Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • lol tak to je fakt pro decka tam lode strileji po sobe na 500 metru ...... omg
    • https://www.youtube.com/watch?v=URer65lsyrQ

      Maximalne v traileru. Jinak na sebe strilej na mnohem vetsi vzdalenost.
      • No stacilo mi v 9:00 jak se tam najednou z niceho nic objevi lod, abych ztratil veskery zajem. Stejne stupidni spotting system jako ve WoT...
      • HAHA to ne, to si delas rit... Lode se budou schovavat za sutrama a vyjizdet zpoza nich... Kde jsem to jen videl. *15* *15* *15*
        • haha, bambule nepochopil, ze je to hra pro lidi co se chteji bavit, ne simulator pro admiraly
          • reakce na lol "ty jses naprostej trouba, nechapes, ze s nepremiovym vydelavas taky...blablabla" ( "neviem" je koukám stejný vemeno, takže tobě to píšu taky )

            Jako pasivní pozorovatel, kterej hru nehraje ale logiku nákupu chápe.. Můžu říct že zlatá munice je prasárna a braňte si ty platiče jak chcete. Chceš motivovat platiče? Dej jim xp boost, point boost vše ok .. Ale mít možnost si koupit silnější náboje vám fakt nepřijde jako prasárna? Právě todle dělá propastnej rozdíl mezi zábavnou kompetitivní free to play ( příkladem třeba Loadout ), kde si to musíš odgrindit ale máš to, s pay to win kde budeš vždy pozadu protože to prostě nestihneš vydělávat... a ještě pak budete někoho urážet, za to že vám říká jak to je ... no lol, dejte si facku děvčata
            • Podle tebe maji vydelavat na platy zamestnancu na chod serveru atd. na cem. Na ruzovych tancich a ponikach, ktere si budou deti lepit na tanky?
              Chces rychleji vyzkoumat (1,5x) tak jsi to muzes koupit ale nekupujes si vitezstvi, to se opravdu pletes. Chapes, nekupujes si vitezstvi, tj. P2W
              Navic goldovou munici si muzes koupit za kredity tj. nemusis si ji kupovat pres goldy za realne penize.
              P2W vypada rozhodne jinak, to bylo nez se dalo koupit goldovou munici jenom za realne penize, ale rozhodne ne ted.
              Ty zazracny goldove naboje taky dingaji. Kdyz nebudes premyslet ale tupe vozit samej gold tak budes vydelavat minus i s PU. Kdyz si nedokazes vydelat na goldovou munici hranim tak jses proste slabej a budes prodelavat i kdybys ji kupoval za realne penize.
              Ekonomika je nastavena dobre i bez PU a PT muzes koupit a vozit goldove naboje
          • Ja myslel, ze tyhle hry jsou pro lidi co calujou co nejvic aby meli vyhodu, whinujou na foru ze mechaniky jsou broken, developeri fetujou koks trubkou z pvc a jen pridavaj novej content a lidi jsou tak hloupi ze porad calujou a whinujou.
            • ty jses naprostej trouba, nechapes, ze s nepremiovym vydelavas taky. Jestli vydelam 100k za 10 nebo za 15 bitev (ten zisk je 1,5 nasobek), premiakovy nedava az takovou vyhodu v nakupech goldove munice, protoze jsem ti vysvetlil, ze pokud budes strilet jenom goldovou tak pudes do minusu i s premiovym uctem, nebudes si ji mit za co nakupovat. Proto tvuj vypocet neuveritelne neferovosti je k nicemu, protoze normalne uvazujici hrac vozi mozna tak 10-15% goldove munice. Tedy mi nerikej, ze s nepremiovym uctem nedokazu vydelat na 10-15% goldove munice.
            • William Wallace neviem ci si troll, alebo len mierne retardovany. pokial viem, vsetko okrem premium uctu a tankov sa da kupit za ingame menu. co by bolo podla teba viac fer? mat rovnako rychly progres ako platiaci hrac? aku by mal potom ten platiaci hrac motivaciu platit? v podstate a preto narazka na mentalnu retardaciu, nadavas na ludi, ktory aj TEBE platia hru, aby si ty mohol hrat zadarmo. ale zjavne ti zaklady ekonomiky nic nehovoria a ty mas predsa narok na vsetko zadarmo, lebo.. lebo preco? lebo si sa narodil? take pokusy tu boli 40 rokov a obe republiky sa z toho pokusu doteraz nespamatovali
            • neviem: Zvlastni logika. Chtit ferovou hru podle tebe znamena chtit neco zadarmo. Pisu si jako nejvetsi kktinu tohoto tydne. Co bych ale chtel od cobola.

              lol: Ale aby doplnil zasoby, staci mu pak s prem uctem / tankem etc. odehrat min bitev, cili "bude mit za jednu jednotku casu vyfarmeno penez na vic goldu nez neplatic"

              Uz to pisu poctvrty, dutohlave. *3*

              Kolik tank veze naboju je naprosto irelevantni, za jednu normalni bitvu normalni hrac nenafarmi na plny tank gold amma a i kdyby ano, platic za jednu hru bez goldu nafarmi treba i na dve hry s goldama, a popaty tu samou vetu rikat nebudu. Zacni myslet.
            • truhliku, a co kdyz nafarmi vic penez za jednotku casu, stejne muze koupit jenom tolik goldovy munice kolik tank veze naboju. Navic tanky v 99% nevystrili vsechny naboje = nema smysl vozit plny kotel. Za dalsi kdyz bude strilet jenom goldama tak nic nevydela ani s premiovym uctem = pujde do minusu = bude farmit minus. Coz ale ty nechapes.
            • pri citani tohto fora som konecne pochopil, preco je v CR stale tak popularna KSCM a CSSD, v podstate to vyzera, ze vacsina obyvatelov su komunisti, ktori by najradsej mali vsetko a zadarmo.. je naozaj nepochopitelne, ze firma chce nieco zarobit a ze si vybrali model F2P.
              zrejme tu naozaj ludia cakaju, ze ti programatori a vsetko okolo bude robit zadarmo, respektive este budu dotovat infrastrukturu, len aby si daky pepik mohol zahrat a nedat za to ani cent/halier. keby to predavali ako krabicovku, tak by tu zrejme vacsina plakala, ze si za to pytaju 50e..
              by ma zaujimalo, kolko z vas plackov chodi do prace zadarmo a necakaju vyplatu
            • http://www.quickmeme.com/img/12/1261e9d2dc41616ca13823d9463da3ccbd611f2a8a3f184adf7a37250c7f2948.jpg
            • Uz nemam co vic rict *3*
            • Tuhle banalni vec chapu ale jak pisu nadavat na neco takovyho u F2P hry je jako nadavat na motorku ze ma jenom dve kola a ze 4 jsou mnohem lepsi protoze maj lepsi trakci a vetsi stabilitu.

              Nezapomen taky zminit ze diky tomu ze rychlejc farmi tak rychleji expi posadku a kdyz koupi novej tank tak se rychleji dostanou ke vsem upgradum.
            • Muze si ho koupit kazdej, ale ten kdo plati ho ma vic za investovany cas. Dostava vic vyhody = kupuje vyhodu, opravdu je tak tezke pochopit tuhle banalni vec? *15*
            • Goldammo jde koupit za beznou herni menu. Muze si ho koupit kazdej kdo tu hru hraje.

              Jinak mne gold ammo ale taky nevyhovuje. Proto WoT nehraju a hraju radsi P2W War Thunder.
            • Goldammo ma u vetsiny klasickych tanku a td vetsi pene, pokud si myslis ze to neni vyhoda v boji, mel bys nastudovat herni mechaniky.

              V poradku to samozrejme neni, neb je to vyhoda = cheaty za prachy. Ale o tom jsem vubec nemluvil, odpovidal jsem na otazku "Jakou bude mit vyhodu ten co caluje?". Uz jsem ti to jednou psal. Jen ty jsi zapadl do nejake cirkularni argumentace. Jedina cesta ven je rict a dokazat, proc goldammo neni vyhoda v boji.

              Protoze bezny hrac nevydela tolik, aby mohl strilet zlatyma nabojema za stribrnaky nonstop.
              Protoze platic ma vic stribrnaku za jednotku casu, muze strilet vice zlatyma nabojema. Coz znamena mensi sance ze mu to dingne v oblasti kde to je kolem bodu zlomu a normalni naboj by nemusel stacit.

              Thats all.
            • Ale to je snad uplne v poradku ne? Ve chvili kdyz chces hrat F2P hru tak se s timhle proste musis smirit.
              Mas premium? Farmis rychlejc. Nelibi se ti to? Nehraj to.

              V boji ti to vyhodu proti ostatnim hracum neda.
            • Presne to co brani lolovi pochopit, ze platic bude mit za jednu jednotku casu vyfarmeno penez na vic goldu nez neplatic. Cili bude mit vic vystrelu s vyhodou. *3* Coz je vyhoda.
            • Co brani hraci co necaluje koupit goldovou munici za kredity. Nic.
            • Bohuzel nemuzu vedet komu odpovidas protoze se to vsechno sype do stejne urovne vlakna takze jsem fakt netusil ze odpovidas na takovou otazku. Jinak ale porad plati to co pisu. Tohle je normalni u jakykoliv F2P hry.
            • Je to jen odpoved na otazku "Jakou bude mit vyhodu ten co caluje?" Nic vic. *3* Mam to brat tak, ze nevis co bys odpovedel, tak argumentujes odbockou uplne nekam jinam? *15*
            • To je u F2P hry prekvapeni co? Jeste ze takovej system nepouzivaj jiny F2P hry...
            • A herni mena se da uz od zacatku koupit za prachy primo nebo pres prem acc nasobit vydelky. A hrac co plati bude mit za jeden casovy usek nafarmeno vic prachu na goldy nez hrac co hraje zadarmo = bude mit vyhodu.
              Nebo si to rovnou koupi = bude mit vyhodu.
            • Zlaty ammo se snad da uz docela dlouho koupit za normalni herni menu ne?
            • To zlaty ammo ve WoT vlastne ani trochu neni vyhoda. *3*
            • Caluje kdo chce, kdo nechce necaluje, jak proste. Jakou bude mit vyhodu ten co caluje? Akorat, ze rychleji vyzkouma, urcite nebude mit lepsi zbrane jako ti co necalujou
  • On je celkem problém udělat simulaci námořního boje. Jelikož by jedna hra trvala strašně dlouho (Bitva u Midway trvala 4 dny *1* ), lidi by museli šest let studovat námořní akademii aby něco trefili a hrálo by to jen pár masochistů.

    Nicméně, co udělat lze, je učinit hru "realistickou" tj. jako to dělá War Thunder. Přiměřená simulace balistiky, interní poškození, žádná HPčka, přiměřeně přesné pohybové schopnosti lodí apod. Co jsem zatím viděl je celkem nudný arkádový blábol.

    Vždyť i Silent Hunter dával člověku pocit, že to co dělá je v mezích reality a podával to zábavnou formou a to to byl simulátor asi na obsluhu nejnudnějšího vojenského bojového stroje - ponorky.
    • Simulaci udelat je pomerne easy, ale mas recht v tom, ze to je pro velmi omezene publikum. Jenze on nikdo nechce simulaci, vetsina hracu ocekava arkadu, ale takovou, ktera se realisticky chova. A to (mimo jiny) v pripade lodi znamena, ze pokud na lod vystrelim, tak ze rozhodne ty strele neuhne. Muzu spatne mirit, muze mi to komplikovat rozboureny more, muze mi selhavat munice ... ale ta lod proste neuhne. Vsichni to vedi a vsichni presne tohle ocekavaji. Uplne stejne, jako ocekavaji, ze uvidi na horizontu kour z kominu, protoze to tak videli v bambilionu filmu.

      BTW: Nahod si akulu. To je simulace. Zadny pifani z peryskopu.

      Oni hraci (ti puvodni) od WOTka ocekavali totez - ze to bude simulovat tankovej boj s arkadovym ovladanim. Tzn ze se trebas projevi, kolik mas munice (a s jejim ubyvanim bude klesat pravdepodobnost, ze ti vybuchne, coz je asi tak na 3 radky kodu), ze v roce 2011 ... UVIDI na technice zasahy, ze kdyz tank nekde prostrelis, tak to na jeho vraku pude poznat, ze se bude projevovat vzdalenost ... a predevsim, ze je nebude neustale bombardovat orbitalni jaderny delostrelectvo.

      Jestli wotko hrajes, tak si uvedom rozdil, kdyz v bitce neni zadna arty. Je to o 5 radu vetsi zabava. Vsichni hrajou agresivne, nezakempej se hned po odpoctu za prvni vhodnej sutr ...

      Jinak si zcela bez problemu dovedu predstavit i nekolikadenni bitvu, ze to hraci vpohode zvladaj je videt trebas v EVE. Naopak, dostalo by to uplne jinej, uzasnej rozmer. Nevidim vubec problem zaridit, ze se hraci budou do bitvy pripojovat a odpojovat. Vem si, ze v EVE se ti hraci svolavaji v real life, volaji si na telefony ...
      • az na to, ze EVE je "excelovska hra". Neumim jsi predstavit jak by se pripojovali lidi do jedne hry ve WoT nebo WT podle tvych predstav nekolik hodin nebo dni. Kdyz jedno druzstvo dojede na souperovu zakladnu tak nebude vyhra na cap (jinak by to nebyla hra na nekolik hodin, dni) ale budou tam cekat, jak se jim tam budou ti enemaci spawnovat a oni si je budou strilet. Pak to tem enemakum dojde a prestanou se pripojovat a to jedno druzstvo bude cekat az se nekdo spawne nebo bude konecne uz konec?
        Opravdu neskutecne chytre vymysleno a neskutecna zabava pro oba tymy.
  • Nejak jsem ztratil viru, ze WG jde o to udelat hratelnou hru. Repsektive, z WoT se stala hra jen pro tezeni penez, pokud mozno z novych, neinformovanych hracu.

    Sorry WG, ale kdyz jte zprznili tanky, letadla nikdo nehraje, opravdu necekam, ze najednou se do vedeni spolecnosti dostane clovek, ktery bude prosazovat zabavnost hry.

    Zlomil jsem nad belorusama po nekolika letech hul.
    • To vis, kde sidli arogance, ubydli se i neschopnost.Sliby, lzi, banovani ... depa mame ty 30vs 30 bitky? Depa mame vraceni puvodniho dohledu? depa ty ptacku ... ale co to zvanim.
      • K cemu by ti byly bitvy 30 vs 30?
        Testovali vetsi pocet hracu ale nebylo to tak zabavni tak nechali 15 na 15. Vic, ne vzdycky znamena lepsi. Akorat bys tam mel 2x tolik rajcatek.
        Proc treba ani WT nema bitvy 30 vs 30, navic kdyz maji 2-4x vetsi mapy a super engine, ktery je 100x lepsi nez ten u WoT.
        Uvidime kolik nabidne ten hraci vysneny AW. Podle poslednich informaci mozna i vic jako 10 vs 10.
  • pif pif pif ... a pak prileti ultimatemegahypernuke ...

    Mimochodem, taky se i lode zasekavaj o konec mapy? Nebo jim jenom zacnou mizet HP?
  • Jinak sem koukal na par videi (neb to stahovat a instalovat rozhodne nehodlam) a hvezdny valky hadr ... strelba oranzovych kulicek proti zlutym kulickam .... jooo, takhle urcite vypada vystrel z kanonu. A ten pocit reality z toho zpomalenyho more ...

    Mimochodem, vzdalenost horizontu na mori je pri predpokladu ze dotycny bude stat na palube nekde kolem 15km (pozor, to samo neni hranice viditelnosti, ta je dal, kolem 20-25km). Na tu vzdalenost (15km) poleti strela z lodniho dela nejakych 18-20s. Coz je rozhodne vpohode, protoze za tu dobu lod stejne nestihne zmenit smer. Strilelo se i na dvojnasobnou vzdalenost.

    Lod se spickovou manevrovatelnosti je pak schopna se pri stredni rychlosti otocit na priblizne 1/2km, velke lode ale pochopitelne potrebuji vice + klidne minutu trva, nez lod vubec zacne reagovat (nez se otoci kormidla).

    Predvadeny zmeny smeru pochybu jsou pak parodie na Ntou ... lol.

    Co predpokladam u WT? Tak da se ocekavat, ze podobne jako u tanku bude videt co bylo zasazeno. Dal predpokladam, ze podle toho bude na lodich videt odpovidajici skody, a ne hnusnou texturu "jakoze horelo", pricemz lod s 5%hp nema ani skrabnuti. Predpokladam taky moznost vyradit jednotlivy kusy vyzbroje. Dal pocitam s tim, ze operacni prostor bude nasobne vetsi, a ne ctverecek 10x10 ...
    A jako bonus, tady by mohla i velmi slusne fungovat kombinace s letectvem - samo startujicim z letadlovky => i v jejich zajmu by bylo ji ochranit.
    • pokud byly ve svazu letadlovky, tak na zadne vzajemne ostrelovani ani nedoslo :)
      • Ale doslo, uvedom si, ze letadel bylo omezene, a mohla startovat/operovat jen za vhodnyho pocasi. Navic mensi lode bylo velmi obtizny zasahnout, a ty vetsi toho zas pomerne dost vydrzely. Pochopitelne neni rec o osamocenych plavidlech. A pokud budes brat v potaz to, ze letadlovku budou mit obe strany, pak bude letectvo z vetsi casti zamestnano souboji mezi sebou.
        • to si určitě řikal admirál Yamamoto taky *1*
      • Došlo, ale vyjímečně, viz třeba bitva v Leytském zálivu. Japonci se o to občas snažili a v noci, když letadla nelítala, vysílali rychlejší lodi, aby dostilhly svazy letadlových lodí.
  • nějak mi to připomíná taktiku řadových lodí, kdy se 2 linie postavily proti sobě na pár metrů a pár dní se střílelo... Jen tady je trochu modernější výzbroj.
  • Už jsem tu několikrát psal, že tanky od Wargamingu mám rád, ale ty jejich letadla jsou prostě špatná (už to i oni sami přizanli, že tam začnou dělat velké změny, otázka je, jestli už není pozdě...).

    Ale ty lodě? To jako vážně? To je snad nějaký špatný vtip ne? Vím že to nemá být simulace, to ostatně nejsou ani jejich tanky, ale tam je to aspoň (pro mě) zábava, ale přece nemůžou použít ten samý bojový model na lodě. I ten stejný spotting systém je úplná fraška.

    Možná měli zůstat jen u těch tanků, tady mám strach že to bude stejně "populární" jako ty jejich letadla. Nemám rád když do debat o hrách od WarGamingu někdo píše o WarThunderu, ale tady jsem popravdě mnohem víc zvědavej na odpověď od Gaijinu.
    • Cece neblazni, to je prece logicky, ze kdyz mas vyexpenou posadku, tak se battleship na mori zamaskuje tak, ze tu 300m dlouhou lod nemuze videt ani ze 30ti metru ...

      Namorni souboje se potom vzdy a za vsech okolnosti odehravaji u pobrezi (aby se nahodou nekdo neutopil) a samo, lode se schovavaj za sutraky, protoze takova lod reaguje na povely behem milisekud ...
  • Jak to tak pozoruji, tak mi nějak dochází, jak je lidská rasa tak neskutečně hloupá. Kolik stálo postavit takovou loď? Neskutečnej balík peněz. Přesto takovou plovoucí pokladnici zlata potopí 2-3 torpéda za "babku". Nejmodernější tanky v řádech milionů dolarů "skolí" takový dobře mířený Jawelin za cenu tisíckrát nižší. Tak nehorázné plýtvání energií, surovinami a životním prostředím, může opravdu vymyslet jen "Člověk rozumný".
    • Firingo
      A to myslíš že jako ty lodě či tanky stavěli protože nevěděli co s prachama?
      Tak třeba loď zničí 2-3 torpéda ok to je fakt že to jde. Ale jak se ty torpéda k té lodi dostaly? Máš 2 možnosti 1. Torpédoborec či 2. letadlo.... Torpédoborec jak jistě víš je malá loď. Aby mohl zničit bitevní lod či křižník musel k nim doplout. Jak se ho zbavím aby mě nezničil? Rozstřílím ho kanóny a na ty potřebuju velkou lod na kterou je namontuju. Letadlo zničí lod celkem snadno ale jakpak se tam to letadlo doprostřed oceánu dostane? No potřebuješ letadlovou lod. Která je ale celkem bezbraná proto je třeba ji chránit pomocí protiletadlových zbraní a děl proti jiným lodím... Takže zase potřebuješ velkou lod - oni je fakt nestavily pro srandu králíkům *1*
    • A jakou ze letadlovku v historii potopily 2-3 torpeda? To by me fakt zajimalo *8*
      • strabo
        Co třeba Ark Royal potopená ponorkou U-81 Friedricha Guggenbergera? Yorktown potopená při odtahování z bitvy u Midway japonskou ponorkou I-168. Pak tu máme "málem" potopenou Bunker Hill sebevražednými piloty kamikaze....těch případů by se našlo jistě víc.
    • Veskoslav
      Takže co? Plavit se na kánoji, v ruce kyj či jezdit na trakaři a dělat pif, paf?

      Vem si dobývání měst. Hradby obrovské jmění, obléhací stroje za pakatel a přesto nikoho nenapadlo je nestavět, pokud neměli přírodní překážky jako hradby. A kromě toho, tanky dokáží "odrážet" řízené střely, torpédem také loď potopit nemusíš atd. Kdyby se brala tvoje logika, tak ještě se válčí s pěstním klínem.
    • Takže podle tebe je lepší aby dodnes používali vojáci ruční zbraně a nekrytí nosili kůži na trh?
      • Kdybys o tom mel paru, tak bys vedel, ze "blbej" bigos je presne ta zbran, ktera spolehlive vyradi jakoukouli ubertechniku a opacne, neexistuje zadna technika, ktera by si snim poradila.
      • Jack1947
        V budoucích válkách budou jen bojovat androidi, lidi se nebudou účastnit rozsáhlých bojů... vše bude řízené počítačem a umělá inteligence bude řídit celý náš svět. Tedy do doby než nwedojde ke vzpouře a lidstvo bude zničeno svými vlastními zbraněmi... pak že nějaké sci-fi jsou jen utopické idei pomatených myslí *7* , snad bude do té doby konec světa než aby se člověk dožil takovéhle hrůzy.

        I když neřikám že by lidstvo, se nemělo nejlépe vyhladit svou vlastní blbostí.
        • a takovýhle přiblblý názory budete mít, když strávíte svůj život u počítače a před televizí, milé děti
          • Jack1947
            Tak jak tedy?, já doufám že to takhle nebude jenže už to k tomuhle a možná hůře spěje - elektromobily bez řidiče, časem vylepšené oko velkého bratra a nakonec tu budeme mit 84tku (nebo hůř)...

            Jenže reaguji na trolly kteří s největší pravděpodobností nedokáží přinést valné a hlavně validní argumenty.
            • Jacku ja bych ty validni argumenty bejt tebou nechal stranou. Jedina vec kterou vetsinou argumentujes jsou tvoje mylne domnenky.

              BTW. nekoukej tolik na terminatora...
        • Já doufám, že nás bude řídit AI jejíž vzor chování bude naprogramovaný podle tebe. Ona pak nebude ani umět zformulovat větu tak, aby to její vojáci pochopili.
    • Dle wiki stoji Javelin jen 34x min nez Abrams, ale buhvi kde je pravda. *15*
  • tohle ma byt jenom hra, zabava, ne simulace pro admiraly.
    Snilkove, WT lode budou stejnej krap jako tanky. Nejdriv popluju 30 min abych prisel na 50 x 50km mape na dostrel a pak me nejakej trouba da na ranu. Fakt uzasna zabava. Pak tam pridaji ty dalkove rizene letadla a bude to fakt zazitek, budem se navzajem dalkove bombardovat a na strelbu z lodi ani nedojde.
    Pote co se deje v tancich, jake maji problemy, tak WT lode vyjdou mozma v pristi dekade.
    Doufam, ze se spawnu s lodi pod hladinou
    • Jestli nechces velke mapy tak si zahraj ve WT arkadu.

      Jinak troubove nezabijej ve WT na jednu ranu, troubove ve WT na jednu ranu umiraj.
      • Ty chces u lodi 50x50km mapy? Bez ostrovu jenom more. Pak prijemnmou zabavu jet 30 min abych se dostal na dostrel. Ty mapy budou stejne maly jako u WoT 15-20km a budou tam i ostrovy, za ktere se budou lode kryt.
        • No pokud to bude mod simulace tak proc ne. V arkade bych pak ocekaval mensi mapy.
          Dalsi vec je ze vzhledem k tomu ze namorni bitvy se neodehravali jen na otevrenem mori tak urcite muzeme cekat mapy s ostrovama a pevninou.

          WT je super v tom ze si muzes vybrat jak moc realismu chces. Nekdo si tu simulaci rad zahraje a pro ostatni tu je arkada.

          Jsem opravdu zvedavej na to jak chtej zvladnout letadla, lode a tanky na jedne mape a jestli to k necemu bude.
          • Na jedne mape to urcite nebude, protoze 16 vs 16 L+T+Lo bude k nicemu. Kdo si vybere co?
            L poleti vybombardovat tanky, Lode budou strilet po lodich, Tanky budou v prd*** protoze je budou solit, L +T +Lo. Tedy tanky nebude chtit nikdo hrat. Pak L poleti bombardovat lode ale zjisti, ze Lo maji u kulomety vektory na mireni po letadlech tak je sestreli jedna radost, nebo to budou delat supermarine neomylne AI a pro priste se L vykaslou na bombardovani lodi a budou se solit mezi sebou.
            K cemu by pak bylo L+T+Lo na jedny mape? K nicemu akorat by meli problem s FPS a balancem.
            Nebo to udelaji nesmyslne jako u AB tanku a daji k Lo dalkove rizene letadla bez postihu, ktere hraci ani nemaji v garazi, poleti bombardovat lode a budou rikat tady mate slibene Lo +L.
            • Spis jak dlouho jsi to nehral ty. Kdyz nevidis vsechny tyhle chyby. Navic snis o mape kde budou spolu L+T+Lo, tak jsem ti predstavil scenar proc se takoveho modu L+T+Lo nedockas
            • drasta
              Jak dlouho jsi nehral WT?
          • Vetsina bitek probihala tak, ze namornictvo supportovalo pozemni boj na pobrezi a zaroven valcilo mezi sebou. Ale rozhodne ne tak, ze by se bitevni lode honily mezi sutrama.
            • Nerikam honit se mezi sutrama ale myslim spis podporu pozemnich boju jak pises a souboje u ruznych pruplavu a prulivu bitvy o ostrovy v tichomori apod.
    • co to meles za kraviny ?? jo promin ty srovnavas hru s hrou kteraje teprve v bete aha hmmm to tidam palecek nahoru sorry za cz ale toto co tu pises mam nejraci lidi ktere srovnavaj nakou hru s hrou kteraje but to v alfe nebo v bete a teprve se ladi
      • Jo, alfa a platite za ni jako za hotovou. Ted testujem amiky, tak si zaplatte.
        Spawny do skal, na sebe, na srazy, kdy se pak tanky nasledne prevrati, pocitam, ze se i lode budou spawnovat na sousi, nebo do sebe a pak se obe potopi. Tuhle zakladni vec neumi vyresit ani po roce. Tedy lodicky nejdriv v dalsim desetileti, jak pisu.
  • Maji zlaty ammo i pro lode? Jestli jo, uz kupuju... *12*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit