Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A) EU/NA servery byly rozdelene od zacatku, tam se nic nemenilo
    B) Daylight, nebo jak se ted SOE jmenuje, zachoval ucty beze zmen. Do hry loguju s prestavkami od bety na podzim 2012 a bez problemu.
  • Jes i have !
  • Taky se k tomu stále nárazově vracím. Podle mě je to v pohodě. Pro nováčky utrpení, protože neví co dělat při bránění/útočen na základnu.
  • asi tak. Nejřív se dělili servery na EU/US, pak se zužoval jejich počet a pak se od SOE přešlo pod jinýho vydavatele, takže on tam ten účet někde bude, ale musíš hledat.
  • Tak pokaždý když umřeš, polkni kyanidovou tabletku zabalenou ve šprcce a doufej. Bude to dost hardcore?
  • DekkerDave
    Samozřejmě, podle Steamu nahráno 750 hodin :)
  • ony zmeny vzhledu zbrani se deji prubezne, je nove letadlo a pokud si dobre pamatuji melo by byt neco delane s harasery(jak vzhledove, tak i funkcne)
    ale osobne bych nerekl, ze vsechny jsou hnus. nektere jsou kepsi a jine horsi. :)
  • pokud nebyl kontretni duvod k smazani acc, tak bys mel mit postavu porad.
    je mozne ze pri migraci servru nebo nejakych zmenach ve hre se ted na nej nedostanes, ale to res ticketem
  • Pro zajímavost by do tak masivních multiplayerových her mohli přidat nějaký výcvikový tábory ve formě map nebo zavýst něakými termíny session, kde by si vybraní mazáci vzali na starost fngs a trochu je rovnou provedli a zaučili ve zbraních a tak. I když přímo v ostré akci se člověk učí nejlíp, byť z počátku s nemalýma chybama :D
  • Sheepa
    Ano hraje! Například já a nestydím se za to...
  • Pete.palis
    já už jsem nějaký ten drobák do hry hodil a vůbec toho nelituji, ba naopak, nejlépe investované peníze do free hry a rád jsem podpořil vývojáře...jedna zmála,co si to zaslouží..
    jinak to hraju stylem: pár desítek hodin a cca na dva měsíce pauza, aby mě hra tolik neomrzela ;)
  • Veskoslav
    No hlavně ze začátku to musí být šílené při orientaci a jak, kde a co. A než jsem se naučil pořádně lítat, to taky chvíli zabralo.
  • je to mmofps jake podle mne ma byt.
    jediny problem u PS2 vidim, ze dost lidi odradi jejich pocatecni neznalost a z toho plynouci frustrace ze spatne zahrane hry.
  • presne, penalizace za smrt by ve hre mela byt vic citit
  • to jako, že v reálné válce se každé dvě minuty nerespawnuješ v základně kde si z portálu necháš přivolat vozidlo se kterym uháníš zpátky do bitvy?? sakra a já se zrovna chtěl dát k armádě
  • ne nejvic nastvalo kdyz sem to po roce nehral a chtel sem si to zahrat tak mi smazali profil tak penize a vylepseni zbrani a tanku bylo pryc
  • pomineme li tragickou grafiku, animace atd, problém je, že takhle se opravdu válka nevede ani dnes (nemluve o budoucnosti), a to ma planetside navodit tu "válečnou" atmosferu. stačí se podívat na aktualne probíhajíci konflikty jakou jednotlive strany používají strategii. tohle je proste jen nereálne codko znasobeno na entou.
  • Tuhle hru hraje opravdu hodně lidí, jelikož má své velké plusy a je opravdu zábavná. Podle mě tahle hra má velkou budoucnost.
  • “We have games that have run for over 13 years, so when we’re making Planetside 2 we aren’t looking at what it’s like in 2012. We’re thinking about a game we plan to have running in 2025."
  • Hra je vyborna, dal som jej cca 1400 hodin svojho zivota :) Obrovska zabava..v kazdom pripade si neviem predstavit, zeby som sa k tomu este vratil. Kto ale nehral urcite odporucam....skvele !

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit