Už i Ace Combat 7: Skies Unknown dostává battle royale
-
Jdu rychle dohrát Apache Air Assault.
-
Nejbožštější hra na světě !!!
Poslední jsem hrál asi rok...a ještě pořád nedohrál,tak proč je to kurwa tak hrozně těžký.
-
To takhle podle mě není ani by to nebavilo, těch zbraní tam naopak musí být více - jen se potom půlhodiny hledají hráči ( někdy ani to ne).
-
Je to spíše Elimination mode ale s delší dobou kola (15-25minut) více hráči.
-
Taky si myslím že BTr je ještě hoooodně nevyčerpané téma, až to celkem bolí. Twičaři zase pobaví tím jejich vztekem lol ( což je bohužel taky celkem reklama) hlavnšě ten nejsledovanější Ninja taky stojí za to i když ten tolik věcí snad ani nerozbil)
-
Osobně bych řekl, že to prostě populární bylo proto, že to bylo v onu dobu prostě něco trochu jinýho. Taková "menší" mezera v trhu. Pak se toho chytli twitchaři a podobná verbež na kterou slyší omladina, která hlavně v současnosti prostě musí hrát to co ostatní, stejně jako jejich twitch/YouTube idoly, protože je to aktuálně in a strašně moc kůl. A tak se ta sněhová koule nabalovala až z toho vznikl fenomén, kterej velký studia (který nemají koule na vlastní nápady) začali trapně kopírovat, protože v tom automaticky vidí zisky za práci, kterou odvedl někdo jiný.
Ale neboj, ona ta bublina už trochu splaskla. Ostatně proto taky PUPG už má takovej úbytek hráčů, kteří raději přešli buď na fortnite (kde pokud vím, není tak dlouhý pobíhání ke zbraním/nepřátelům), nebo už sami zjistili, že to vlastně není žádný terno.
Velkým firmám to bude trvat trochu déle, protože ti jsou ve stádiu kopírování teprve na začátku, takže počítej s tím, že o Battle Royale uslyšíš ještě mockrát. Určitě do doby než jim dojde, že už to nezajímá tolik hráčů (což se asi hned tak nestane), nebo až jejich zpomalené myšlení a obecná předposranost ze zkoušení vlastních originálních nápadů, zase narazí na nějaký další fenomén, na který by sami nepřišli, ale samozřejmě se (opět) nebudou štítit ho vykrást.
-
To asi lidi nevi co s volnym casem, kdyz jsou v kurzy hry, kde hrac pobiha 95% herni doby po mape a hleda vybavu, aby stejne po dobr mirene davce soupere za sekundu odesel do vecnych lovist a zase ho ceka pul hodiny pobihani po mape, aniz by natrefil na soupre. Absolutne nechapu popularitu Battle royale, tak jak zatim funguje. Co je zabavnejsiho na hledani stejneho vybaveni porad dokola, nez samotna akce??? Muze mi to nekdo zkusit vysvetlit?
-
klasicky dathmatch je sice vsichni proti vsem, ale kazdy se az do konce hry po par sekundach respawnuj. Takze Battle royal opravdu neni deathmatch. Last man standing je proste neco jineho.
-
hele, kdyz jsou schopni dat BR i do fotbalu, nedivim se 😀
-
ne
-
To bude mela 😱
-
takze deathmatch
-
Uz jsem se bal ze bude clovek muselt nejdriv chytit na padaku se snasejici raketu aby ji mohl po nekom vystrelit...
Z toho co ctu, se tomu za mych mladych let rikavalo "last man standing" ale to by se to nemohlo svezt na vlne hypu jmenem battle royale :-/
-
A na začátku bude člověk pobíhat po letišti a hledat stíhačku :D
-
No zrovna tady, ta variace bude mega fresh, bych řekl. Vlastně celkově to bude fresh stíhačková, kvalitní arkádka, s VR featurama 😎 prostě spiderman pro fandy stíhaček a arkádovýho stylu lítaček z ps 😬