Přejít na výpis diskuzí
V novém obsahu do Guild Wars 2 přiletí piráti a odměny
21.6.2013 | Adam Homola
45 příspěvků
-
Po dlhej dobe od releasu. Ludia čo to hrávate. Išli by ste do toho aj teraz ?
Totiž to hra ma láka, ale čítal som aj negatívne názory na nu a som trošku v rozpakoch. -
-
vetsina nazoru tady pochazi od hateru a jim muzes verit jako vietnamci na trzisti, kdyz ti rekne o rukavu kabatu nad loktem " to dobre" :)
najdi si primo cz stranky, kde se dozvis pravdive informace. napr. guildwars2 cz
tady 99% hracu guildwars nikomu odpovidat nebude a ze je jich dost.
jestli hru koupis dobre si vyber server( podle serveru pak hrajes WvW, jinak je to jedno)
jestli koupit?
i kdyby jsi byl paran co prolentne hrou behem tydne/mesice, porad se vyplati. -
TLDR verze: pro casual hráče výborná hra, pro hardcore hráče moc ne.
Osobně bych řekl, že pro casual hráče co chce hrát nějaké novější MMORPG převažují spíše pozitivní stránky GW2: excelentní atmosféra (jak ohledně podařeného příběhu, tak i ohledně jakž takž živoucího světa - NPC chodí po světě, povídají si mezi sebou, občas potřebují od hráčů pomoc v dynamických eventech - když se event úspěšně splní, někdy dokonce dotyčné NPC na chvíli prodává jinde většinou nesehnatelné věci , např. ohňostroj), hra neni nijak zvlášť těžká a naprostá většina hry krom dungeonů a boss eventů se dá hrát sólo a když nechceš hrát v partě tak jednoduše nemusíš (i když samozřejmě hra v partě s kamarádem na TeamSpeaku je několikanásobně zábavnější). Komunita ve hře je až na pár trollích vyjímek přátelská a poradí, ve většině lokací včetně začátečních lze nalézt dostatek hráčů pokud chce hráč nějakou random partu či pomoc s nějakým eventem nebo skillpointem. Pokud tě navíc baví achievementy, tak si užiješ dosyta, ve hře jich je několik stovek. Negativní stránka GW2 je spíš jen pro hardcore hráče, kdy se po nafarmení nejlepšího vybavení a kompletního prolezení celé mapy herního světa hra stává až odporně stereotypní a nudnou, i to sPvP a WvW je po třech měsících takové už jakoby o ničem. GW2 je výborná hra, jen trochu odlišná od ostatních MMO, přirovnal bych to k singleplayerovce - skvělá hra, ale jakmile hráč hru proleze, tak nemá dál co dělat. Pokud však hraješ řekněme každý den jednu max dvě hodinky denně třeba večer jen tak pro relax, hra ti určitě na 2 až 3 měsíce vydrží, než prolezeš celý svět a vyzkoušíš vše co hra nabízí a hru ti rozhodně doporučuji, málokterá hra nabízí za stejnou cenu několik STOVEK hodin poctivé zábavy. Jeden detail: pokud plánuješ hrát World vs World, jdi na server co nemá full populaci, jinak budeš ve frontě do WvW čekat klidně i hodinu. -
Kdybych hru neměl a měl bych chuť na nějaké MMO tak určitě půjdu do GW. Asi bych si teda i stáhnul Neverwinter (protože je f2p) ale nakonec bych si GW koupil. Zaplatíš a hraješ jak chceš, což je super model, není to pay to win ani měsíční poplatky které tě nutí být závislákem.
Vzhledem k té ceně dostaneš dost rozsáhlý obsah, který navíc co měsíc narůstá. Jak ale píšou lidi nahoře, hra je dost specifická. Jestli někoho baví těžké guildovní raidy s teamspeakem, kde každý má svou roli a nesmí ji pokazit atd. GW2 pro něj moc není (krom WvW možná). Hard core end game je v GW2 bohužel především o grindu. Kdo ale hraje jen tak pro zábavu, umí hru obdivovat a vychutnat si ji - ať už dost často zábavné questy/eventy nebo prostředí, tak pro něj je to jasná volba.
Já třeba hraju od relese, mám nahrané stovky hodin ale do teď mám jen jednou max lvl, nemám hotovou hlavní příběhovou linii ani prozkoumanou celou mapu. Stejně mě hra ale furt baví.
Btw proč je slovo p odě lat zakázané? oO -
tohle už nikdo normální hrát nemuže, nema to potencial aby te to bavilo delsi dobu.
-
-
stejne tak nikdo normalni, resp. normalne smyslejici jedinec nemuze vyplodit takovou kravinu, jakou si prave vyplodil.
-
-
určitě do toho jdi, já to hrál od releasu půl roku prakticky denně, teď si dávám pár měsíců oddych a pak se k téhle hře zase vrátím, jelikož opravdu stojí za to.
jinak si před koupí projdi web a poohlídni se po nějaké české guildě s TS, herní zážitek pak bude několikanásobný. -
-
několikanásobný akorát tak že si pokecá s lidma, gw2 je udělané tak že od levelu 1 do max takřka partu nepotřebuješ a na max i dungeony se daji v pohodě chodit s random lidma co najdeš před dungem....
-
-
samozrejme ze muzes chodit s random grupou, ale neni to ono, vetsina lidi na random jede berserker gear a skippujou moby - cisty grind, zadna zabava
-
-
-
I kdyby jsi to hrál jenom měsíc, tak je to za tu cenu dost. Nehledě na to, že pak můžeš kdykoliv zadarmo pokračovat. Něco jiného by bylo, kdyby chtěli třeba 10 euro za měsíc, ale takhle.... :)
-
Ja to hraju dost causal, teprve nedavno jsem dingnul na max level. Musim ale rict ze ten svet Tyrie se mi velice libi, porad tam mam co delat. Questy maj podle meho nazoru super zajimave zpracovany. I proto jsem to nijak nehrotil s levlenim a uzivam si toho sveta.
End game zatim moc naparenej nemam, tak nemuzu posoudit tuhle cast hry.
za me za jedna, investice urcite nelituju
-
-
V gw2 jsem mel nahrano kolem 2.000 hodin. Je to hra pro casual hrace, ktery moc nehrajou. Pokud takovy nejsi, max level jsi za par dni, nej gear mas behem par dni a potom zbyva nehorazny grind (stovky hodin pro jeden skin atp) kde je vsechno rng, takze tvuj kamos muze byt nehorazne bohaty ale ty pozadu pri stejnych aktivitach. Svet je malicky ve srovnani treba s lotro. WvWvW je takove pve se zergem, kde rozhoduje gear (1 skill muze oneshotnout underlevel hrace). PvP, ktere jsem hral nejvic, neni spatne. Nicmene ma to spatne mechaniky (thief vs thief, mas pul sekundy na to zareagovat, jinak jsi ihned mrtvy. to je vzhledem k tomu, ze servery jsou nekde v usa a ping 150 skoro nemozne), nekolik class je naprosto odepsanych a zbytek class ma pouze 1, nekdy dva buildy, ktere funguji (pvp). Nejlepsi teamy farmi pugy, co se pripoji jednotlive a diky jejich 'krasnemu' matchmakingu hrac rank 1 (2 minut nahrano) hraje i proti hracovi rank 60 (1500 hodin nahrano). S tim ze komunita je malinka, a panuje tam esports atmosfera a elitismus (coz je ostatne i v pve, farmeni dungeonu vladnou 3 classy a casto te do party nevezmou, pokud nehrajes 1 z tech 3).
Pokud hrajes par hodin tydne, nic lepsiho nenajdes. Ti kdo hraji daleko vic kazdy den, at se tomu vyhnou. Co jsem napsal je objektivni skutecnost o tom, jak to tam je. -
-
Ten elitizmus v dungeonoch mozem len potvrdit, nakoniec to bol aj dovod, preco som prestal hrat. Nie si warrior alebo mesmer, navyse nemas glass cannon build, tak ta pomaly kazda parta kickne. Uz mesiace sa s tym nic nerobilo, vyvojarom to zjavne nevadi.
Hore spomenuty random system odmien je este vacsi kliniec do rakvy. -
-
Naopak jeste dokonce Warriora nadavno trochu buffovali lol..
-
-
Warrior je nejsilnejsi v pve. V pvp je to totalne nejhorsi a nepouzitelna classa, i kdyz hrajes jako buh. Vyvojari bohuzel jsou neschopni, takze mesic co mesic opravuji popisky skillu a to jsou podstate cele patch notes. Nicmene abych nebyl tak negativni (i kdyz to je pravda) okolo gw2, WildStar bude lepsi hra a snad tento rok vyjde, tak nezoufejme.
-
-
-
Ja tam mam zhruba 1400 hodin a muzu vicemene potvrdit co pises.
Aktivne jsem tu hru prestal hrat uz pred par mesici. Neni tam zadny hard core obsah jako v GW1 (viz. UW, DoA, Urgoz a The Deep).
Hra zabavi a je pekne zpracovana ale jak pise "unknown" je to pro casual hrace, pote co nahrajete par stovek hodin je to uz jen neskutecne nudnej grind neskutecne jednoduchejch az primitivnich dungeonu.
Classy jsou hrozne nevybalancovany Warrior ma nejvetsi damage v cely hre. Prakticky vsechny teamy spocivaj ze ctyr warrioru a jednoho guardiana jako tanka. Pripadne 3 Warriori, 1 guard a 1mesmer.
Classy jako necromancer, engineer a ranger nehraje v pve vubec nikdo, protoze jsou proste useless v porovnani s warriorem a guardianem....
No a updaty sice pridavaj prividelne novej obsah, ale je to hrozne nudny a nenapadity. Achievement dostanete za kazdou pitomost, ze bych rek ze i 7mi lety decko by mohlo v tehle hre zarit.
Ale jak pise "uknown" pokud nejste velci gameri je GW2 dobra volba. -
-
Štyria warrovia a jeden guard ako tank? : D To možno tak na farmenie tokenov z dungov, inak je to absolútne nepoužiteľné.
-
-
Len jedna vec mi príde vtipná :D
Citácia: "Je to hra pro casual hrace, ktery moc nehrajou."
Napíše človek ktorý od relasu ak dobre počítam tomu venoval min. 4 a pol hodiny každý den? :D -
to jako vážně 2000 hodin ? *8*
-
-
Pro mě je zásadní porovnání současných MMO se starou Ultimou a hlavním rozdílem: v dungu/ lokaci nemůžeš při smrti přijít o výbavu. To dělalo právě hru napínavou a zajistilo jí hratelnost dlouhou dobu. Samozřejmě spolu se zábavnýma povoláníma, kde prakticky každý bylo parádní, mělo svoje využití na výpravě a tím zaručovalo barevnost a herní zábavu. (nemluvím o současným pitomým rozdělení jednotlivých klas na DP).
Prostě jak nemůžu přijít o výbavu, tak se do hry naplno nepoložím a za čas jí odkládám i když se mi dost líbí (LOTRo, GW2, WOW..). Vývojáři asi počítají s tím, že je dost mladších hráčů, kteří k UO nečuchli a tak nemohou porovnávat, ale měli by si vzít ponaučení z klesající poptávky po MMO, kdy hráči už jsou spíš cynický k nově vznikajícím MMO hrám.
GW2 jsem hrál rád, peněz nelituju, ale poté, co jsem dosáhl lvl80 už hru hraje- a to jen občas, taky ho to už neba- můj 5 letý kluk. *3* -
-
A co vam tedy brani si pri smrti tu vybavu sam smazat? *1*
-
-
hraju GW2 od release a jsem veteran z GW1, kde jsem tedy hral hlavne PvP stim jsem samozrejme sel i do GW2, bohuzel PvP(turnajove) v GW2 dojelo na takove zbytecnosti jako je celkovy system, chybejici featury a nejasna vize co ze teda stim, do dnesni doby jsem nepochopil proc todle vsechno nevzali z GW1, kde to v pohode fungovalo a neprenesly do GW2 mam na mysli, ladder, MM, spectator mode...jinak co se tyce hratelnosti a balancu je GW2 v PvP v MMORPG na spici, ocenuji co uz bylo v GW1 ze pokud jste ciste PvP arenovy hrac nikdo vas do niceho jineho nenuti rovnou se prenesete do specialni lokace dostanete max lvl/skilly/gear naklikate build a jedete, po cca 2-3mesici v PvP, kde nic nenaznacoval zmenu jsem sel do PvE, zde nehledejte nic prevratneho proste klasika co najdete vsude jinde, pro me treba hodne velke plus jsou jumping puzzly mam tydle srandy rad, pro me nejvetsi vyhodou PvE je to ze end game neni zalozen na raidovani a tedy vsechno si vklidu projdete v 5lidech a taky dostupnost gearu, ktery je na tokeny takze si koupite presne gear s takovyma statam jaky chcete a ne jako v ostatnich hrach kde potrebujete 20+ lidi a nakonec padne naprosta haluz, jako vyzva pro HC hrace jsou tu fractaly, coz neni nic jinyheo nez serie specialnich mini dungu jejiz narocnost stoupa s kazdym dokoncenou obtiznostim no a posledni casti je WvWvW tedy open PvP, kde se aplikuje gear a lvl z PvE a pokud nejste na lvl capu tak vas to statove boostne, osobne mohu rict ze za ty prachy aktulane nic lepsiho nenajdete a jsteli casual hrac tak neni co resit, HC hraci necht si raidujou v konkurencnich hrach a nedelejte jim tam krovi
jinak co se tyce toho ze v PvE se hrajou pouze 3 classy tak je to opet jen jedna stranka mince, ty tri klasy jsou nejefetivnejsi na speed farm runy(todle stejne vytvorili hlavne ty HC hraci), ale ta parta musi byt sehrna a v PUGu dost casto tadle sestva failne, nikdo vas nenuti s takovoou partou chodit najdete si jinou nebo si slozte svou vlastni -
Ahoj mám dotaz.....GW2 jsem nehrál tak půl roku je tam něco nového od té doby?(myslím hlavně pvp) slyšel jsem o nějakých změnách třeba ve wvw.
