Přejít na výpis diskuzí
Už zítra si můžete vyzkoušet Star Wars: Battlefront II, půjde o největší betu v historii EA
3.10.2017 | Václav Pecháček
36 příspěvků
-
Jo to je sice pravda ale díky neschopnosti vyvojářů ten HW portů je třeba dvojnásobný.
-
No pak ma linux i win OS stejne kusy kodu, oba budou mit kernel, sitovy kod, io kod, graficky rozhrani... *5*
-
Nextgen konzole vychazi z PC HW
-
Tak i5 7500 mi jede na 100%, když hraju Battlefield 1, i když je pravda, že jedu na ultra a QHD.
-
Prostě je to jen neschopnost vyvojářů ( nebo designerů chceteli) se nějak zaobírat tím že ten engine je starej hnusnej tak tam vlepíme pár fičur a přelepíme to tak aby nebylo poznat a světe )ne)div se ono poznat je *7*
KdYby to aspon bylo něco jako IUnreal engine ten se za několik dekád vylepšil tady jsme zůstali na bodě ,mrazu a nezajimá mě že to je od roku 2013 nebo kolik vylepšené stále to je ten starý Q3A engine a je to vidět někdy až bolí. Ty tvé moderní nároky jsou díky Nenextgen konzolím. -
Testovali to s GTX660, takže bych je nebral vážně.
-
Jasně že to je blbost.
Mám i5 2500k a ta má ve hrách asi o 20% menší výkon. Pokud tedy ta 6600k s GTX660 dá 60FPS na 1920x1080, pak 2500k dá cca 48-50.
Jenže to je s GTX660, což je naprosto sh1t GPU v dnešní době.
6600k s GTX970 dává cca 75-80 v BF1, s 2500k to pak bude dávat těch 60-70 určitě.
Čili pokud máš GTX660, pak ano potřebuješ asi lepší CPU na FHD Ultra 60FPS, ale s lepší grafikou to pude i se slabším CPU. -
Jako nejsou založené na QE, ale jsem si jistý, že mají s QE společné (podobné) stejné kusy kódu, jako třeba IW Engine, který na Q3E založený je.
Čili oba budou mít nejspíš dost podobnou herní smyčku, event system apod. -
Anebo Intelu klesají tržby *1*
-
i5 6600k v minimalnich mi prijde jako preklep
-
No hlavni rozsirene jsou Unreal (neobsahuje Quake Engine) a CryEngine (take neobsahuje Quake Engine) takze toliko k tomu argumentu "že Quake 3 kód je prakticky ve všech enginech součastnosti". Mam pocit ze i Frostbite engine nema nic spolecneho s QE.
-
Kdybys věděl, jak funguje engine, tak víš, že Quake 3 kód je prakticky ve všech enginech součastnosti.
Používá se z něj totiž už jen herní smyčka, input eventy z klávesnice/myši, abstrakce nad síťovkou a pod.
Renderer už je celý překopaný, protože Quake 3 nejel na OpenGL 3 / DX9, kde se celá renderovací pipeline naprosto překopala, aby byla rychlejší a flexibilnějšína novém HW.
Taktéž se nyní renderuje pomocí deffered shading, což je technika, která za dob Q3 neexistovala.
Prakticky všechny "nároky" na CPU/GPU jsou v tom moderním renderingu, který za dob Q3 nebyl.
Druhá věc je to, že kdybys udělal teď nový engine od píky, tak stejně budeš jen dělat to, co ten základ v Q3 enginu už dělá. -
A nebo to je tím že DICE má dlouhodobé zkušenosti s DX12 a tak dokážou mnohem líp využít víc slabších jader. Navíc jejich MP řežby v 64 lidech taky ocení víc jader.
-
No spíše až v pátek, zejtra jen pro preorder *4*
-
Nejhorší je že na Steamu a i na netu to lidi omlouvaj právě bláboly že nemají železo potřebné ti co to "hejtují" přitom poupravenej quake 3 arena engine z roku 2000, at se to blejská sebelíp fuj *11*
SW :Battlefront2 nejen že vypadá lépe ale stejně jako battlefield1 nechce nějaké extra pc aby se vůbec rozjel. Což ten taky nebyl žádný zázrak hlavně z blízka textury jak přejeté tupým šmirglem. -
bud jim vysel lip nic nerikajici benchmark nebo to jsou pozadavky na renderovani videa z hry, coz jsou jediny dve veci, ktery amd umi
-
No, na to jak ta hra vypada jsou ty hw pozadavky dost male, snad to bude aspon trochu odpovidat realite a pojede to pekne, tesim se na vikend.
-
Nechci rejpat, ale neříkalo něco podobného u Bety Battlefield 1?
-
Minimální požadavky: i5 6600K
Doporučené požadavky: AMD FX-8350
To jako vážně??? Nemá to spíš být naopak? *1* *1*
Pomalu začínám litovat, že jsem do sestavy bral i5 4460 místo FX-8320, takhle budu rád když tu betu vůbec rozjedu.. *1* -
Moc těším! :)