Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jako jo, nic proti hre, ale ty obdivne reakce v clanku me rozesmaly. *1*
    "Prakticky všechny modely vznikají s vysokým počtem polygonů ty se následně snižují pro potřeby herního enginu."
    Toto dela kazde solidnejsi studio uz od dob pocatku pouzivani normalovych map. Nevim jiste, ale ty snad fungovaly uz pod DirectX 8. *3*
    • Still
      Asi nový mladý redaktor, pro kterého je to šokující novinka *15*
  • Já se na tohle opravdu těším. Jsem taky rád, že to nedělají po vzoru Survarium, kdy vydají naprosto nehotovou betu a hráči vlastně roky jen testují a testují nedodělek namísto plnohodnotného hraní. Samozřejmě, je to každého volba, že si hru koupí v nehotovém stavu, ale já s láskou vzpomínám na doby, kdy se hra prostě vytvořila, vydala a hrála.
    Vývojářům držím palce ať vše dobře dopadne.
  • Dost se divím, že hru pohání Unity 3D... Už dlouho se na tu hru nesmírně těším, snad to bude tak skvělé, jak to zatím vypadá. *14*
  • Hře fandím a doufám, že ji v nějaké smysluplné podobě dotáhnou dokonce. Megalomanských nápadů a her už tu bylo několik, né každá uviděla slunce.

    Těšil jsem se na hru, kde smrt bude něco znamenat. Kde jsem v podstatě nějakej slídil, hledám lepší a lepší vybavení, které si ale můžu zakopat někde! Pro případ, že mě někde zastřelí. Tak si jen doběhnu na místo, kde jsem nechal o chlup horší výbavu. Super by bylo, že by vám to mohl někdo i vykrást, ale jenom v tom případě, že by vás u toho kopání viděl nebo by měl detektor. (Tady by asi cheateři dělali roboty na hledání zakopané výbavy). Super by pak bylo udělat množnost hráčsky ovládané území. Kde by guildy ovládali určité oblasti. A pro mě by někdo vytvářel obsah. Nutící jak PvP tak PvE, nevím proč nikdo nepřišel s fitktivním PvE, kde by to v reálném čase ovládal nějaký GM.... Možností je mnoho...
  • Vzhledem k současné situaci na Ukrajině bude možná větší realita zajet tam osobně... Vyberete si stranu (jak junta v Kyjevě, tak rebelové za Donbasem vám to hodně používané AKčko vrazí do rukou vcelku bez problémů) a "hrajete". Akorát neexistuje load předchozí pozice a ze hry vás pustí až tak po roce/dva (záleží, na kolik to podepíšete).
  • Že by konečně plnohodnotný následovník stalkera? Snad to nebude mít ruský vývojový efekt a dotáhnou to do konce se vším co slibují.
    • nevím tohle se stalkerem nic moc společného nemá, a bez atmosféry a settingu je to pro mne o ničem
    • A hlavní rozdíl je, že to nebude sci-fi, ale hra se bude držet reality. Žádný mutanti, žádné lasery.
      • Což je dobře.
    • Plnohodnotny nasledovnik to zial nebude, kedze Stalker bol FPS s prvkami RPG zamerany na pribeh, kdezto Escape from Tarkov bude online FPS. Skoda, pretoze screenhoty vyzeraju perfektne atmosfericky. *9*
      • V tom jednom devdiary rikali, ze chystají i openworld svet, tak jsem předpokládal, že to nebude čistě multiplayer. Každopádně to vypadá dost zajímavě.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit