Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jestli se Boo s Minscem nevrátí... budou nepokoje.

  • Minsc byl nejtrapnější postava z BG série. Jeho postava byla naprosto plochá a nezajímavá. Srovnejte to s takovou Viconií, která měla bohatý příběh útěku z Podtemní apod. Budou akorát vařit z 3x převařené vody. Na to že BG3 bude dobrá hra nevěřím, ne když to dělají lamy z Larianu. Skutečné BG3 bylo Pillars of Eternity. 

    • https://en.wikipedia.org/wiki/Minsc ... trochu se vzdělej.


    • iSpirit

      Tyranny mě bavilo nejvíce. Vlastně z té nové éry jsem dohrál Tyranny a pokračovaní Tormentu. Hry od Larianu mě nebaví a PoE jsem vždy tak v polovině zabavil. Tyranny bych označil za nejlepšího nástupce těch pecek z minulosti. 

    • jo.....a právě proto si i po 20 letech všichni vzpomenou na Minsca, ale nikdo na Viconii, Anomena, Mazzy, Korgana.....


      • Ále, Drizzt jenom žárlí, páč by ho Minsc ke konci dvojky rozklepal jak řízek...

        • 0011

          Jak ke konci dvojky, když použiješ správnou zbraň/lektvary tak ho dáš na férovku i s Minscem na konci jedničky, bez cheatů a summonovacích hůlek, ale hůlky jsou nejvíc snadná cesta k jeho zbroji a mečům, obzvlášť když má člověk slabou partu nebo jede solo mága (ale taky nejdražší). Škoda že ve dvojce jsou už tyhle hůlky nanic.

      •  Osobně myslím, že Minsc byl naopak v partě nepostradatelným, dokonce tak nepostradatelným, že to kvůli němu většina radši přetrpěla s Dynaheir, než s imrvere nas*anym Edwinem. Jeho přímočarost a hlavně geniálně namluvené gagy mu zajistili, troufám si tvrdit, nehynoucí slávu. 

        • Dynaheir šlo nechat zabít. Stejně tak neužitečný byl Khalid. Nejlepší postavy byly Aerie, Keldorn, Jan Jansen, Yoshimo, Mazzy. 

          • 0011

            Aerie je fakt divný kočkopes, sice má hodně kouzel ale až ke konci hry a abys jí plně využil tak dokud neseženeš Bladeslinger Chain nemůžeš používat zbroje, Keldorn je super jenom pokud si nevytvoříš vlastního inquisitora, protože má naprd obratnost(můžeš na něj vyplýtvat bracers of dexterity, které se hodí pro jiné postavy), Yoshimo je naprd úplně protože 200 000xp za jeho srdce je malá náhrada že o něj příjdeš dávno před opravdovým bossfightem a tím pádem i o schopnost pokládat pasti co se hodí nejen na Melissan, Jan a Mazzy jsou těžký průměr. Nejlepší postavy jsou Sarevok, Korgan, Minsc - hlavně protože ve dvojce má od začátku zaměření na palcáty a tudíž je to hlavní zabiják nemrtvých(Mace of Disruption, po vylepšení nejlepší palcát ve hře), pochopitelně Valygar a nejlepší je Edwin protože může mít víc kouzel (díky jeho náhrdelníku) než jakýkoliv mág kterého si sám můžeš vytvořit. Mám dojem že tvoje měřítko jsou spíš osobní sympatie k postavám než faktická použitelnost 😎

            • PCMR

              Yoshimo není na prd pokud potřebuješ dočasnou náhradu za Imoen.

              • 0011

                Reakce na příspěvek:

                Imoen se nemůže naučit pokládání speciálních pastí a i když jí maximálně vyleveluješ je i dost slabý mág s málo kouzly. Hrál jsem to na všechny způsoby ale nejradši to hraju buď solo nebo si partu vytvořím sám a tím eliminuju nedostatky. Bohužel v Enhanced edici dost nerfnuli povolání cleric/ranger, ale i tak je to pořád jedno z nejlepších povolání ve hře a mrzí mě že tam není jako npc, myslím jako multiclass. Dobrý zloděj v BG2 bohužel není, proto je lepší když už chce člověk hrát s partou a npc si najímat hrát za něj a třeba za swashbucklera solo s prstem v nose.

                • PCMR

                  Reakce na příspěvek:

                  Osobně sem pasti nikdy nepoužíval, přišlo mi to zbytečný, hlavně v pozdější fázi, kde máš silný kouzla a itemy. Imoen beru hlavně jako součást hlavního příběhu a k odemykání/odpasťování/kradení. Na nic jinýho zloděje nepotřebuju. Počet kouzel se v BG přeceňuje, protože můžeš spát na každém rohu a na většinu encounterů ti bohatě stačí to co máš namemorizovaný, nemluvě o vychytávkách typu Project Image nebo Simulacrum, kde si můžeš naklonovat celý spellbook.

          • proč bych jí zabíjel? trapný postavit si "high-end" partu z nejlepších NPC a pak si hrát na El Macha. Edwin byl nepříjemnej ko*ot, to že měl na každý úrovni o kouzlo navíc, se*e pes. Yoshimo byl křivák, Mazzy a Keldorn absolutně nudné postavy, Aerie ukňučená, melancholická nána......pokud stavíš kvalitu/nekvalitu herních NPC na několika desítkách trapných skečů, které mají mít jakože hroznou hloubku a náboj, já ti jářku nevím.


            • To už jsem to radši přetrpěl s Jaheirou, Khalidem a ostatníma "průměrnejma". Bladury jsem hrál oba díly asi desetkrát, mám ty hry projitý křížem krážem a hrát s "high-end" partou bylo, je a bude nuda. Navíc jsem byl stejně vždycky "lawfull good - neutral", takže pro negativistický dementky s černou aurou a zlomyslnou povahou v mojí partě stejně nebylo nikdy místo.

              • Reakce na příspěvek:

                pokud narážíš na Viconii, tak na ní bylo právě zajímavé to, že pokud jsi s ní prodělal romanci, tak změnila přesvědčení na zmatené dobro. (pokud byla hlavní postava dobrá). A pokud jsi to hrál 10x, tak jsi to měl alespon jednou projet za zlou postavu. Jinak Minsc byl po stránce prokreslení charakteru o ničem, trapná dvourozměrná postava. Zdaleka nejvtipnější hlášky měl Jan Jensen. 

                • Reakce na příspěvek:

                  Ale však jo, vždyť píšu, že jsem hrál oba díly bambilionkrát, tak byl prostor i na "alternativní postupy", ale ani trochu mě to nebavilo a hru jsem si pak neužil.

                  Holt jsem to nakonec stejně vždycky pojal jako Mirek Dušin dobroser 😂

                • PCMR

                  Reakce na příspěvek:

                  Pokud se nepletu, tak Viconie se změní ze zmateného zla na zmatený neutrál, ne dobro.

    • Duchino

      Minsc byl super a když jsem mu dal navíc Lilarcore, bylo o hlášky postaráno. Příběh měl taky fajn - jako berserk se vydal na zkušenou s čarodějkou Dynaheir, kterou ale mezi jedničkou a dvojkou zabili a tak byl nešťastnej, dokud si ho jako ochránce nevzala Aerie (v mé partě) a on tak mohl cestu dokončit. Křečka považoval za obří zvíře z jiné dimenze, protože kdysi dostal do hlavy a byl tak trochu pako 😁

  • Corvus

    Minsc... meeeh, ale Boo je jiná! :-)

  • michaelfoucault

    Onehdy tu byl v diskuzi chlapík, co se modlil aby se nevrátil. Tak má holt asi smůlu. 

  • Dúfam že súboje nebudú ťahové, ale rovnaké ako v predchádzajúcich dieloch. 

    • Já bych si pro změnu rád dal DnD RPG tak jak se má hrát.. to znamená na tahy :D Vzhledem k tomu, že s tím Lariani mají tolik zkušeností a umožňuje to lépe kontrolovat souboje a akce ve hrách, kde jdou dělat i jiné činnosti než "Attack", tak bych byl asi radši za tahový režim.


      Osobně teď hraju Pathfinder kingmaker s Turn based modem a funguje to naprosto báječně.  A naprosto ideální je, že ten mod lze libovolně vypnout a zapnout (takže když potřebujete zmasakrovat 100 koboldů, tak vás TB nezdržuje). Kdyby tenhle přístup převzali i do BG3 myslím že by tím uspokojili úplně každého. (A když to zvládne vytvořit banda amatérů, tak by to nemělo být tak složité, i vývoj TB modu do PoE2 prý nebylo nijak zvlášť náročné)

      • protoze to stejne vetsinou je kolovej system, pouze odbrzdenej

        je to teda davno, co jsem bg hral, tam taky slo pauzovat nebo ne? pak uz je to jenom otazka, jestli se na konci akci hra zastavi automaticky nebo to bude vyzadovat zasah od hrace

        • V BG sis mohl nastavit po jaké události se hra pauzne (seslání kouzla, zranění postavy, konec kola ….)
          • myslel jsem si to, takze to je tb, jen rozfazovany s moznosti plynulyho prubehu

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit