Únor příštího roku se proměnil v herní jatka, odkud některé tituly nevyjdou bez úhony
-
Tohle jsou všechno doslova lehké váhy proti Monster Hunter. Poslední díl prodal 25 milionů, takže obě hry lituji, pokud půjdou proti MH.
-
-
Otázka je, jak se střetávají cílovky a zrovna tady imho nějaký extrémní střet nebude. Navíc ono taky záleží, který titul vyjde první.
-
Rise prodal 15 milionu:) Navic MH je porad primarne asijsky trh i podle Capconu.
-
-
Myslíš asi Capcom. Jinak můžeš mi dohledat tvoje tvrzení, že Monster Hunter je v současnosti primárně pro asijský trh.
-
-
Jako poslední myslíš Rise?
-
-
samozřejmě myslím World. Rise vyšel prvně jen na Swich a až po letech byl portovám na PC a pak teprve na ostatní konzole. Poslední velký MH je World a ten prodal 25 milionů.
-
-
Nechci spekulovat o o tom, kdo si koho namaže v únoru na chleba, ale myslím si, že zrovna AC i MH si kupce najde. Ty komunity jsou kolem těch her velké. Ale z pohledu hráče je za mě Monster Hunter top top a já určitě prvně půjdu do něj. :-)
-
-
-
-
AC mam rad, postupne hraju vsechny dily - ale nepristupuju na vyderacskou hru Ubisoftu a kupuju az po uvedeni na Steamu. Vzhledem k tomu, ze tam neni ani Mirage mam tak 2-3 roky k dobru.
Awoved me zatim nechava zcela chladnym, stejne jako ostatni hry ze seznamu.
Ani KCD2 asi nebude “day 1 koupe”, to uz proste s hrami nedelam. Ale rozhodne je mym favoritem.
Cenova politika tvurcu her + jejich neschopnost vydavat hry s plnym obsahem a v odpovidajici technicke kvalite znamena, ze vetsinu her kupuju vice jak rok od vydani se slevou 40-60%, nekdy cekam i dele.
-
-
Hodně štěstí s 2-3 roky k dobru, protože Ubisoft už oznámil návrat k vydávání svých her na steamu v den vydání.
-
U většiny a zejména velkých her tam kde je tuna DLC to dělám taky, třeba Anno 1800 jsem kupoval až když bylo jasné, že další sezona nebude protože jeli stylem že sice měli complete edition občas i ve slevě, ale pokud ji člověk koupil před vydáním další sezony, tak už si ji pak musel dokoupit zvlášť, přesto že ji časem integrovali do balíčku pro nově kupující. Cities skylines a hry od paradoxu jedině přes humble bundle kde se občas objeví za 20-25e téměř kompletní. Nicméně mám i pár early access her, kdy mi přišlo fajn podpořit menší studio a nakonec to vyšlo i levněji, protože před vydáním 1.0 zvedali cenu a třeba factorio myslím ani do slevy nešlo.
-
-
Mas pravdu. Par early access titulu mam v balicku, ale takove, u kterych je davno jasna kvalita (Valheim, Manor Lords,…) nebo chci podporit vyvoj (Palylithic 🇨🇿).
-
-
Tak zrovna Manor Lords je věc, kde jsem se unáhlil, dal na ohlasy a to je snad jediné kde jsem se zatím spálil, protože je to zatím v dost špatném stavu. Je to prostě okrajový žánr a mohlo mne napadnout, že taková pozornost přitáhne spoustu lidí pro které je to první hra z žánru a tak to pro ně je asi super a dost to zkreslí zpětnou vazbu, ale pokud člověk hrál Ostriv, FF, Songs of Syx, atd. tak Manor Lords po grafické stránce sice super, ale herně je to strašně povrchní a podle toho jak hloupě jsou navrženy klíčové mechaniky to moc vylepšit nepůjde, pokud to celé nepřekopají. Už to, že od dema po vydání EA se toho moc nezměnilo.
Nicméně jinak vždy čekám minimálně rok a tam co vyšlo nebo se ještě tvoří je na dobré cestě. Satisfactory, Factorio, Derail Valley, Workers&Resoureces, Farthest Frontier, Captain of Industry, Dyson Sphere Program, Green Hell, Timberborn.
-
-
-
-
Někdo couvne nebojte. Warhorse ohlásí, že se Kingdom Come daří odladit nad očekávání dobře a vydají ho v lednu.
-
-
A pak ji vydají zase úplně rozbitou, jako posledně.
-
-
posledně je k tomu dotlačil Bakala, který už ztratil trpělivost, pokud vím....
-
Posledně mělo krapet 7krát méně lidi, jejich první hra:) A pořád vyšlo méně rozbité než Skyrim nebo GTA IV na pc. A ano, v roce 2018 bych ji rozhodně nedoporučoval hrát, protože nebyla tak odladěná a dodělaná jako je teď.
-
-
To debilům nevysvětlíš..
-
Míň rozbitý než Skyrim určitě nevyšlo. Nejzabugovanější hra co jsem kdy hrál. Ani Boiling Point se na tohle nechytal a to už je co říct. Vždyť tam po vydání blbla úplně každá část hry. Vím, že to je česká hra, ale buďme trochu objektivní :)
-
-
Jo? Takové GTA IV ani nešlo hrát v první týden vydání. Dragon Age, když vyšel, tak se měsíc čekalo na patch, který opravoval to, že hra po cca hodině hraní spadla. Moc her si fakt nehrál, protože to není ani v TOP10 nejzabugovanějších her....
Jenom pro osvěžení: Unity prakticky nehratelné, chybějící textury, postavy, chyby v příběhu atd. Fallout 76. Ani tady se KCD nechytá a prohrává:) Drake of the 99 Dragons. Člověk nevěděl, jestli brečet, smát se nebo zabít vývojáře. Big Rigs Over the Road Racing. Kdo nikdy nehrál, nepochopí. Legenda! No Man Sky? Jo, s tou hrou, co je to teď tak verze 1.0 má společné 0,5% a název. Vampire the Masquerade Bloodlines. Jedna z nejlepších her historie, ale ve verzi 1.0? I GTA IV bylo hratelnější. Nebo Sonic z roku 2006. Někdo zapomíná i na další naprosto skvělou hru a to Arkham Knight. Na PC prakticky nehratelná a ještě v horším stavu jak CP2077 na PS4 Slim. První Dead Island? Ou boy, tam se člověk taky vyřádil.
Ano stav byl mizerný, ale tvrdit, že to byla nejzabugovanější hra je dost, ale opravdu dost odvážné. Obzvlášť když je tady Fallout série a Morrowind "série". -
-
Ano, opravdu to u mě byla nejzabugovanější hra co jsem hrál. Her jsem za těch 33 let co hraju hrál pěkných pár stovek. Bloodlines, Arkham i Dead Island jsem kupoval po vydání a dokonce i hrál. Nejhorší z nich byli určitě Bloodlines. Ale pořád to bylo o tom, že na tebe vybafl sem tam bug. V KC to bylo o minutách a když se to pěkně sešlo, tak o vteřinách, než se něco rozbilo. Prostě od jednoho k druhým. Letající koně, postavy propadlý skrz zem, rolníci pršící z nebe, nefunkční rozhraní, padání hry, vypadnutí mimo "svět", výpadky zvuků. Tam bylo v háji úplně všechno a nikdo mi to nevymluví, protože jsem to zažil na vlastní oči :)
-
Z "Morrowind série" je mým favoritem Daggerfall. Kvůli bugu to nešlo dohrát a v dungeonech jsi často propadával texturami. To vše v době, kdy k internetu, kde se po nějaké době dal stáhnout patch, rozhodně neměl přístup každý. A stejně jsem v tom nechal spoustu času. Pořádně hratelné je to až teď v Unity source portu, který (mimo spousty jiného) po víc než 20 letech fixnul bug, který způsoboval to, že byl terén skoro placatý.
-
-
Reakce na příspěvek:
Jojo, v recenzi se mluvilo o hře jako ostrůvcích hratelného kódu pospojovaných řetězci chyb, a bylo to tak. Jako stejně to bylo úžasné, ale byl jsem připravený na hard crashe s frekvencí cca 20 minut, takže jsem to prostě hrál s knížkou na klíně :)
-
-
-
-
Mám KC:D rozehráno právě teď a bugů je tam pořád fůra. Ale zatím jsem nenarazil na nic, co by hru rozbilo úplně. Většinou kosmetika ve formě doskakování objektů a neadekvátních reakcí postav. Bouřky za jasného dne, i když hra umí pořádnou bouřku s hustými mraky. Akorát párkrát jsem se po naloadování proglitchoval střechou a bál se, že budu muset loadovat pozici několik hodin zpět. Nakonec jsem se z toho vždycky nějak vyprostil.
-
-
Já zrovna minulý týden znovu dohrál, protože jsem se konečně po letech dostal k DLC (no hrál jsem lepší, ale není to zase tak špatné:)). A občas pád hry, zaseknutí postavy v inventáři s roztaženýma rukama, párkrát postavy bez textury, občas zaseklý kůň, párkrát zaseknuté NPC a dvakrát propadnutí texturou:) Za skoro 90 hodin to není špatné:)
P.S.: Rvi všechno do alchymie a pak na levelu 13 už budeš mít pomalu "auto" save. Já končil hru s cca 100 lektvary Sejvovice (20 u sebe, zbytek kůň) -
-
Alchymie mě nebaví. Je to jako míchat lektvary jednou rukou zalitou v sádře. Ale po vyčízování někoiika skupinek banditů (připlížit v noci jen ve spodkách kvůli minimálnímu hluku, přidusit, obrat, umlátit) jsem se vycvičil a vybavil tak, že sejvovici vlastně moc nepotřebuju (tahám s sebou asi čtyři) a mám tolik peněz z prodaného vybavení banditů a kumánů, že si těch 100 sejvovic můžu i koupit, kdybych chtěl. Obchodníci dělají ciráty s jablkem ukradeným na druhém konci města, ale za zakrvácenou zbroj staženou kdoví z koho zaplatí balík bez řečí.
Ale z toho, co píšeš, mi přijde, žes měl víc vážnějších bugů než já. Hraju na Steam Decku GoG verzi (tedy dost nestandardní kombinace) a pokud vím, hra mi spadla jen jednou, když nepřežila probuzení SD (od té doby radši neuspávám se zapnutou hrou). A zaseknutí v textuře jsem zažil jen párkrát po loadingu (není dobré sejvovat, když sedíš na koni a zároveň jsi pod střechou).
-
-
Reakce na příspěvek:
No a já to mám na Epicu :D, přemýšlím na jaký bug jsem narazil ale tak nějak si nemůžu vzpomenout. Snad až na to, že když jsem (non lethal) vyřezal tak půlku Ratají, tak si pro mě došli stráže, že jsem někoho zchromil ale tak nějak nevím jak na to přišli, když mě nikdo neviděl :D
Jo a taky nevím co na začátku kumáni vyvražďovali, když už tam nikdo nebyl 3:-) a všechno co šlo vzít odpočívalo u nás doma v bedně :D
AD to kradené zboží, to že se tak nějak ví, že někdo někomu ukradl obraz/tesák etc etc se dá asi pochopit. ale jak někdo může vědět, že ty jablka co se snažím prodat jsou kradená? Je to generická věc, kterou prakticky nejde individuálně určit. -
-
Reakce na příspěvek:
Nejvíc mě rozčiluje v zásadě neškodný bug s chováním postav, když se pohybuješ někde, kde nemáš (třeba v noci u někoho na dvorku). Pořád hlásí něco jako "Co to bylo?" "Je tam někdo?"... I když kolem nich poskakuješ v plné zbroji s pochodní v ruce. Podobně se chovají i někteří nepřátelé. Přepadnou tě, ale ty jedeš dál, protože potřebuješ přezbrojit a obhlédnout situaci. Vrátíš se připravený do boje a vidíš, jak tě zmateně hledají: "Kam jen moh zmizet?" Přitom se tam normálně procházíš bez plížení. Když máš kliku, vydrží to dost dlouho na to, abys jim i vybral kapsy :-D Meč ani zbroj jim bohužel šlohnout nejde.
A ještě ke kradení: Když jsi v klášteře jako novic, tak knížky sebrané z knihovny se tváří jako kradené (asi v pohodě, neměly by se odnášet a nikdo neřeší, když si je na místě přečteš). Ale že se jako kradená tváří i pavučina, co mezi knihami vymeteš, mě dostalo :-D Chápu, proč to tak je, ale i tak.
-
-
Reakce na příspěvek:
No já to v klášteře udělal jednoduše. Odemknul jsem si hlavní dveře, věci schoval do truhly, vzal si sejvovice, kdyby náhodou a cajk:)
-
-
-
Reakce na příspěvek:
Já mám "KC Steam verzi". A ono se to v tom výčtu zdá hodně, ale celkově je to naprosto zanedbatelné:) A hlavně pokud máš DLC, tak u Hanse doporučuji dělat všechno, je tam jeden z nejvtipnějších vedlejších questů:)
A jo, ze začátku jsem postahoval zbroj snad ze všeho, pak jsem začal jenom u věcí, co mají hodnotu 300+ a po opravení Přibyslavic (DLC) jsou peníze ten nejmenší problém:) Takže jsem měl postel ve všech městech, zbroje atd. Alchymie mě baví a automatické vaření (jednou stačí uvařit jakýkoliv lektvar) to pak řeší jednoduše:)
A pokud máš DLC k Přibyslavicím, tak počítej 120k grošů na obnovu. A nestavěj pekárnu:) Lepší je řezník:)
-
-
-
-
-
-
-
V česku se o prodeje KCD2 nebojím.. ale ve světě to může uškodit protože AC je přeci jen větši značka.. Škoda.. Zamakat a vydat to o měsíc dříve :D
-
-
Ve světě? No stačí se podívat, kde se co vyhledává:) A AC masivně vede v Japonsku a tam to není zrovna v tom pozitivním:)
-
-
Každý správný markeťák ti řekne, že neexistuje nic takového jako negativní reklama. Je jedno, jak se o věci mluví, hlavní je, že se vůbec mluví.
A hlavně za "negativní marketing" většinou nemusíš zaplatit milióny $$$.
-
-
Takovej Concord nebo Dustborn by mohly vyprávět! Tolik se o nich negativně kecalo a ty prodeje!
-
-
To si pleteš pojmy.
To, že hra vyjde a je špatná, je prostě fakt.
Ale něco jiného je, když se mluví o hře, která ještě nevyšla. To je marketing. Lidi klidně můžou říkat, že očekávají, že to bude špatné. A když to pak nebude "tak špatné", jak očekávali, tak si to pak někteří z nich klidně koupí.
-
-
To je největší klišé a kravina, co se říká mezi "prostým" lidem....Špatná reklama ti naprosto zlikviduje business....Nebo chceš mi říct, že to nějak SW od Ubi pomohlo?
-
-
Nepleť si pojmy.
To, že hra vyjde a je špatná, je prostě fakt.
Ale něco jiného je, když se mluví o hře, která ještě nevyšla. To je marketing. Lidi klidně můžou říkat, že očekávají, že to bude špatné. A
když to pak "nebude tak špatné", jak očekávali, tak si to pak někteří z nich klidně koupí. -
-
:-D O AC se prakticky nemluví....Nikdo na to nic nevydává, nikdo nic nerozebírá. Když vycházel Origins, tak se dělaly rozbory trailerů, diskuze s historiky atd. Nic takového se u Shadows neděje. Jediné co vyšlo, tak tolik výsměchu, když oznámili odkal a to fakt není něco, co jako firma chceš. I když se odložil Stalker, KCD či i Space Marine. Nikdo neměl takový srovnatelný "hate" a výsměch jako má AC.
Ty si tady pleteš své dojmy a pojmy....Řekni jeden jediný příklad špatné reklamy, která firmě naopak zásadně pomohla...Takový Adidas s jeho plavkovou kampaní nebo nejmenovaný americký pivovar by mohli naprosto vyprávět, jak ta špatná reklama pomohla jejich tržbám....Malá nápověda, nepomohla....Takže jenom hlupák markeťák tohle může říct, nikdo nechce špatnou reklamu a vždy je lepší žádná než špatná.
-
-
Reakce na příspěvek:
"O AC se prakticky nemluví"
Celý tvůj příspěvek jsi začal jednou velkou lží. Očividně žiješ v bublině, v které jenom sleduješ své zájmy a předpokládáš, že všechno, co tě nezajímá, neexistuje. Ale realita je jiná.
Chápu, že nenávídíš značku AC a moc by tě potěšilo, kdyby to neexistovalo. Ale vesmír je takový jaký je. Ne takový jaký by jsi chtěl mít ty.
-
-
Reakce na příspěvek:
Nesnáším značku AC? A jinak v pořádku? Vsadím tvoji mrtvolu, že mám dohráných více AC nez ty....
-
-
Reakce na příspěvek:
Ty tedy nejsi moc markeťák s tím ultimátním "vždy je lepší žádná než špatná", protože ani náhodou. Mnohdy tě špatná fakt sundá, ale jsou příklady a nemusíš hledat vůbec dlouho, kdy ta špatná pomohla jak prodejům, tak samotnému "brandu".
-
-
Reakce na příspěvek:
Nejsem markeťák, ale můžeš mi říct tu špatnou, co pomohla k prodejům, tak samotnému brandu?
A ano, je samozřejmě nesmysl nemít žádnou reklamu. Ale podívej se na masivní kampaň Concordu:) A k čemu:) Nebo třeba Acolythe. Na tu by Disney nejraději zapomněl a proto teď všude nahrazuje bannery na FB s tímto tématem za V hlavě 2:) Těch příkladů, kdy špatná reklama (byť produkt mohl být kvalitní viz právě plavky z Adidasu) zcela pohřbila kampaň a prodeje není málo.
Spojení žádná reklama než špatná reklama se ale skutečně používá. Ale taky se musí dodat, že nejlepší řešení je správně vedená a cílená reklama:) A že žádná reklama je stejná sebevražda jako špatná reklama.
-
-
Reakce na příspěvek:
O AC se prakticky nemluví, ale když se podíváš na Google Trends za 2024 a porovnáš ACS s KCD2, tak se kromě Česka (jestli jsem v té minutě, kdy jsem na to koukal, něco nepřehlédnul) o něm "mluví" všude více a v celosvětovém srovnání více než 4x tolik. To jen přihazuju, protože v únoru nebudu ve frontě ani na jednu z těch dvou. Ani si nemyslím, že AC bude nějaký zázrak, spíše naopak. I tak síla dosahu značky AC je úplně jinde.
-
-
Reakce na příspěvek:
Nechci ti nějak kazit náladu, ale fakt to není jenom v Česku a když si vezmeš, že v domovské zemi Ubisoftu je to 50:50 skoro, tak fakt ne.
Jinak pro mě třeba osobně bylo překvapení, že Jižní Korea má takový zájem o KCD oproti AC:) I když tam to bude možná dáno i tím, že Korea krapet byla otrockou kolonií Japonska pár století+-:)
-
-
Reakce na příspěvek:
A ACS vede proti KCD2 i na YouTube:
https://trends.google.com/trends/explore?date=2024-01-01%202024-12-31&gprop=youtube&q=%2Fg%2F11tx_xxpx6,%2Fg%2F11vz4r4q3l
Šestinásobně.
-
Reakce na příspěvek:
Hledej druhý díl, stejně jako hledáš Shadows a nehledáš jen AC. A nehledej jen YouTube.
https://trends.google.com/trends/explore?date=2024-01-01%202024-12-31&q=%2Fg%2F11tx_xxpx6,%2Fg%2F11vz4r4q3l
Pokud dáš vedle sebe AC a KCD jako značky v roce 2024 bude to už úplně zdrcující, jak na webu:
https://trends.google.com/trends/explore?date=2024-01-01%202024-12-31&q=Assassin%27s%20Creed,Kingdom%20Come:%20Deliverance
Tak na YouTube:
https://trends.google.com/trends/explore?date=2024-01-01%202024-12-31&gprop=youtube&q=Assassin%27s%20Creed,Kingdom%20Come:%20Deliverance
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Takže po přečtení článku jsem v klidu. Vychází jedna zajímavá hra a to KCD2. Ještě možná ta civilizace, ale tam nevidím moc hráčský průnik. Ostatní byl patrně joke od pisálka.
-
-
Jakože když to tebe nezajímá, tak to nezajímá nikoho? Nebo se nějak tebou řídí vkus, respektive prodeje? Mě třeba moc nezajímá KCD2 a v únoru určitě sáhnu po něčem jiném. A i průnik tam je, protože je spousta multižánrových hráčů, kteří mají jen jeden volný čas nebo jednu otevřenou peněženku.
-
Souhlas také čekám na KCD2 zbytek mě nezajímá.
-
-
Ve skutečnosti by mě vůbec nepřekvapilo, kdyby mělo KCD na steamdb výrazně vyšší concurrent čísla než ACS. Ubisoft si dost brutálně zkazil reputaci a i Star Wars Outlaws propadly - a Star Wars je krapet větší značka než Asscreed.
Warhorse maj naopak reputaci (u hráčů) celkem skvělou a KCD je must play pro většinu RPG pozitivních lidí. Spousta lidí na to čeká 6 let jako na smilování. Zatímco Asscreed Ubi sází jak baťa cvičky a lidi jsou toho přehraný. Nemluvě o tom že hrát za afričana v japonsku taky dost lidí odrazuje. Ale stejně by mě nepřekvapilo, kdyby Warhorse třeba vydání KCD2 přesunuli o týden dřív. Larian to taky kvůli Starfieldu udělal (dokonce o měsíc) a bylo to vnímáno pozitivně (a že si BG3 se Starfieldem vytře zádel tehdy Larian nemohl vědět).
Awoved je ale celkem bez šance mi přijde. To by měli odložit.
-
-
ass creed pobavil :DD
-
KCD je naprosta okrajovka oproti cemukoli co vyda Ubisoft.
-
-
ten Ubisoft, jehož akcie hledají nové dno s každou nově vydanou hrou, protože je to propadák?
-
-
Bohužel přesně ten Ubisoft, někteří hráči či spíše příležitostní hráči jsou schopni koupit si sebevětší výkal jenom protože je zrovna trendy - ostatně to je taky důvod proč se například série FIFA od EA stále dobře prodává. Podobné je to s hrami od Ubi, realita není pěkná, ale tak to bohužel holt je. Osobně taky nechci vidět že se vyvíjí stále dokola ty téměř instantně splácaný s®ance pokaždé s trochu jiným odstínem, ale nic nenadělám.
-
"s každou nově vydanou hrou, protože je to propadák?"
No (před)poslední díl AC Mirage prodal 5 mil kopií za první 4 měsíce.
Odhady prodejů SW Outlaws jsou taky někdo okolo 5 mil prodaných kopií.
Tvoje definice propadáku je trochu divná. Většina lidí považuje 5 mil prodaných kopií za akceptovatelný výsledek. Zaplatí to náklady a něco na tom vyděláš.
Samozřejmě že by se každému líbilo vydělat víc peněz, ale tak dlouho dokud jsou v černých číslech, tak to nemůžeš označit za "propadák".
Spíš by se to mělo označit za "zklamání", protože tam byl potencionál udělat mnohem lepší a prodávanější hry.
-
-
nemůžeš srovnávat náklady na provoz kolosu jako je Ubi a Warhorse. Třeba teď Satisfactory prodalo s 1.0 přes milion a v rámci žánru a velikosti firmy je to obrovský úspěch. U Ubi je 5 mil prostě málo.
-
-
No tak samozřejmě, všechno je to relativní.
-
-
Je to propadák....SW se očekávalo díky síle značky +10, Mirage má nejhorší prodeje z novodobých AC. Takže opět, propadák a už dva měsíce po uvedení byl v akci.
-
-
Zkus si přečíst definici slov.
Když se prodá 5 mil kopií hry, tak to není "propadák". Je to jenom "zklamání".
Aby to to byl propadák, tak by se muselo prodat minimum kopií her. Třeba nula nebo jenom pár (desítek či stovek) tisíc.
-
-
Reakce na příspěvek:
Je to propadák...finanční....SW se náklady na vývoj a marketing odhadují na 250-400 miliónů....5 miliónů prodaných kopií nezaplatí ani náklady.....
-
-
Reakce na příspěvek:
Jo, ale ty čísla jsou jenom odhady. Věštění z koule.
Chápu, že ti to udělá radost, kdyby to mělo masivní náklady a ty by se nezaplatily. Já spíš očekávám, že to bude někde na hraně "breaking even".
-
-
-
-
-
Presne tak i proti tomu Ubisoftu jehoz akcie hledaji dno, je to naprosta okrajovka.
-
-
Okrajovka kterou si koupilo 6 milionů lidí (víc než AC Mirage) a dalších X milionů hrálo na gamepassu a EGS giveawayi. Okrajovka jejíž trailery maj podobný počty shlédnutí jako trailery AssCreed Shadows (2.4M vs 1.8M). Tak určitě.
-
-
Hahaha KCD prodalo mozna 6M kopii, ale trvalo jim to 7let :D Tahle cisla maji Assassini v prumeru za 4 mesice.
Za dobu KCD vysly 4 ACS..takze to je tak 40M prodanych kopii vs 6M :DD
-
-
Který AC to ma v prumeru za 4 mesice? Ani nejlepe prodavany AC v historii Valhalla nemel takova cisla, tak nelzi.
-
-
Protoze prodeje udavaji po cca 4 mesicich - napr. Mirage vysel v rijnu a v lednu mel mit 5M hrajicich hracu.
To same se tyka ostatnich Assassinu...nikoho nezajimaji prodeje po roce od vydani.
-
-
Reakce na příspěvek:
Čísla 5 miliónů hrajících hráčů neznamenají 5 miliónů prodaných kopií, když je daná hra i na jejich předplatitelské služce. K tomu si připočíst, že udávaných 250 miliónů v tržbách v lednu 2024 je včetně mikrotransakcí. Pak i to, že už v prosinci měla hra 30% slevu a to úspěšné hry fakt nepotřebují dva měsíce po vydání:)
-
-
-
Reakce na příspěvek:
Necháme tě při tom:) Ubisoft jede masivně z kopce dolů a tohle AC je jeho defacto poslední záchrana. Ale podle stavu internetu, youtube atd. to bude ještě větší pr**er než poslední SW. To, co meleš platilo možná před 6 lety, ale za tu dobu se zájem komunity o AC a KCD krapet změnil a byť má pořád AC náskok, tak není nikterak zásadní.
A mimochodem u něj se očekávaly tržby 10+
-
-
-
-
-
-
-
-
Odpověď je ne, KCD 2 má vlastní sektu hráčů.
-
Možná to zní trochu bláznivě, ale není možný, že by Warhorse posunuli datum vydání naopak na o něco dřívější termín? Měl jsem z toho trochu pocit ze z toho podzimu 2024, což byl asi původní termín vydání, vycouvali spis prave kvůli konkurenci, která oznámila release data až po nich.
-
-
To mě taky napadlo. Lariani to udělali stejně kvůli Starfieldu. Otázkou je, jestli stihnou opravit všechny bugy. Podle ohlasů z Gamesconu (kde určitě prezentovali odladěnější úsek), je jich tam ještě fůra (ale v BG3 jich tak na vydání dost zůstalo).
-
-
Tak trochu zamakat a vydat prekvapive o mesic driv ;-) navic ze usetri za marketing ;-) jeste ze ty firmy neridim.
-
Já teda doufám, že do tý doby pořídím nový počítač s řadou 5000. Jinak asi KC není v ohrožení. Na hru se hodně těším.