Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dworkin

    Na díru v botě si taky zvykneš, ale to neznamená, že tam není. Input lag i ten chybějící rozcestnik jsou věci, o kterých museli celou dobu vědět. Mluvíme o konzolové verzi, ta běhá všem stejně. Ty ses nikdy cestou na hrad barona nezaseknul? A neříkal sis, sakra, proč není rozcestník nahoře, když tam je master armorer, za kterým lidi choděj? To je prostě designovej fail. A ten můžeme CD Projektu odpustit, ale nebudu naskakovat na vláček nadšení, jak "přidali nový obsah", když fakticky po 7 letech konečně opravili ten starý.

  • Ale pokud jsi to předtím nevnímal, tak to asi nebyla tak hrozná chyba, ne? Jo, mohli spoustu věcí opravit/předělat už dávno nebo to rovnou vydat v lepším stavu, ale buď si toho taky hned nevšimli jako ty sám nebo měli důležitější věci k opravování. Dost možná na některé věci narazili až při vývoji Cyberpunku na stejném enginu (hádal bych třeba fix toho input lagu) a opravit to i v Zaklínači nebyla záležitost na hodinku.

    Tedy kritika je jistě na místě, určitě to mohlo být lepší jako ostatně všechno, ale nedíval bych se na to tak příkře.

  • dworkin

    Se*e mě, že je opravili až teď, a ještě to vydávají za vzornou péči o zákazníka.

  • Takže tě se*e že opravili problémy původní hry? To je logika jak pojď na mě z boku

  • Pavelpro

    Namísto easter eggu, kterych si osobne ani kolikrat nevsiml, bych spise uvital, kdyby zamakali poradne na optimalizaci a oprave DLSS, ktere ve hre jaksi nefunguje.

  • dworkin

    U mě už pominulo počáteční nadšení a začínají mě kluci z CD Projektu mírně s*át. Například rozcestník na nádvoří baronova hradu mohl být ve hře už v době vydání, případně ho mohli přidat v některém z milionu patchů, které pak vyšly, v DLC... Paradoxně až teď, když tam cestuju komfortně, začínám vidět, jak moc velký jsou vývojáři kkti, že nás nechali projíždět tu krkolomnou cestu, na který se člověk snadno zaseknul v nesmyslný překážce, znovu a znovu a znovu. Stejně tak input lag, na kterej si člověk zvyknul, až mu nakonec připadal jako "feature". Teď se ta hra chová tak, jak se měla chovat už v době vydání, a rozhodně to není vyšším výpočetním výkonem konzole, protože Assassin's Creed včetně Valhally na ní žádnej input lag neměl. Možnost


Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit