Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • martyEF
    jsem WOT player a díky tomu co s tou hrou za poslední rok udělali a jak se chovají ke svým hráčům, (čti s*rou na staré hráče a jen ždímají prachy od rodičů dětí co se tam nahrnuli) přeji Gaijinu a WarThundru daleko větší úspěch než wargamingu ....
    • lenze si zrejme zabudol na jednu vec, Gajin je uplne rovnaky ako wargaming.
      Ich hra je absolutna s*acka a miesto opravy zasadnych chyb v hratelnosti tam radsej pridaju nove lietadlo a dufaju ze budes taky blb aby si si kupil premium a podobne...
      • Kozy
        Jaké jsou ty zásadní chyby?
        • nahovno mapy, nahovno bomdardery, nahovno nepouzitelne bombardery, nahovno pozemne ciele, nahovno spawny, nahovno menu, nahovno lvlovaci system, nahovno celel free to play, nahovno grinding, nahovno ovladanie lietadiel v arkade, nahovno ovaldanie v historical, nahovno overpowered kanony, nahovno overpowered derpguny, nahovno lietadla, nahovno misie, nahovno zameriavace, nahovno dmg modely

          tak ti nevem cece, ale v tej hre neni spravne asi nic, asi jedine podpora oculus riftu
          • Komentář odpovídající výše autorovy IQ :)
            Takže nahovno :)))))))))))
            • Well said Sir, well said *5*
              Ono malokdo tvrdi,ze WT je dokonala hra. Zase kdyz cloveka bavi, tak proc ji nehrat?
              Jsem dost zvedavy na ty tanky a na propojeni s letadly. To bych razem (jako tankista) mel pro Stukku nebo i "blby" Thunderbolt daleko vetsim respekt.
          • Shaker
            V arkade i historickych bitvach se letadla ovladaji naprosto intuitivne a bezproblemove a dmg model je paradni. Evidentne si se netrefil do svyho zanru her, zkus treba Sims, tam nic takovyho neni.
          • Jen tak pro zajímavost si vyber 2 věci z toho co si anpsal a napiš jak by to podle tebe mělo vypadat ?
            Jop bombardéry (výškové) sou naprd, nemaj co bombit a absolutně nikdy nikdo bombry nekryje, DMG model je trochu inkonzistentní to jo, OP derpguny myslíš velkorážní děla ? (30-57mm) zahraj si za Aircobru (37mm) nebo za Me410 s 50mm, nebo za Ju-87G (37mm) a uvidíš že to není zrovna 2x lehké něco trefit a stejně ti občas ani 10 střel do letadla nepomůže (AB)

            K ovládání v AB: moc těžké nebo moc snadné ? těžké není a snadné je tak akorát, přecijen je to arkáda ;)
            • Shaker
              Dovolim si nesouhlasit s ucinnosti tech velkych kanonu 30mm a vic. Jakmile tim trefis jakoukoliv vitalni cast letadla, tak ji tim rozsmelcujes. Jsou nepresny, to ano, ale s temahle vecma strilis proste na maximalne 200 metru, dal je to plejtvani munice. Kazdopadne tohle nemeni nic na tom, ze to tak je spravne a berja se evidentne spatne vyspal.
          • to jsou mi teda důvody *7* tak to nehraj, anebo si najdi levely letadel co ti budou vyhovovat. taky lítám jen 6-7 za usa.
    • Toto je problem u vascinu mmo hier v tejto dobe. Bohuzial.
    • tak ono se to dá čekat, že budou s*át na hráče když zatím nemají konkurenci, čekám že všichni odejdou na WT a pak se bude WoT dát konečně hrát
      • Nebude, protoze vsichni lepsi hraci uz odesli.
    • Keyz
      Snad to nedopadne stejně :(
      • To zalezi hodne na tom, jestli budou makat na hre jako takovy, nebo budou jen pridavat nesmysle do stromu ... wargaming od bety na hru defakto nesah, jejich "fyzika" je vysmech a to je tak jediny co tam dodali.

        V pripade WTcka teprve uvidime ....
        • Hlavně ty scifi tanky mě extrémě vytáčí. Proto jsem zatím zůstal okolo IV-V a tam jsem celkem spokojený. I když s každý další patchem už cpou ty nesmyslné tanky i do nižších tierů.
          • Copa scifi tanky ... i stim by se dalo zit, kdyby byla moznost si vybrat.

            Osobne bych v pripade wotka videl jako podstatny to, ze neustale prekopavaj balanc, takze tank, kterej si poridis protoze je nejakej, za tejden bude uplne jinej. V tomhle ohledu mi doslova nas…rali prevodem IS-4 do T10. Muj nejlepsi tank tim totalne zmrvili a navic mu pekne do celniho pancire pridelali poradny okno, takze je vyhodnejsi se natocit k enemakovi prdeli ... (a jako bonus mu jeste sebrali gun).
            Logicky bych ocekaval, ze v okamziku kdy pridavam nejakou novou techniku mam vybalancovanou tu starsi a ne ze to neustale prekopavaj cely.

            Mno a v druhym sledu je nulova variabilita bitek - je to porad totez. Jejich utok/obranu nikdo nehraje ... protoze je to totalni hovadina. Kdyby to udelali tak, ze (trebas) utocici strana bude mit rekneme dvojnasobnou prevahu co do poctu, a obranci prozmenu vyhodu nejakyho kryti (okopy ...) byla by to aspon sranda a odpovidalo by to realu. Takhle to vetsinou dopada tak, ze utocnici maji 10 pomalych TDcek, a nez se vydrapou nekam na konec, tak je rozstrili arty.
            • Protoze oni to neumi udelat ... sak pokud vim, nejsou schopni zprovoznit ani event system => kdyz neco poradaj, tak bud je to 5ti nasobek XP ... nebo musis jak kkt tipat streeny a nekam je posilat. Tohle se dalo akceptovat prave v ty bete, kde se dalo rict "ok, nemame to dodelany a chceme neco usporadat" ... ale v ostrym provozu? lol

              Ty si sice s kamosema muzes podobnou botku domluvit, jenze samo s nulovejma XP.
            • Naprosto přesně, hral jsem to od bety, a některé tanky jako např T34 85 prodělay tuhle balanc-houpačku "super mašina nebo šrot" snad čtyři krát. Můj Jagtiger nevyjel z garáže už snad dva roky, kdysi král TD je dnes k smíchu, i ze předu si ho podá kde kdo. Tímhle naprosto demotivujou další expení, mám na kontě něco okolo 20 mil. a ani mě nenapadne začínat nějakou další větev.
              Co se týká variability, mě už taky napadlo v podstatě to samé, proč nemít něco jako " hystorické bitvy" 12 T 34 vs 5 tigrů třeba na Prochorovce ?
    • Zrovna včera když probíhal DDoS útok na servery WT jsem se logl do WoT. Vydržel jsem dvě mapy a znechuceně to opět vypl. Už asi není cesty zpět, vpřed už jen s WT (na PS4, pokud mi zůstane stejný acc.)
  • smejki
    Musel jsem to odinstalovat, je to příliš návykové. Takže palec hore pro všechny milovníky letadel.
    • StanleyCZ
      To je špatné, mohli jsme si zalítat. Já se v letadýlkách pachtím cca půl roku! :O :D
      • smejki
        a že nenapíšeš!
  • obrázek k článku: noob rammer *1*
  • Tak jsem si to po dlouhe dobe zas zapnul hraju hraju a ono to je uz i nadabovany v CZE! *1* *1* To jsem opravdu necekal.... Nicmene WoT dela co muze davat na Primu a discovery jejich reklamu na WOT je uz asi ze zacinaji brecet :D
    • WoT / WoA už je i na každé pornstránce... čekám jen, kdy začnou točit i porn s WoT / WoA tématikou
      • ve War Thunder už takový pokus o leteckou pornografii probíhá, říká se tomu ramming a děje se tak že ti někdo velkou rychlostí vrazí stíhačku do zadku (letadla)
        • taran letadel se používal už ve 2.sv. válce... Ovšem když se dvě dyliny srazí čelně, tak to už je čistá demence
          • No jo demence... ale co dělat, když oba začnete třeba stoupat na poslední chvíli. Když se pokusíš vyhnout dřív, skončíš většinou na kaši... že by uhnul dřiv ten druhej... to se mi ještě nestalo. Demence ale je, když pronásleduješ nepřítele, a během manévru tě rozsekne vejpůl spoluhráč, a ještě ti do toho začne nadávat, co jsi to blba (slušně řečeno). Nevím jak je to možné, ale bojiště jak kráva, se třemi rozměry a srážky jsou na dením pořádku. Možná, kdyby se za jedním enemy nehonilo pět lidí najednou... Ale vždycky je zábavné sledovat "dogfight" 1 vs 6, kdy z těch šesti se pět srazí *1*
            • I v reálu se bohužel sráželi, ale stejnak je nejlepší zážitek vletět mezi několik mnoho letadel a jen tak tak prokličkovat :D

              Se mi jednou stalo že já a dva další sme pronásledovali enemáka, který letěl v otočce k zemi, sejmuli sme ho, ale naši dva to nevybrali a jeden skončil podemnou, já se o něj břicehm opřel a to mě zachránilo (doslova vletěl podemně a nadzvednul mě půl metru před zemí :D)
            • já už uhýbám při čelním střetu automaticky, ten naproti mě snad nikdy, asi jsme se ve hře ještě nepotkali *1*

              podle mě je lepší to na poslední chvíli strhnou doprava/doleva než nahoru/dolů, to si docela koleduješ

              taky v těchle týmových střetech miluju když jsi za někoho pověšený, kropíš to do něj a najednou tvůj spoluhráč udělá myšku mezi nepřítele do kterého pálíš a tvoje kanóny a pověsí se těsně za něj sám *1*
            • To spíš bylo mířeno na ty umělce, kteří se proti sobě srovnají už když jsou 2km od sebe a nenapadne je nic lepšího, než letět proti sobě a doufat, že "silnější" vyhraje *1*
    • "Nepřítel útočí na naší základnu, musíme provést protiútok!" *1*
      • Tj, fakt nechápu tu mega reklamu na WoT, zbytečně vyhazují prachy za reklamu, ty prachy se mohly vrazit do vývoje a zlepšit, hru, ale prd, radši hype a blbá hra než obráceně :(
        • Kdyz nic neumis, tak ti nic jinyho nez vymejvani mozku nezbejva. Nebo ty snad vis o necem uzasnym co by WG do hry za posledni roky vytvorilo? A protoze lidi houfne utikaj, potrebujou novy ovecky. A bude to jeste horsi, protoze letadla ani zdaleka nebudou takovej uspech (uz jen proto, ze je tu nejen WT), a lode budou kdovi kdy ... a navic z toho mala co zatim bylo videt, tak souboje bitevnich lodi na 30m ... to to bude uzasna zabava ...
        • Není třeba vrážet prachy do hry a předělávat ji... Lidi pořád dost utrácí ve WoT a WoA, řekl bych, že z toho mají větší zisky, než kdyby to byla klasická placená hra... Proč myslíš, že jsou české supermarkety plné nekvalitního zboží? Pořád je tu dost lidí, kteří to kupují
  • No už aby vyšly ty pozemní bitvy a někdo ukázal tomu kok*tovi serbovi, jak mají vypadat bitvy s tanky a ne ten hnůj co děla WG
    • +1 *3*
  • Taky mám už pár letů za sebou a musím říct, že to arkádové létání je zábavné.Jiné jsem nezkoušel nechci to ostatním kazit. *1*
    • nj ja bych potreboval nejaky mod, ktery by byl kombinaci arcadoveho a historical b.

      z HB bych vzal letovy model a model poskozeni a z arcady bych vzal start rovnou v oblasti boju, moznost pouzit vsechna letadla v hangaru a doplnovani munice
      • Ehm ... letovej model a poskozeni jsou ve vsech pripadech stejny, rozdil mezi arkadou/hb/simulaci je prave v tom, ze krom arkady musis dozbrojovat na letisti a v pripade simulace mas plnou kontrolu nad ovladanim stroje (zadnej pomocnik co te nenecha jit do vyvrtky).

        Navic tam mas ruzny eventy, kde se to ruzne kombinuje.
        • imho nemáš pravdu, ty letadla se ve FRB chovaj o dost jinak
          • má pravdu ten pepa, nevím teda jak FM, ale DMG model respektive výdrž je tam jiná (menší výdrž)
            • jj arkáda hodně často zabíjí i když máš letadlo i posádku pohromadě, ale vidím v tom jistou inkonzistenci :/
            • Jak čeho, třeba s poškozeným bombardérem často doletíš, ale arkáda tě pošle často hned k zemi
    • To je na tom perfektní, že si každý může vybrat obtížnost. Chceš si jen tak zalétat? Klidně. Chceš simulátor? Jak je libo. :) Už se nemůžu dočkat na pozemní jednotky a až dám WoTku definitivně byebye...
      • Keyz
        Hlavně jak to udělají to bude oříšek.

        Tanky většinou byli pro letadla snadný cíl.
        • celoush
          Co jsem slyšel, tak hlavně by se ti neměli tak snadno ukazovat ("radar", nápověda)... budeš si je prostě muset najít vizuálně...
          • Pokud bude klient o vozidlech vedet, je otazkou par dnu nez nekdo dodela cheat, ktery je zvyrazni.
            • BANy jsou taky nenic, protoze cheat zvyraznujici to, co klient vidi jednoduse odhalit .. nelze. Je to ciste klientska vec. Tohle by melo fungovat tak, ze pokud nebudes dost blizko/nebudes se tim smerem divat/... tak jednoduse klient vubec nedostane data.

              Vuebc nemluve o tom, ze neni az tak zasadni problem si na druhym monasu pustit mapku a na ni si zobrazovat co kde je primo z paketu prichazejicich na sitovku. Nepotrebuju ani modifikovat klienta hry. A takova mapka se da klido pres klieta zobrazit jako overlay.

              Proste pokud to nevyresej na strane serveru, je to bez sance.
            • Potom doufám, že v Gaijin jsou týpci, kteří dokážou cheaty odhalit a budou to trestat nekompromisně, tvrdě a perma banem - klidně i IP banem.
        • Až budou vozidla řídit hráči, určitě nepojedou v kolonách jak největší tupci. Taky budou lépe střílet a hned to bude o něčem jiném. Ještě kdyby dali možnost ovládat AA guny a bunkry a bude to dokonalé.
          • nevím jak lépe, ale současné Ai AAA je na můj vkus až moc přesná, pochybuji, že hráč by byl schopen podobných výkonů. I když taky záleží i na štěstí. Někdy nalétáváš přímo a nic, jindy manévruješ jak blázen několik km od nich a trefí tě. Nicméně těch momentů kdy nechápu jak mě mohl trefit je víc než těch, kdy se poduvuji, že mě netrefil.
            • To mi povídej, to takhle letím s Beaufighterem na torpédoborec, abych ho ztorpédoval... nikdo nikde, pár flaků z hlídkových člunů... letím přímo na bok lodi, připraven shodit torpédo, a najednou destroyer vystřelí jeden jediný výstřel a ulomí mi křídlo... a kdo hrál, tak vý, že BF není zrovna papírák *1*
            • jak už bylo řečeno mě se taky AI AAA zdá tak akorát, je to věc názoru :)
            • Ja bych rek ze AI je tak akorat, osobne bych rek, ze pokud se trebas veze v bombarderu ujmu sam, skod nadelam daleko vic, ale ani AI neni vylozene nanic.

              Ale co je podstatnejsi, vsichni maji podminky stejny. A pro me je teda daleko lepsi zazitek, ze bojiste obsahuje i dalsi, byt zatim jen AI techniku, nez ze v pripade wargamingu tam nic jinyho nez tanky/letadla nepotkas.
        • Z toho co sem viděl z těch streamů z Igromiru to lehké moc nebylo :D a navíc i tak bude možnost si kombinované bitvy zapnout nebo vypnout :) (a teď nechápu proč tam není a nebude možnost si v AB vypúnout třeba Domination)
  • Menorri
    Dokonale ilustrativní obrázek *1* ... Němce snad v žádný hře neudělají tak jak mají *1* ... Warthunder ani WoT už nehraju a to jenom kůli tomu, že na prvním místě je ruskej tank a nebo anglická stíhačka až na druhym místě skill a někde uplně na dně německá mašinérie, která dobila celou evropu asi jen tak náhodou *1* *1* *1*
    • To je fakt, u WoT je to jasně vidět, ale WT má tu nevýhodu jakože balancnutých tierů (kde se Fw-190 rank 10 řadí mezi letadla, proti kterým nebyl konstruován a které byly vyrobeny později)
    • Mně to tak nepříjde, teď hraju jen za Němce - první 4 tiery fakt opruz, ale jak se člověk dorpacuje k prvnímu Me109 a Do217, tak je to hned o něčem jiném. Každopádně Rusáci byli do určité verze solidně OP, teď mi to nepříjde tak markantní. U Britů můžu nadávat, že nemají velké kanóny, ale jejich letadla zase líp manévrují... Chce to využívat všechny stroje správným způsobem
      • Dočko má buglého pilot, a rusáci sou do tieru 4 (možná i víc) přesílení jak nevím co v AB, takový Išak nebo Čajka sou best of OP :D ne nadarmo sem přešel z ~7 (USA/GER) na ~3 tier (USSR):D
      • Menorri
        Vždy je dobrý u WT napsat o jakém módu mluvíš... jednou jsem se tu hádal s celým Games.cz, že Němci jsou ve WT nejlepší ...a pak z nich vypadlo, že hrajou arkády *1* *1* *1* (kde mají všechny letadla srovnaný staty) *1*
        • No hraji arkadu protoze nemam joistick. Hraju ji jiz od bety a nemas prevdu letadla nemaji stejne staty ani nic podobneho kazde letadlo lita jinak a kazde je na jine pouziti a s kazdym se musi letat jinak a pokud to tak lide nedelaji tak nedaji ani sestrel to je ten problem novacku ze se zenou do predu kupuji kazdy tire a pak nevedi jak stim letat ja treba letam za vsechny zeme ale miluji stuku pouhejch par naboju ale kdyz se naucis bejt klidnej a mirit a nejancit je to radost . tak ze tady nehan arkadu kdyz tomu ani nerozumis ty hardore hraci.
        • "srovnaný staty" teď si to dobře zabil :DDDDDDDDD
          • Menorri
            "Stejty" jakožto vlastnosti letadel (souhrně statistiky) srovnané do jedné lajny...anglicky Stats - statistiky
            • No my víme, jak jsi to myslel, každopádně to není úplně pravda.
        • ty to mas asi spatne srovnany v hlavicce kdyz trepnes takvoou kravinu lol
      • faktem je že nejlepší Německá esa získala svých 100+ sestřelů na východní frontě začátkem války, právě z důvodů že deklasovali Ruské troje o třídy lepšimi letadly, zkrátka sestřelovali dvojplošníky s BF 109, balance nightmare *1*
    • to bylo už ve všech verzích IL2:Sturmovik, Rusáci dělají nejlepší WW2 letecké simulátory na světě, fakt třída.. s jedinou drobnou chybičkou.. svoje stroje vždycky brutálně nadsadí a Němce pošlou na dno *1*
      • ostatně kdyby to dělali podle reálu ,tak si cca do tier 5 rusáci ani neškrtnou, ale koho by to bavilo že *3*
  • Hra je to parádní a ten výroční event s dvouplošníkama neměl chybu :)
    • já hrál jednokřídlý peashooter :D
  • Tak ja jsem do tehle hry sel s tim ze to bude takove prilezitostne politanicko s mysi bez zbytecnejch komplikaci s joystakama nastavovanim atd. ale dost me zarazi jak to vsude vsichni vychvalujete a nikomu vubec nevadi, ze v jakemkoliv modu pri ovladani mysi to letadlo poskakuje uplne smesne a debilne jako by bylo na pruzince.To jste si toho opravdu nikdo nevsiml a nevadi vam to ?
    • Shaker
      Ovladani vejskovky (ctrl a shift), kridelek (A a D), smerovky (Q a E) a klapek (F) tam totiz neni jen tak pro p*del... v Historical Battles mas mys v podstate jen na presnejsi mireni, ale kdyz chces udelat utahnutou zatacku nebo nejak jinak rychle zareagovat, tak musis na klavesnici, protoze jen s mysi to opravdu "skace". Zkus si to a uvidis, ze toho vytocis vic a lidi, co tohle nevedi se stavaji docela snadnyma cilema :) Krasnej priklad skakavyho letadla je LaGG-3 a priklad letadla, kde je nutny ovladat kridelka (vykruty) je P-40.
    • skus taky FW190 na mysli v HB, to odinstalujes v momente. Chces zatocit tak te to slehne na bok *11*
    • Já nevěděl že na Games jsou takoví maníci hrající FRB *8*
  • tonnymontana
    Zdravim

    zajimalo by me na jednom zaberu z traileru byl jasnej Oculus Rift. timto bych se chtel zeptat nekoho z redakce popripade nekoho kdo se o tuto problematiku zajima. slo o DEVkit? osobne mam SDK moc rad a tak nejak premyslime s partou kamaradu ze by jsme si par kousku objednali a vyradili jsme se na tom:) cena jednoho kousku je lakava kazdym dnem vice a vice:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit