas mirrors edge.
    Takovej source,ac mozna zastaralejsi, je mi mnohem milejsi.
    • To ale není vina UE3, to je vina vývojářů, kteří mají pocit, že by ty hry tak měly vypadat. Jasně, některé efekty mohou vypadat podobně, ale to není hlavní důvod. Při použití UE3 jde leccos změnit/překopat/vypnout (což teda hry jako ME dokazují). Tuším, že kdysi CliffyB říkal, že takový ten kritizovaný "hnědý realismus" byl zamýšlený jako specifický styl Gears of War a že ho překvapilo, že se ostatní toho tak chytli.
  • Hmm ti alieni vypadali o dost lip, nez kdyz jsem videl ty gameplaye... ALE alieni na UE4... hm :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit