Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Spíš se bojím než těším... počkám na hodnocení a diskuse. Byl bych rád za skutečně rozvětvený konec, ale spíš tak nějak očekávám, že to osekají o "zbytečnosti" (které mě třeba budou chybět).

  • tolik cest jak to hrát a já vždycky skočím úplně stejně. Nikdo nesmí umřít, maximální paragon, parta Garus a Liara se kterou vždycky i skončím v posteli

  • Thanquol

    Tak brzy se uvidí, jestli jsem měl pravdu, že budou všechny 3 díly na urovni 3ky/Andromedy. - ve 2 a 3 jsem strávil hromadu času v tom hloupočkým multiplayeru až nečekaně dobrý. 2..... hlavně 3(!) a Andromeda už byla solidní Akční hra.. 1 navíc potřebovala zahladit určité ostré hrany co se akčního gameplaye, animací postav, života v prostorách a přiběhových scén s NPC týče.

  • Už se zase těším až si projdu všechny tyhle skvělé okmažiky :-D

    “There are many different endings. We wouldn’t do it any other way. How could you go through all three campaigns playing as your Shepard and then be forced into a bespoke ending that everyone gets? But I can’t say any more than that…”

    “Mass Effect 3 will shake up the player's moral choices more than ever before, even going so far as allowing the Reapers to win the battle for Earth.”

    “There is a huge set of consequences that start stacking up as you approach the end-game. And even in terms of the ending itself, it continues to break down to some very large decisions. So it's not like a classic game ending where everything is linear and you make a choice between a few things - it really does layer in many, many different choices, up to the final moments, where it's going to be different for everyone who plays it.”

    • Bumtaratabumbumbum

      Mass Effect trojka je hrozně nevyrovnaná hra. Pominu-li otřesný konec, tak i celá hlavní zápletka kolem Reaperů je na prdlajs a jde úplně opačným směrem, než by člověk čekal po předchozích dvou dílech. 

      Na druhou stranu zakončení vedlejších dějových linií, tedy vypořádání se s genofagem a končené řešení gethské otázky mi přijdou fantastický. 

      Ta trojka je, podle mě, v herním světě dost unikátní v tom, že věci, které dělá dobře, dělá fantasticky skvěle, a věci, které dělá špatně, dělá naprosto otřesně hrozně. Na základě tohoto si neumím rozhodnout, jestli se mi vlastně líbí, nebo ne. Nicméně tahle má nerozhodnost vede k tomu, že se mi to nechce hrát znovu. No a vzhledem k mé mírné obsedantně - kompulzivní povaze si nemůžu zahrát ani předchozí díly, protože představa, že rozjedu trilogii a nedokončím ji je prostě brrrrr.

      • Mě by se pořád libílo, když by prostě v rámci takovéhle edice nalili rozpočet na dodělání původně zamýšleného závěru - s tím, že když už platíš full game cenu za něco xxx let starého, tak tu hodnotu dodat aspoň tímhle. Ono tam fakt stačí málo aby z toho byla naprosto dokonalá Biowarová pecka. Fakt málo. Pět hodin obsahu zkondenzovaného do dvou hodin gameplaye (kvůli volbám, takže ne vše uvidíš na jeden průchod) a bude to. Z toho značná část můžou být neinteraktivní cutscény, aby to šlo rychleji od ruky.

  • Gulivera84

    A dockame se teda i naten Switch, taky na webech probehly clanky o Switchi Pro, pry nejaky uniky z kodu, ja vim objevují  se ty informace co rok, ale ted to vypadalo celkem věrohodnější....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit