Přejít na výpis diskuzí

V apokalyptické Days Gone půjde řešit jednotlivé mise spoustou možných způsobů

14.7.2017 21:04
Václav Pecháček   14 příspěvků

Otevřený svět prolezlý zombíky (nebo v místním podání freakery, chcete-li) a extrémně nesympatickými lidskými přeživšími – to je prostředí, které vás čeká v akční hře Days Gone. V roli motorkáře Deacona se proplížíte, prosekáte a prostřílíte nejrůznějšími nebezpečnými situacemi v divočině, kde vám jde...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Oni vazne zalozili marketing na tom ze v open worlde se da jit I jinou cestou a svet se chova dynamicky?
    • "resit problem jinou cestou" neni to stejne jako "jit jinou cestou".
  • Mnoho hernich prvku je inspirovano TLOU, na hre dokonce vypomaha nekolik lidi z Naugthy Dog.
    Myslim, ze to bude zabavna vec a vizual vypada skutecne dost dobre.
    • Mě to teda silně připomíná Dying Light, hlavně Following, s trochu lepší fyzikou zombíků
  • Mad Max v zombie apokalypse. Mad Max byl charakter, ale tohle by mohlo bejt taky dobrý, podobným přežívacím stylem. Trochu mi bude chybět čtyřkolka a harpuna...
  • Ježiš to je titulek za všechny prachy fakt *1*
  • mne osobne by ti zombici vadili najmenej, skor mi vadi opatovne recyklovanie a lepenie hernych mechanik ktore su uz v kazdej druhej hre. opat vysoka trava, zas detective mod, zas craftovanie, kontextove akcie a dalo by sa pokracovat. studia nam serviruju zlepence, nic ine. wow pocas inej hernej doby su zapalene ohne, wow v open world hre sa da ist aj inou pristupovou cestou. vazne? nie je mi sympaticke predavat hru cez veci, ktore by mali byt samozrejme.

    nicim originalna zombie hra. gratulujem. radsej na nieco ine mohli venovat energiu
    • Zadna jina zombie hra zatim nesimuluje hordy valicich se zombiku a jejich fyziku (v jednom rozhovoru z e3 typek hovoril, ze zvladaji managovat 1000+ tel) v takove grafice. Uz ted to vypada neskutecne odladene, pokud to pri releasu nebude mit problemy, uz jen ten engine ma neskutecnou hodnotu a energie vlozena do neho by se mohla vyuzit v jinych hrach. *9*
      • mozno zo mna hovori spomienkovy optimizmus ale left 4 dead 2 malo tiez celkom v pohode fyziku valiacich sa zombikov. aj ked nepopieram ze tu to nie je prepracovanejsie ale preboha takato vec nemoze byt hlavny predajny argument :) to uz fakt staci tak malo?
        • V L4D bylo max 20 utikajicich AIcek, zadnej dav tam nebyl.
    • Jo to máš pravdu. Proč pořád zombie debilní? :( :( :(
  • Sice zombíci už jsou tak provaření, že je skoro s podivem, že s nima ještě nevznikla LEGO hra, ale tohle vypadá zajímačně. Budu z povzdálí sledovat... *4*
    • Zombící nejdou provařit, ale už aby tu byli Skaveni, lepší pleague neznám. *14*
    • Já taky, zombíky mám rád, ale je jenom pár dobrejch her a pár dobrejch filmů s nima, takže jsem zvědavej jak to celkově dopadne?! Budu se modlit! :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit