Přejít na výpis diskuzí
V XCOM 2 se ze snipera stane ostrostřelec, který se může zaměřit i na pistole
28.7.2015 | Aleš Smutný
16 příspěvků
-
Jeste jsem nevidel, ze by se sniperka davala za opasek :D To me na tom videu celkem pobavilo.
-
Aha , takže vy už víte jaké skilly tam budou, hmmmm..
-
... Už na začátku hry je tu několik zajímavých voleb, kdy rozhodně automaticky nekliknete na cestu snipera.“
lebo ved naco sa specializovat na jednu zbran ktora je casto kriticka ked sa mozes nechat rozptylovat kravinou a nechat si povrazdit team ze (ale spravis 3 dmg !! :D ) -
Z článku jsem pochopil, že budou dva stromy dovedností. Sniper a pistolník. Takže rozhodně nebudou jen dva.)
-
Zrovna hraju Open Xcom, jsem zvědavej, jestli někdo někdy překoná originál...
-
mne skor pripadaju ako moc velke a popritom ich hmotnost nepresahuje 0,5 kg..
ale co my vieme, mozno spatnym inzinierstvom dosiahli taketo cisla -
LOL, tady budou DVA *1*
-
LOL, JEDEN skill.
-
dik teda :-D
-
Už jsi někdy viděl "sniperku" v realu? lol. Hra se tomu dost blíží
-
tady ho mas
http://www.josefov.eu/wp-content/uploads/2010/09/oskeruse.jpg -
namiesto kecov mohli ukazat radsej ten strom
-
A myslím, že I možnost vystřelit z odstřelovačky znovu, když nepřítele zabiješ..a bylo na párku, jestli je vejš nebo níž
-
Protoze sniper pouziva hypersupermoderni laserovej zamerovac!
Ale je fajn ze grafici co delaj Xcom dva spravne predvidaji ze se trend v delani hnusnych novych aut bude do budoucna jeste stupnovat. -
Vítám to, jen nechápu proč v téhle hře zbraně vypadají jako by vážily 50 kg a měřily 5 metrů. Bylo by super, kdyby to dělali trochu reálnější.
-
Ved ta možnost bola aj v XCOM 1. že ak ste hrali za snipera bol tam jeden skill na zvyšenie damage u pistole.