Přejít na výpis diskuzí
V Torment: Tides of Numenera můžete protivníky během boje přemlouvat
19.1.2017 | Aleš Smutný
9 příspěvků
-
No tak chlapci, prosim vás, nechte toho. To nemá za mák smyslu, co děláte. To jste družstevníci?
-
Jsem to ale starý senil. Smazat.
-
-
Ježišikriste, Tome, nemůžeš měnit názory jak filozof cvičky. Nebo avatary.
-
-
O boji měli víc videí, tady s českými titulky:
https://www.youtube.com/watch?v=OrzqFsfRzJw -
"Takže už se vidím, jak budu tahat spoustu šifer s myšlenkou, že třeba přijde ještě těžší souboj…
A nebo také ne, protože pokud nesete příliš mnoho šifer, snižuje se vám efektivita v boji a když máte velkou smůlu, prostě všechna ta moderní udělátka bouchnou a je po vás"
---
to mi nepřijde jako příliš zábavná ani promyšlená mechanika, spíš jen další opruz, který povede k tomu, že ty šifry budu prodávat, abych se jich zbavil. Škoda že to prostě nemůže mít DnD pravidla, na která jsem zvyklý a která jsou dle mého ověřená desetiletími -
-
Numenera těžce bude fungovat pod D20 (čili DnD) systémem a D20 se nehodí vždycky (viz. odporný D20 Call of Cthulhu či další špatné experimenty). Kromě toho má vlastní pravidla (Cypher system myslím?). Nebudeš přeci dělat licencovanou hru a ještě do toho tlačit jiný pravidla (aby sis přidělával práci). A hlavně by to odradilo skalní fanoušky pen&paper verze, kterých se urodilo za tu dobu hojně.
-
DnD by se do tohoto settingu imho moc nehodilo. Pokud vím, tak stolní Numenera má svůj systém, ale nevim jestli ho používají i v tý hře.
-
-
Má, používá. Nevím v jak moc pozměněné formě, ale mělo by to být velice podobné.
Jen se bojím aby celá hra nebyla reading simulator... Mám nahráno 10 hodin v betě a celou tu dobu jsem strávil čtením :D Souboj tam byl jeden ne začátku a pak jeden optional, na víc jsem jich nenarazil :/ -
-
Planescape Torment byl také převážně o čtení. .)
-
-
-