Přejít na výpis diskuzí
Underworld: Ascendant hráče přiměje k improvizaci a experimentování se světem
18.2.2015 | Aleš Smutný
6 příspěvků
-
Udělat funkční nezabugovanou hru, ve které bude mít hráč volnost a bude moci měnit okolní svět, to je projekt na několik let pro veliké fungující studio.
-
Tak odpověď jsem si už našel... ale hůř to tam napsat už nemohli.. :)
-
Tušíte někdo, co znamená "extra low price" u popisku daru? Jestli předpokládají, že jim zájemci přispějou (teď už minimálně) 25 a pak dalších 15 euro, tak se na vyšší cíle nikdy nedostanou. Zatím to na mě působí jako dost nepřesvědčivá kampaň s pochybným výsledkem.
-
Kéž by jim to vyšlo tak jak si to představují. Zní to nádherně. Mám rád hry, ve kterých mi vývojář nechá svobodu v mém konání.
-
To by museli extra máknout aby to dali na 1,2M kde to vypadá zajímavě. Základ je dost chudý.
-
To znie ako Molyneaux *15*