Přejít na výpis diskuzí
V alfa 2.0 verzi Star Citizen můžete poprvé vyzkoušet hlavní části budoucí hry
14.12.2015 | Aleš Smutný
107 příspěvků
-
Tak jsem to vyzkoušel a ačkoli má hra k dokončení ještě hooodně daleko, tak ta atmosféra, kdy jsem se objevil na stanici Olisar, okolo prolétávaly lodě, PA hlásí něco o nepovoleném přistání, dojdu k terminálu, vyberu novou loď, kterou jsem ještě neviděl (Gladius) pak skrz airlock, najednou jsem na přistávací ploše stanice, funím do skafandru, dojdu k lodi, vysune se žebřík, vlezu dovnitř, sklopí se canopy (nedokážu si vybavit český slovo) a začnou nabíhat systémy,rozsvěcovat hud, rozduní se motor...
No prostě naprosto boží *1* Sice mě to asi 6x kicklo, 2x crashlo, ale progress tam opravdu vidět je! -
-
Canopy - je kryt nebo prekryt kabiny...
-
-
Pro lidi co to zajima zakladni info o ALPHE 2.0 ZDE : https://www.youtube.com/watch?v=svsYRi0_9XE
-
-
Jdi do pytle se spamem
-
-
No ale kdyby tě to náhodou zajímalo v psané podobě... http://www.star-citizen.cz/alpha-2-0-vypustena/
-
-
-
-
Jsem zvědav, zda to opravdu dodělají.
-
-
Určitě bych neříkal hop, dokud jsme nepřeskočili... CIG čeká ještě celkem dlouhá cesta než bude hra plně vypuštěná a stát se může cokoliv.
Tohle ale ukazuje, že ty největší problémy (postavit základní technologii, na které se potom bude stavět celá hra) se jim překovávat daří.
Takže myslím, že můžeme být velice optimističtí ohledně toho jestli hru dokončí... -
-
tak musíš věřit a koupit další artworky.. jinak se to bez tve podpory polozi.. ;)
-
-
no, zatím maj dost peněz na to, aby se nepoložili, artworky nejsou cool, fandové kupujou lodě
-
-
-
není pochyb, že jo
-
Nic nenasvetsuje tomu ze ne, naopak vypada to cim dal tim lepe, jedine spozdeni je plnohodnotny FPS modul, jinak vse jde v pohode. *3*
-
-
jde to, ale dre to :)
-
-
-
Nepatrim medzi ziadnych kvetinkarov,ale na tej stanici my chyba viac zelene.Ak by bol clovek tak daleko od zeme tak nedostatok niecoho prirodneho by mu dost vplyvalo na psychiku.
-
-
Zaznamenáme a pridáme do plnej verzie hry, nič sa nebojte *3*
-
-
To bude fajn.
-
-
-
Hrozně se mi to líbí a sleduju to od začátku kickstarterový kampaně, ale pořád mám strach aby to furt v týhle fázi vývoje nebylo moc repetetivní, aby tam bylo co dělat a ne, že by to po pár dnech hraní omrzelo, takže zatím se do toho stále dávat nebudu
-
-
V týhle fázi vývoje to repetivní celkem je... jde spíš o to mít možnost dát lidem co hru dělají Feedback a tak třeba ovlivnit vývoj hry jako takové.
Na delší hraní to opravdu ještě není... Po patchi to člověk pár dni hraje a zkouší nové věci, ale velice rychle jde zase hrát hotové hry. -
pomerne casto byvaji free akce, kdy se muzes nalogovat i bez koupene hry. Az zase nejaka bude, tak doporucuju zkusit, ted s vydanim alfy2.0 je to docela WOW efekt :)
-
-
Dokud neopraví využití CPU tak je to nehratelný. S Offline Hackem to jede jak víno, Ale v Universu cca 10 fps...
