Přejít na výpis diskuzí

V RPG Vampire: The Masquerade – Coteries of New York nebudete na pití krve sami

2.12.2019 10:11
Patrik Hajda   4 příspěvky

Napjatě očekávané pokračování Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 je zatím v nedohlednu s příslibem, že se ho dočkáme příští rok, do světa World of Darkness se ovšem můžete vydat už za pár dní v rámci RPG/vizuální novely Vampire: The Masquerade – Coteries of New York. V té se k vám mohou přidat společníci,...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kde jsou ty časy, kdy studio vydalo hru a my jsme ji pak hráli. Teď s ní 3 roky před vydáním denně žijem, první máme radost a těšíme se na pokračování oblíbené klasiky, a jak jde čas pořád víc a víc nám vstávají bradavky hrůzou, co že z toho teda nakonec bude. Každý vývojářský krok (gameplay, gunplay, dialogue-play, rpg-play, sure played me..) je nám prezentován jako něco objevnýho, potomto vyjde, je to v hroznym stavu, já to teda vydržím a těch 40 hodin tomu dám, když to mám dohraný tak to stihnou opatchovat a já už to nikdy nechci ani vidět. 

    • Jack1947

      Pak zjistíme že polovina více z toho co nám  bylo denodenně předkládáno tam vlastně ani není a ta hra je tak nic extra, rozhodně ne jak nám o ní hořečnatě tvrdili.

    • Sekiro byl v tomhle docela zjeveni, coz? Btw uplne nejvic me dostava, kdyz vyvojari zacnou oznamovat konkretni ability/dovednostni stromy ruznych postav, obzvlast pokud jich tam je jen par jako napr. v Borderlands 3. Kdyz uz je tam tech postav tak pomalu, tak predpokladam bud to, ze ty schopnosti budou tak vymazlene, ze se nebudou snazit hrace pripravit o ten prvni zazitek s nimi, a nebo ze vyvojari budou lakat na jejich variabilitu/prizpusobitelnost, protoze vyjmenovavat vsechny konkretni by bylo unavne dlouhe (neco jako kdyz se Nintendo rozhodlo predstavit vsechny postavicky Smash Bros Ultimate v jednom Nintendo Direct)

      • jo já myslím že From Software obecně vydává hry v dobrým stavu, i třeba DS, přesto že to jsou porty. úplně odstrašující případ marketingu pro mě byl Dishonored 2. Po jedničce, která pro mě byla fakt příjemná stealthová záležitost a těšil jsem se na pokračování nám začali sypat ty videa s milion možnostma zabití nepřátel, aby ukázali jak super tam mají mechaniky. Absolutně to ztratilo kouzlo toho že se mám schovávat, protože NPC jsou jen panáci co čekaj na zabití, a navíc tím vyčerpali snad všechny způsoby zabíjení takže hráč už pak neměl co objevovat. Herně mi to připomíná víc Bioshock Infinite než Dishonored. Z poslední doby mě chytlo This Land is My Land, RDR2 z druhé strany, za indoše 🙂 Early Access malýho studia ale funguje výborně.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit