Přejít na výpis diskuzí

V loňském God of War málem chyběl Kratos a jeho syn

27.6.2019 13:13
Patrik Hajda 2 příspěvky

Spletitý vývoj her bývá leckdy stejně zajímavý jako samotný výsledek a loňský God of War je toho dalším důkazem. Ředitel projektu Cory Barlog včera v Barceloně prozradil, že původní myšlenka s fantastickou dvojicí Kratos & Atreus vůbec nepočítala.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • uher

    Vždyť to bylo řečený v tom dokumentu, že dávaly požadavek na víc času a peněz. A Sony jim vyhověla.

  • Ilusiveman

    "Bůhví, co by se se značkou God of War stalo nebýt cílevědomého lídra, který se nenechal odpálkovat nářky kolegů. Ti už teď ale vědí, že podpořit jeho vizi bylo ve výsledku moc dobré rozhodnutí." 


    Nemyslím si, že takto jednoduše lze posoudit cestu, kterou nikdo nešel. 

    Co si myslím, že možná měli dobrý nápad- rozumný nápad vývojáři, ikdyz se novej GoW docela povedl, tak verze, kde vývojáři nechtěli z GoW udělat hru  čisté o Kratosovi, ale řecké mytologii, nemusel být zlý nápad a svěží nová postava mohla udělat daleko větší díru do světa. 


    GoW je jedna z her, ktera mě do kolen nějak nedostat nedokázala, protoze to už udělalo Last of Us s Tím parťákem a GoW 1 a 2 byla akční řežba bez hluchych míst, která tímto byla jedinečná. 

    Nový GoW tedy není nijak jedinečný, v mých očích a dohrál jsem hádám někam za půlku. GoW 1 2 jsem slupl jak Malinu a 3ku jsem taky dohrál nějak normálně ještě. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit