Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • RazorProduction
    Jezis a uz zase DLC a jeste ani hra nevisla *10*
    • CRYPT
      At si rika kdo chce, co chce, muj nazor, ktery se po tech x letech co fenomen zvany dlc porad trva, nezmenil je ten, ze DLC je nejvetsi mor co zasahlo herni prumysl. Kdysi davno, byl pridavny obsah zvany dnes "DLC" j\pojmenovan jako datadisk. Pricemz, to byl vetsinou plnohodnotny obsah a nekdy to i byla samostatne hratelna hra. Tehda se penize za to vyplatily. Ale to co je dnes, no pche....
    • nevYšla omg, jinak souhlas
  • A kdo zastaví Jacka1947?
    • Spiderman v kapuci!
    • Krescz
      napodobitel nikoho nezajímá
  • Nejvetsi stupidita predstavovat DLC drive nez vyjde samotna hra. Herni prumysl je dobre ve sra*kach. Makame na hre a na 5ti DLC zaroven - viz. Battlefield 4 a pak z toho vznikne nehratelny paskvil.
    • A jak by jsi to z hlediska marketingu udělal ty? Zkus se vžít do jejich kůže. Kdy máš větší šanci nalákat lidi ke koupi hry? Ideálně před vydáním a za plnou cenu, když se hltá každá nová zpráva o hře, venku nejsou žádné recenze ani postřehy, zda se to dobře hraje a vyplatí se to, ale pouze hezké obrázky a videa z předpřipravených vypilovaných prezentací. Určitě tak mají daleko větší šanci než DLC oznámit půl roku po vydání hry, když už zájem nebude zdaleka takový, tím spíš, když tou dobou už začne masáž na další díl.
      • Ja chapu, ze konkurence v hernim prumyslu je vetsi nez kdysi, ale da se to udelat jednoduse - poradnym hypem. Treba Division rozjel solidni hype train a ted mi prijde, ze docela utichl. Ubisoft proste hype neumi ukocirovat a proto saha po lacinych DLC before game release. Jednoduse se nesnazi a uz jim to nikdo nezere.
  • Magister_Peditum
    Představte si, že by Blizzard zveřejnil děj datadisku Lord of Destruction ještě před vydáním Diabla 2. *15*
  • Vojta_Ilavsky
    Nádhera. Ubi zase nezklamal. Zkopírovat, vystřihnout, oříznout a prodávat.
    • Keyz
      Na konci je bohužel: vydělávat

      Na jejich publikum to funguje
      • Jack1947
        98% AAA produkce - Its Marketing, powerful thing.

        ( i když oni to ani už nepotřebují, beztak všichni přiběhnou honem předobjednat a slovy vždyt oni to nezmrvý, kupovat).
  • Docela mě děsí, že před vydáním hry vím víc o Season passu, než o samotné hře..
    • Ubishit...
  • počkat..netvrdil Ubisoft, že po tom debaklu s Unity ruší jakékoliv season passy..? aha, to byl asi někdo jiný..
    • Ubisoft po průšvihu s Unity zrušil multiplatformní propojení, tedy vývoj Companion App. Obecně doufám, že toho deb*la, který s tím nápadem vůbec přišel pověsili za ***** do průvanu. Season Pass jako takový byl úspěšný, ale po rozhodnutí, že jeho hlavní obsah, tedy Dead Kings dostanou všichni zdarma jako kompenzaci za problémy při startu, už nebyl důvod pro jeho další distribuci.
      • áha, dík za info, ale stále mám pocit, že se dušovali, že zrušení season passu platí pro všechny hry do budoucna, ale asi jsem se fakt minul v pochopení
  • Keyz
    Pořád ty historické oblasti jsou simulace a to co tam udělám má reálně dopad 0? Kdybych přeci zasáhl, tak změním historii.

    A proč pořád simulují další prostředí? Co hledají? Nějak jsem v tom příběhu ztratil od doby co jsem hrál postavu která někam vlezla a simulovalo to nějakou dobu a tam jsem hrál za někoho z dané doby.
    • O simulaci ale nikdy nešlo. Jednalo se o znovuprožití činů a vzpomínek nějakého předka, takže přísně vzato se historie neměnila, ale opakovala. Jen tam byl ten menší zádrhel, že ta pravá historie vypadala jinak, než jak je oficiálně zaznamenána.
      • Keyz
        dík, tedy to nenavazuje?. Proč tedy pořád hledají další vzpomínky různých postav? To jsem nějak nepochopil.
        • Nějaké návaznosti a spojnice tam samozřejmě jsou, ale konzistentní a promyšlený příběh bych v tom nehledal. Přeci jen na několika dílech se pokračuje víceméně souběžně v různých studiích, těžko potom držet nějakou linii kromě nějakých hlavních bodů. Do smrti Desmonda to jakž takž drželo pohromadě, poté už je to stejně jako celý AC nastavovaná kaše. Pořád je to věčný boj asasínů a templářů, základ hry spočívá v hledání různých artefaktů prostřednictvím genetických vzpomínek, od čtyřky se navíc pátrá po Mudrcovi, tohle ale už jde nějak mimo mou pozornost.
          • Jack1947
            Chtěl si říct že od konce revelations už si to jede jinej příběh s noname postavou která se snaží hledat své předky... takže to je čistě jen o zabijení času ( popř sběratelek).
    • V každém díle je to o tom, zjistit nějakou důležitou věc ze života dané postavy. Je to pomocí "genetické paměti", jsou to vlastně vzpomínky daného předka. Díly 1-3 jsou příběh Desmonda Milese, v dalších jsou již jen bezejmenné postavy. *5* *5* *5*
      • Keyz
        dík
  • Luckiller
    Ok. Rozparovač by tedy byl. Ale kde je ta mlha! *16*
  • Můj názor je, že tohle by mělo být už v původní hře a ne bokem za příplatek, ale budiž, jestli to chcete těm kravaťákům dál žrát a platit za to ještě, tak ať. Stejně to vyleze zase zabugovaný a nehratelný, ale můžete to dál podporovat, proč ne.
    • JamesFaith
      Jen ze zajímavosti, jak by zrovna tohle určité DLC mohlo být ve hře, když se odehrává 20 let po Syndicate?

      DLC v lásce zrovna nemám, ale pokud se do hry chce přidat takhle časově vzdálená věc, tak jiná možnost prakticky není, protože na datadisk tam prostě není dost materiálu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit