Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MickeyMutant
    No tak chlapci, prosim vás, nechte toho. To nemá za mák smyslu, co děláte. To jste družstevníci?
  • Jsem to ale starý senil. Smazat.
    • MickeyMutant
      Ježišikriste, Tome, nemůžeš měnit názory jak filozof cvičky. Nebo avatary.
  • O boji měli víc videí, tady s českými titulky:
    https://www.youtube.com/watch?v=OrzqFsfRzJw
  • "Takže už se vidím, jak budu tahat spoustu šifer s myšlenkou, že třeba přijde ještě těžší souboj…
    A nebo také ne, protože pokud nesete příliš mnoho šifer, snižuje se vám efektivita v boji a když máte velkou smůlu, prostě všechna ta moderní udělátka bouchnou a je po vás"
    ---
    to mi nepřijde jako příliš zábavná ani promyšlená mechanika, spíš jen další opruz, který povede k tomu, že ty šifry budu prodávat, abych se jich zbavil. Škoda že to prostě nemůže mít DnD pravidla, na která jsem zvyklý a která jsou dle mého ověřená desetiletími
    • Numenera těžce bude fungovat pod D20 (čili DnD) systémem a D20 se nehodí vždycky (viz. odporný D20 Call of Cthulhu či další špatné experimenty). Kromě toho má vlastní pravidla (Cypher system myslím?). Nebudeš přeci dělat licencovanou hru a ještě do toho tlačit jiný pravidla (aby sis přidělával práci). A hlavně by to odradilo skalní fanoušky pen&paper verze, kterých se urodilo za tu dobu hojně.
    • DnD by se do tohoto settingu imho moc nehodilo. Pokud vím, tak stolní Numenera má svůj systém, ale nevim jestli ho používají i v tý hře.
      • Má, používá. Nevím v jak moc pozměněné formě, ale mělo by to být velice podobné.

        Jen se bojím aby celá hra nebyla reading simulator... Mám nahráno 10 hodin v betě a celou tu dobu jsem strávil čtením :D Souboj tam byl jeden ne začátku a pak jeden optional, na víc jsem jich nenarazil :/
        • Fordzy
          Planescape Torment byl také převážně o čtení. .)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit