Přejít na výpis diskuzí

V Hac cestujete trabantem východní Evropou po pádu Železné opony

7.4.2015 13:52
Aleš Smutný 27 příspěvků

Některé projekty jsou bizarní a zároveň nápadité a až bych řekl geniální. Mezi ně řadím i nezávislý titul Hac, který zprostředkuje pocit mnohým z nás známý a pro další alespoň vyprávěný rodiči – cestování po čerstvě „otevřené“ východní Evropě, tedy v roce 1990 poté, co se zhroutila Železná opona. A...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No uzasne stahnul jsem si build verzi a je to uzasna hra. libi se mi ten nápad a ta jednoducha grafika, konecne ne nejaka prehnana bojovka *4* *1*
  • Tafaraj
    Tohle není hra, to je umění ! 10/10
    • to je hnus
  • tak další věc je že čím je grafika méně náročná tím víc může hra bodovat v jiných věcech např. v rozloze herního světa , nebo propracovanosti herních mechanik , AI atd.
  • Ty kravo je tam pristrojovka o.O. At se jde Nfs bodnout. Graficky mi to pripomina stuntsky, hned sem si predstavil spektakularni loop pres tu celnici.
    • Taky mě hned napadnulo Stunts. *1*
  • Chim
    Škoda, že dnes už většina lidí nedokáže ocenit kvalitní stylizaci a cokoliv, co nemá fotorealistickou grafiku, je pro ně automaticky odpad. Bohužel nedokáží ocenit ani když už ne originální nápad, tak alespoň hru, která nejde mainstreamem. Dneska přeci jen víc táhne 100x zrecyklovaný asasín, bladborne a.k.a. souls hry nebo přeskinovaný fárkráj, případně filmové Órdr.
    • Mart9
      Na slovo stylizace jsem už alergický. Dneska neexistuje špatná grafika, ale jen dobrá grafika nebo stylizace!!!
    • Jack1947
      Kvůli tomuhle jsem nucený UPGRADE, fakt nedělal takže jsem stejně na tom jako Zetko. Jasně stylizace a grafika ale pocam cad potamtad. Tohle už je fakt jen prvoplánové a lehce zneužitelné...
      • Kdo že tě zneužil Jacku?
    • Stylizovaných her je dnes drtivá většina, zatímco pěkně vypadajících her je velmi málo. Když vezmu v úvahu, že většina dobře vypadajících her jsou špatné a povrchní, téměř zde chybí kvalitní dobře vypadající hry a trh je zaplevelen pixel artem, kostičkami atd. V dnešní době výkonného HW opravdu smutné.

      Když jsem před 25 lety začínal hrát, myslel jsem si, že budeme za těch 25 let hrát komplexní a fotorealisticky vypadající hry. Místo toho se tu pořád dokola točí ty samé nekomplexní hry (AC série je klasickým příkladem extrémně povrchní hry) a dokonce i řada her, které vypadají, jako by se přenesly z mých prvních dnů hraní her do současné doby. A ještě tomu někteří tleskají a snobsky ohrnují nos nad těmi, co chtějí vidět technický pokrok v hrách.

      Nakonec je tu obrovské množství her, ovšem hratelných je naprosté minimum. Vůbec není vidět posun HW. Jaká škoda.

      PS Souls hry mají tradičně odpornou zastaralou grafiku. To si dal špatný příklad.
      *1*
      • Nic proti tobe zetko *1* , ale hry nemusi mit vybornou grafiku .. musi mit take dobrej pribeh a napad *4* TO je to hlavni :)
      • GlaDOS
        Chtít technický pokrok od indie vývojářů je docela bláhové, protože to si žádá nemálo lidských zdrojů. Pláčeš u špatného hrobu. No a kdybys od každé hry neočekával technický pokrok, možná bys našel spoustu zábavných titulů.
      • Chim
        Abychom si rozuměli... Bladborn nepovažuji za hru s kvalitní grafikou (respektive jsem o této hře z pohledu kvality grafického zpracování ani nikdy neuvažoval). Dle mého je to jen recyklát svého předchůdce stejně jako asasín nebo fárkráj.
        • Tak zrovna Bloodborne, když dám stranou tu hnusnou asijsky úchylnou lehkou stylizaci, vypadá docela dobře. Ze všech souls her nejlépe.

          Souls hry jsou recykláty. Je to naprosto totožné díl co díl s drobnými úpravami. Ale proč dělat zase něco extra odlišného, když to tak zjevně hráči téhle série chtějí?

          AC je pro mě osobně odpad. Je to to vůbec nejpovrchnější, co je k dostání.Ale když to někoho baví, tak ok. A zjevně to baví hodně lidí.
  • MickeyMutant
    Hezké. Jediné, co bych low poly designu vytknul, je neschopnost věrohodně vykreslit tehdejší bordel, špínu a krátery na silnici.
  • Mně se ten low poly art líbí - i když mu upřímně schází kompoziční preciznost Kentucky route zero (což je u open world hry vcelku pochopitelné) nebo barevná elegance This is Police. Svým způsobem ale taková grafika do té doby patří. Schválně mrknětě na nějaké archviz z té doby.

    Podle mě to super nápad i setting. Jsem ale hodně zvědavý, jak na tom bude hra s autenticitou té které země, přeci jenom Polskem a ČSSR byly kur*evské rozdíly.
  • Když nemám prachy na dobrou grafiku, nedělám takovou hru, která má být postavena na projíždění krajinou a objevování "krás" postkomunistického ČSSR...

    Hloupá hra...
  • Mart9
    Ono to nebude tak horké. Taková zážitková jízda vyžaduje dobrou grafiku, což bohužel hra nesplňuje. Pouze dobře chutná omáčka okolo.
    • kubi-wan
      "Dobrá grafika" se neměří podle počtu polygonů nebo rozlišení textur.
      • Mart9
        Kdyby se to alespoň graficky přiblížilo Mafii 1
  • To je geniální!! *8* *8* *8* Fandím tomuto projektu! Skvělý nápad. Boží! Určitě si najdu na tohle někdy čas.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit