-
Jojo, vím o tom, asi sem to blbě napsal :)
-
Dalsi prispevek od sracky, blazna. Si pust Tetris tam bugy rozhodne nebudou. Nebo nejakej Space Invaders z r. 1990. Doleva, doprava, pal.
-
zklamu Tě, ale tohle nedělají BIS
-
Tak když se Vám to nelíbí... Bude to zabugovaná, nehratelná sraččka. A jestli ted nebudou plusy, tak si to v hlavě urovnejte co chcete víc :P :P
-
Ano je to malichernost, ale chyby v poměrně známých a jednoduchých věcech naznačují, že tu někdo fláká svoji práci. A když flákají jedno, mohou i druhé.
-
Vypada to na zajimavej projekt.. chybicky se urcite vloudi, jelikoz pravdepodobne pujde o mensi team vyvojaru a cas semtam bezi nejak rychlejc - s tim se jednoduse musime smirit (osobne mi to nedela problem). Hlavne aby dilo spelo do zdarneho konce.
Mam jen jedno jediny zbozny prani... Filmovy zazitek, ktery sem v puvodnim Flashpointu miloval, se bohuzel z her od BIS nejak vytratil. Tak uprimne doufam, ze me tento a dalsi projekty BIS uz jen vic potesi.
Drzim palce podobnym projektum. -
Jsem opravdu zvědavý co z toho vznikne. Nejsem si jistý v jaké verzi engine právě je, ale upřímně doufám o implementaci pokročilejší fyziky pro ovládání vozidel. Jinak držím palce - válečných simulací s tak rozsáhlými plochami a vyšší věrohodností boje není nikdy dost.
-
No jestli ten opasek nespravi tak to rozhodne kupovat nebudu *7*
-
třeba nám ukážou jacý jsou BIS packalové a udělají z toho nezabugovanou super hru:)
-
Vypadá to dobře, ale pár chyb ve vzhledu RKKA je (stojáček by měl ke krku přiléhat, nezdá se mi velikost pogonů (možná kvůli abnormální velikosti stojáčků), chybí složené pádlo na gimnasťorce, helmy 39 by to chtělo omezit ve prospěch sš40, důstojníkům by to chtělo dát správný opasek)
-
usere: ty jses ulne mimo. Presne to popsal Jerry. Ty porovnavas neporovnatelne. Neni plocha jako plocha. Navic jsi opomnel neskutecnej editor. Takovy nema zadna hra. A tech moznosti co obsahuje, tech prikazu atd ... Mozna se budes divit jak dokaze i malinkatej vypocet dat zabrat i tem nejvykonnejsim pocitacum. Hochu ja mel v excelu obycejnou tab. ktera byla velka 400 x 50, byly tam v bunkach vzorecky a podminene formatovani, nic slozityho a divil by ses ale pri vkladani dalsich radku od 350 vys a hodnot jsem mel LAG tak 5s nez to zapsalo hodnotu do bunek. Daval jsem rucni propocet a stejne to nepomohlo. I5 4GB RAM.
Musel jsem to rozdelit na vic zalozek, protoze to bylo otravni.
Tedy kdyz mas v ARME pocitanou balistiku u vsech strel, Celkem slusnou AI, atd. tak ver, ze potrebujes kazdou setinu vykonu navic.
Proc CM s celym svym tymem dopadl s OFP DR tak hrozne. Slibovali a pak to byla hruza. K ARME se to vubec nepriblizilo, plochou, poctem jednotek, AI, editorem. Jak je to mozny, ze takove studio se svym rozpoctem to nezvladlo.
S ARMou nemuzes porovnavat v dnesni dobe zadnou hru.
Az bude mit nejaka hra vsechny moznosti co ma ARMA tak muzes porovnavat, kdo to zvladl lip.
K bugum, jeste malinkata poznamka. Urcite umis delat s excelem.
Kdyz neco delas co treba potrebujes v praci aby ti to usnadnilo praci. Vse ti hned funguje napoprve bez problemu jak ma. Nemyslim, ted par hodnot a nejakej kolacek. Ale nejake vzorce, podminene pormatovani atd. Urcite ne. Vzdy je co vylepsovat. A nekdy se stane, ze tadyhle to zjednodusis, usnadnis ale udela ti to paseku nekde jinde na co prijdes az pozdeji. A o tom to je. Cim slozitejsi tim tezsi. -
Vypadá to AŽ MOC DOBŘE ...
-
kdo bude hrát za němce dá to se mi líbí *9*
-
Další 2 obrázky.Paráda !
http://www.gamershell.com/pc/iron_front_liberation_1944/screenshots.html?id=553450 -
Není rozsáhlá hra jako rozsáhlá hra, v ArmA můžou na dvou stranách mapy zároveň probíhat dvě mega bitvy, v např. tebou zmiňovaným Just Cause se může cokoliv odehrávat jen ten kousek, co může vidět ty..viz to, že se otočiš, nic za tebou není, provedeš další otočku o 360 stupňů a najednou za tebou stojí auto. Že mají otevřenej svět z nich pořád dělá uplně jinak stavěnou hru než ArmA, ta zvládá celej svět zaráz, ne jen pár stovek metrů od hráče, welcome, proto se taky ArmA pořád hojně hraje a nebyla ani při nejmenším vyměněna za jinou open world šmejdku
-
BIS dělá možná jednu chybu. Že své hry vydává poměrně zabugované a až časem je opraví a to asi mnoho lidí odradí již od začátku. Jenž asi není tolik času. Takže doporučuji zkusit Armu nebo Operation Arrowhead spustit s nejnovějším patchem (A2 - 1.09, OA - 1.59) a hra frčí bez bugů, bez chyb i plynuleji, opoti základní verzi úplně jiné maso.. *3*
-
tydle kecy si strč někam...buď to uměj udělat pořádně, nebo ne, pokud ne, tak ať ot nedělají, ale debilní výmluvy, jak je to neuvěřitelně rozsáhlý a kdesicosi si můžu nacpat do špic, na to nejsem zvědavej, když něco dělám, tak dělám to, na co stačím, ne že udělám nějakej polotovar a pak řeknu "no ale jinak je to fakt super"
a AI...no spolupracující žoldáci ve Far Cry byli rozhodně schopnější než věčně se zasekávající kriplové většinou mířící úplně jinam než kam pak doopravdy střílejí v Armách... -
V tomhle máš pravdu, ale to je zodpovědný převážně za blbej framerate. Imho je většina těch bugů způsobená blbým designem, o čemž svědčí právě i to, že se to postupně pomalu zlepšuje s každým gigabajtem patchů.
Přijde mi, že jsme se trochu odchýlili od tématu, tak se pokusím shrnout, co jsem chtěl říct svým prvním příspěvkem. Kritizoval jsem ten postoj "ArmA je hrozně nevídaně rozsáhlá hra a proto musí mít bugy". Tohle je podle mě prostě blbost, protože už existujou hry, jež jsou objektivně podobně rozsáhlý (tedy openworld střílečky s vozidly a letadly), přesto se bez bugů znemožňujících hraní obejdou.
Vůbec jsem nechtěl řešit engine, protože to je imho spíš druhotnej problém... -
ach jo, ta gramatika, proč jen to ted nejde opravit? omlouvám se
-
Tan engine pseudovejnských simulátorů počítají...počítají s objekty - lesy města vozidla .... ve hře jsou přítomny pořád, i na vzdálenost několika kilometrů. Ty tu popisuješ hry, které engine ovšem generuje. Viz GTA. Generuje (víceméně náhodně) a do krátké vzdálenosti.
Ale máš na svých tezích velký díl pravdy. Pokud si vezmeme Armu 2 a Armu 2 se současnými patchy, bude rozdíl v rychlosti a plynulosti znatelný. Myslím, že pokud někdo už někdo přijde s tak náročným enginem, který je třeba doladit, měl by jej otevřít veřejnosti, aby podpořil trh modů a strhl více hráčů pod svá křídla.