Přejít na výpis diskuzí
V survivalu hororu Phantaruk vás chce zabít monstrum i toxiny v těle
11.7.2016 | Aleš Smutný
10 příspěvků
-
Ze je to bavi, vytvaret v podstate klony jednech a tech samych her porad do kola...
-
Nechápu, proč ve všech sci-fi hororech používaj zásadně ty nejhorší baterky. Takovej pokrok - fúze, nadsvětelná rychlost, transhumanismus, Singularita, ale baterky na prd.
-
-
Protože náhle zhasnoucí světlo je ten nejlacinější trik v hororech, tak proč ho nepoužít všude, vem čert že to ve hře vůbec nedává smysl. :-)
Ale je to stále lepší jak speciální mimozemská baterka z Alan Waka s neuvěřitelnou výdrží 2.5 vteřiny. U toho jsem si opravdu říkal jestli si autoři při vývoji nedávali čáru. -
Možná sis taky všiml,že pokrok technologii není ekvivalentem mentální vyspělosti většiny lidského druhu.Pokud je Tv bránou posledního soudu,znamená to,že dábel se nám vysmívá.Baterka je slovo boží, synonymem pitomosti a bezpřehého ůsudku.Věčný svit vám všem.Ámen
-
To bude asi kvůli Romerovi a DOOM 3. Ten řekl, že je to kvůli atmorsféře a vývojáři-lenoši to po něm slepě opakují *1*
-
tak proveď nástin řešení a pak ti to snad dojde
-
-
Nástin řešení je snadný - nebýt vývojář lenoch a nespoléhat se na jednoduchou věc. Stačí se podívat na System Shock 2. Atmosféra, že by se dala krájet a nedostatkem světla a čachrováním s baterkou se to neřešilo.
-
-
SS byla jedna z nejnudnějších her spolu s half life...
-
a nepřijde ti divný, že na vesmírný stanici neni nic, čím by sis mohl posvítit? mě to přijde stejně absurdní, jako pobíhání s baterkou
-
-
-
-
to zní jako alien isolation