Sakra proč do týhle hry neudělaj arenu *9* -
-
ve WvW taky můžeš používat pasti
-
Ja pvp moc nehrám, ale už by tam mal byť nejaký ladder, nová mapa, možnosť spectate... Na wvw pridali nejaké špeciálne wvw skilly, špeciálne pre wvw máš nastavenie "super low" či niečo také, aby to bežalo aj na slabších pc 50v50 na relatívne dobrých fps... Také serepetičky no : )
-
tak ted sem to docetl...custom areny??? no du to hned googlit :-D
-
-
Heya. Hru sem koupil hned prvni den vydani, po 14 dnech sem hru smutne odlozil, protoze me nebavila a hodne zklamala. ALe obcas mam chute to znova vyzkouset. Uz nejak poladili pvp? Naky novy oblasti, mody, naky pvp veci na sbirani, neco takovyho? Nebo je pvp porad tak "zabavny" jak po releasu?? Myslim, ze slabinou GW i jinych mmorpg je absence dvou znepratelenych stran. Jako treba ve wow nebo warhammeru, kdy proste nekoho potkate a hned vite, jesi je to pritel x nepritel. V GW a podobnych mi ta nepratelska strana proste chybi. Jak kdyby vsichni byli kamosi :D
-
-
Ne, guild wars jsou a byli o pvp. O pvp takovym, ze jdes do BG a hrajes ho dokola. Bohuzel lidi jsou dneska rozmazleny az to boli, a maji smesne debilni ocekavani a pozadavky = hledaji ve hre neco co tam nebude, protoze to neni o tom.
-
je to srajda od nejakych blbcu s nizkym iq
-
-
tva reakce je srajda od blbce s nizkym iq.
-
-
-
To bude typický tempoary (Living story) grindovací obsah by Anet.
-
-
ano ? a proc nam to rikas prosimte ?
-
-
zase hater vs fanusik :D
-
-
fanusik ? ja nejsem zadny fanusik. Pouze se ho ptam proc to rika
-
-
V podstate ma pravdu.
-
-
-
-
-
PROČ? Nemůže vzniknout taky nějaké normální mmorpg, které by nevypadlo jak omalovánka pro úchyly, nebylo by zasazeno do rádoby fantasy jako wow, ale mělo by pořádnou a temnou atmosféru a dospělý příběh. Questy by nebyly na jedno brdo a hra by člověka bavila alespoň 10 hodin.
-
-
Koncem roku 2014 má vyjít World of Darkness od tvůrců EVE. Jinak i samotné EVE odpovídá tomu co popisuješ.
-
Hodně mě překvapil Secret World, parádní MMO, který jde svým vlastním směrem.
-
jsi mimo
-
jednoduchá opověď:v roce 2015 má vyjít MMORPG WH40K,je to temné a epické universum,doufám,že to nezprzní
-
Souhlasím, ty mmorpg jsou většinou tématicky podobný a to díky wow, protože se každá firma bojí přijít s něčím novým a neotřelým. Díky tomu mne nikdy nenapadlo uvažovat o koupi mmorpg. Není to můj šálek kávy.
-
na to je uplne jednoducha odpoved. Age of Conan.
-
-
To už bohužel téměř nikdo nehraje.
-
-
To není pravda, lidi to hraje porad dost. Vim o cem mluvim jelikož AoC hraju pravidelne jiz od vydani.
-
Darkfall je hodne slusny :) http://www.darkfallonline.com/
-
-
-