-
-
CPU ???me jede cpu na 50 procent a GPU na 100 :) SC je vice o graficke kate nez cpu nebo ne ? podle testu lidi co maji dobre grafiky tak jim to jede dobre. Cele to navic jeste neni optimalizovane ani na cpu ani na gpu natoz DX :)
-
-
me jede GPU na 50%, CPU nevim....kazdopadne mam 25-35 FPS to na prolitnuti se a sestreleni par piratu staci, pak to stejne spadne :)
-
Jiným lidem zase bere jen jedno jádro na CPU na 100% a GPU třeba na 50 nebo 60%... Je to známej bug ve 2.0
-
-
u mě CPU 99% a grafika 25%
-
-
-
-
Takže abych to mohl vyzkoušet se vším všudy, tak mi stačí ten základní balíček za 55 dolarů (Aurora LN)?
-
-
Pokial este nemas balicek, mozem ti poskytnut zakladny s Aurorou za 36 euro (980kc). Mail: starcitizen(@)post.cz
-
-
Nebo si muzes pockat do stredy, kdy budou tyhle balicky v akci za 30 :P
-
-
Za 30 nebude....bude za 36 ( připočti DPH ) ;-)
-
-
-
jo, Stačí obyč balíček a když se ti to bude líbit, tak si můžeš vzít půjčku a upgradnout třeba na "THE COMPLETIONIST" *5*
-
Jo... Nebo ten s Mustangem. Pokud zakládáš nový účet tak je taky dobré využít referal programu, který dává tobě 5000UEC (herní měna) navíc a člověku který ti dá kód taky různé odměny. Takže pokud máš někoho kdo vlastní SC, tak mu řekni o kód. Pokud ne, tak můj je STAR-WYGV-WRB2
U balíčku se dívej, jestli obsahují Squadron 42 Digital Download a Star Citizen Digital Download... tyhle ti dají přístup ke všemu. -
Ano jeden z balicku bud auroru nebo mustang (doporucuji mustang :) muzes si vybrat jakou lod chces cena je stejna.
Mas v tom OBE HRY ! SQ42 a PU Star Citizen. Lod,pojisteni,1000kreditu, digitalni manual, hangar self land, 3 mesice pojisteni ( doba odehrana ve hre ne nas cas ok. Kdyz nebudes hrat nebude ti ubyvat pojisteni.)
Balicky : https://robertsspaceindustries.com/fly-now
Popis hangaru Self land : https://www.youtube.com/watch?v=5YWKJ_pjZOo&index=29&list=PLSawX2LaQpo_6s2UQQ3Q-0RppHbrxdnWB
Udelal jsem 3 dily, jinak info prubezne prinasim ok. Hezky den -
-
ty mas uklidnujici hlas tvoje videa si budu pouštet pred spanim, a taky dar kecat pul hodiny o ničem
-
-
Radeji ne ja nechci k vam do klubu modra ustrice .)
-
-
čekal jsem lepší animace a fyziku pohybu jak se tím chlubili, treba jak je tam videt že z plneho sprintu se v momente zastaví - kde je setrvačnost?
-
-
Animace ještě nejsou zcela hotový. Setrvačnost u běhu je dána více animací než fyzikou.
-
-
kašlat na animace, jde mi o to aby jsi nemohl, když bežiš jednim smerem, okamžite zmenit smer pohybu na druhou stranu, ale aby tam byla jista prodleva. Nejsem programator ale myslim že by to šlo lehce udelat, proste pri zmene smeru by byla prodleva zlomek vteriny.
odpovidajici animace jsou pro mne druhorade.
(aby bylo jasno, neni to esteticka zaležitost, bude to mit primy vliv na hratelnost FPS časti) -
-
To udělá právě ta animace... Když pustíš klávesu, tak se místo okamžitého zastavení spustí animace, která tě postupně zastaví. Udělá třeba ještě jeden nebo dva kratší kroky.
Není to estetická záležitost, ale SC má engine, který řídí právě animace.
-
-
-
Není v současnosti implementovaná... Myslím, že s ní počítají do další verze. Celkově z animací toho ještě dost chybí a proto není ani spuštěný Star Marine. U 2.0 je se mi zdá pořád systém animací, který máme už pěkně dlouhou dobu.
Vypadá to, že se systémem animací si CIG ukouslo pořádné sousto, protože už to několikrát předělávali a pořád to nebylo použitelné. Je to dané taky tím, že jsou jedna z mála her, kde animace z první osoby odpovídají těm ze třetí. -
-
Třeba jim hejtovaná Bohemka poradí, jak na to *1* *1*
-
-
-
-
-
hele ani ta grafika mě nepřipadá nějaká kulervoucí, Crysis 3 vypadá lépe.
-
-
dalsi blb co srovnava mmo sse singlovkou? mkay :D
-
Grafiku stále vylepšujeme, momentálne vidíte kvalitu grafikého zobrazenia, ktorú zvládajú vaše počítače.
-
-
hmm Crysis 3 zvládaly daleko slabší PC než SC při lepší kvalitě *3*
-
-
Víš co je to ranná alfa verze? Tak a odpověď na úroveň grafiky je na světě. Arena commander už vypadal mnohem líp, ale pokaždé, když se něco testuje, začíná se od méně náročných sestavení, aby se případný problém objevil hned. Když tam nasypeš všechno, je jisté, že se něco pokašle. Pak si to v té tuně dat hledej.
-
https://www.youtube.com/watch?v=HY_quiW967g
-
-
škoda, že animace obličeje jsou stále nepřirozený
-
-
Jj, vím, že se používá MoCap z živých herců, ale prostě to v te animaci potom nějak moc nefunguje no..
Živí herci by to rozhodně udělali v dnešní době velmi atraktivní.
V ukázce proslovu Bishopa ale rozhodně hudba hraná "živým" orchestrem není. -
Tak oni nahrávají hru se živými herci... jen místo filmečků jako takových je to performance capture, která se používá ve filmové produkci. Takže můžou všechno držet v grafice hry, ale zároveň je to nahrané hercem. https://www.youtube.com/watch?v=3vRE6LtYBHg
SC hudba je nahrávaná živým orchestrem.... U nás, ve Zlíně. https://www.youtube.com/watch?v=KrZpSPup9l4 -
Animace už i v této fázi se mi líbí. Přikláním se k názoru, že by živí herci hru posunuli asi o leve vejš, co se týče příběhu. Myslim, že casting není vůbec špatný.
Trochu mne mrzí, že za ten rozpočet není soundtrack nahraný živým orchestrem - hudebně to taky totiž zatím nezní špatně. -
Škoda, že nemôžu spraviť filmečky so živými hercami ako to bolo u Wing Commandera. To by bola paráda.
-
Už jsou ale hodně blízko... https://www.youtube.com/watch?v=8EC4WHPxnrk a Bishopův projev je hodně dobrý na in engine animaci.
Není to hotový a přece už to vypadá líp, než animace co potkáš u většiny her. -
no, je to hra, která je ve vývoji, takže nic není finální a navíc ukaž nějakou hru, která má parádní grafiku a realistické animace xichtu
-
-
-
kvalita je definováná z velké části množstvím polygonů, rozlišením textur a použitým rozhraním DX, vše má jmenované má SC na vyšší úrovni, tudíž i vyšší kvalitu, pokud ovšem za kvalitu grafiky nepovažuješ to, že tam byly mrakodrapy a rostly stromy *1*
-
-
kde je psáno, že SC má lepší textury? *15* *15* *15* Cucáš nesmysly od palce od nohou *15* *15* *15* *15*
-
-
waltar: hoši ze sousedství už hlavně pracujou na přepsání enginu na plnou podporu DX12.
-
stěžuješ si, že se o hře co je vývoji mluví v budoucim čase? to už je hodně zoufalé chytání stébla, ale chápu, když jsem tě tak pěkně setŕel s těma texturama, zoufalost je na místě *3*
-
Je to hra ve vývoji... tak nevím co čekáš? Že budou mít všechno hotový za rok a potom budou sedět 4 roky a hledět do zdi?
Je to alpha... a jako alpha to vypadá úžasně. Jak to bude vypadat, když to bude hotový se uvidí při vypuštění. Potom se bude dát porovnávat.
Foundry 42 ve Frankfurtu je plná lidí, kteří dělali právě na CryEngine a Crysis 3... takže bych se nebál kvality grafiky. -
jojo, kouzelné slovíčko will. SC by se měl přejmenovat na Star Will Citizen...
-
abys to nemusel hledat
" Star Citizen will support insanely huge texture sizes, the likes of 8192×8192 and maybe even 16k, to make sure that players don’t get blurry textures when playing at high resolutions" -
například tady http://wccftech.com/pc-exclusive-star-citizen-support-massive-4k-8k-resolutions-consoles-run/
ještě nějaké dotazy? *4*
-
-
-
Crysis mel 2D mapy cca 8x8 a 16x16 km. Tady jsou miliony km3 a je to alfa :) takze srovnavat alfu se hotovou hrou zase opet vedle :) mrkni na video Mark Hamill alias Old man jak nastupuje do Gladiuse tam uz muzes porovnavat :)
-
-
-
-
Jenom mi možná příjde škoda, že není u letání čistě jenom pohled z kokpitu, páč takhle mi když se to dá přehodit tak je z toho spíš taková arkádovka, ale to je jenom můj názor.
-
-
Pohled z kokpitu tam právě je. Při outside view se moc létat a bojovat nedá.
-
Arkáda? ArmA taky pracuje s 3rd person kamerou a je to simulace, kde opravdu žádnou velkou výhodu nezíškáš, jak píše walltar, tak ti zmizí dost podstatný HUD lodi, nehledě na to, že bez HUDu nezamíříš. V Elite nakonec kameru dodělávali, protože si tu svoji loď chtěli lidi fotit, což v SC by asi nějak i šlo, když můžeš vylézt z lodi, ale i tak by mi přišlo divné, kdyby to nešlo.
-
Pokial ste si všimli, tak pri pohlade mimo lode nevidíte HUD, takže neviete kam mierite!
Čo sa týka FPS, táto možnosť je povolená kôoli modelu postavy a možnosti hladať chyby. V plnej verzii plánujeme pohľad z tretej osoby pri súbojoch zakázať. Samozrejme v mestách a oblastiach mimo boj bude možné tento pohľad použiť. -
No když se přehodíš, tak ztratíš úplně hud, takže jediné co získáš je možnost si loď prohlídnout z venčí. Ono se to hodí, když se chceš podívat na to jak tvoje loď vlastně vypadá.
A ve vesmíru nejsou žádné rohy za které by si mohl vyhlížet, takže výhodu tím skoro žádnou nezískáš...
Jediné problematické je FPS, ale tam se počítá s tím, že v boji by si neměl mít možnost přepnout do třetí osoby, právě aby si se nemohl dívat za rohy a podobně.
Každopádně, pokud nemáš třetí osobu rád, tak ji nemusíš používat. -
-
No výhoda je minimálne v lepšom prehľade o tom, čo sa okolo teba deje.
Ale pohľad z kokpitu nezamyká natvrdo asi žiadny simulátor (ono by to bola u SC celkom aj škoda, vzhľadom na parádny výhľad), videl som to snáď len na pár hardcore serveroch leteckých simulátorov, ktoré umožňujú konfigurovať vlastný dedikovaný server. -
-
To za to nestojí, vv tý rychlosti.
War Thunder má "Simulator Battles" kde je jen pohled z kokpitu (dlouho jsem nic jinýho mehrál). DCS snad pohled z venku nemá a u RoF + IL-2 her je na serverech zákaz jiných pohledů běžný.
-
-
-