Přejít na výpis diskuzí
Valve chce číst emoce hráčů, provádí první pokusy
7.3.2011 | levis
34 příspěvků
-
To foto je super!!! *1*
-
Emoce? No u některých her by stačilo čidlo do plen.
-
-
zadnou takovou neznam
-
-
K HL3 a nebo k další epizodě. No s tou třetí epizodou to vidim tak na příští rok a nebo vůbec.
K HL3 budou vytvařet určitě novy engine. Source stale vypada koukatelně ale už v té konkurenci to není ono a da se spíše využít pro hříčky typu Portal. Tím pádem 2 díl vyšel 04 a to tak stačí k vytvoření pořadného enginu.
K vydaní dalšího dílu je nic netlačí. Prosperují celkem dobře a udělali si nové značky. Já jako manažer bych taky nevydával. Je citit chut fanoušku a to je potencial do budoucna až bude třeba finančně zle. -
-
Ja bych teda byla nejvíc spokojená s normálnim source, vypadá to nádherně i po tech letech.
-
-
Oni počítají s emoční normalitou, tady s tím, co je většinovou společností považováno za normální. Nicméně - máme tady deprese, maniodeprese, mánie, schizofrenie, úzkostné poruchy, atd.. A není jich málo, většina není diagnostikována. Docela by mě zajímalo, jaký by jim tohle udělalo bordel ve statistikách :) Případně opilí, zhulený, či koksem posílený hráč, to by bylo taky něco :)
-
Dozví se to, co vnímavější lidé už vědí, a to že každá negativní emoce u jednoho člověka vyvolá pozitivní emoce u druhého. Nicméně to jsou i základy "trollingu" - čím více se jeden zlobí tím více se druhý směje - negativní emoce -> pozitivní emoce, výměna, krádež, cokoliv. To rozděluje lidi na ty "dobré" a "zlé" aneb proč by někdo někomu jakkoliv ubližoval když by z toho nic neměl, ať už je to šikana, pomluvy či jiné zábavné věci.
To je také důvod proč dokáže multiplayer člověka tak pobavit či naštvat. Hrát sám s počítačem který nemá žádné emoce(energii) je nuda. *3* -
-
A jak ty pří multaku poznaš jak kdo reaguje? Pokud to tedy není lanka a není ten človek u tebe.
Pak další lidi mají něco čemu se říka soudnost. A dokaží přiznat že jsi v té hře lepší a pak nenastane zlost ale spíše něco ve formě smutku a pro jiného větší odhodlaní stát se lepší.
"Hrát sám s počítačem který nemá žádné emoce(energii) je nuda." tak hraješ takto od vzniku videoher a vždy to nuda nebyla. Hra má ty emoce (což vůbec neplet s energii) má vyvolavat v tobě.
-
-
Dozví se co vnímavější lidé už vědí, a to že každá negativní emoce u jednoho člověka vyvolá pozitivní emoce u druhého. Nicméně to jsou i základy "trollingu" - čím více se jeden zlobí tím více se druhý směje - negativní emoce -> pozitivní emoce, výměna, krádež, cokoliv. To rozděluje lidi na ty "dobré" a "zlé" aneb proč by někdo někomu jakkoliv ubližoval když by z toho nic neměl, ať už je to šikana, pomluvy či jiné zábavné věci. *3*
-
Jo, to by jim šlo dělat takové kraviny, ale že by vydali minimálně nějakou novinku o Half Life 2 Episode Three, na kterou čekáme tak nějak 3 roky, to jako ne... Prý to chtějí mít vyšperkované. Tak očekávám, že to nebude mít žádné bugy, minimálně 20 chapterů, na 30 nových nepřátel, stejně nových zbraní, naprosto strhující závěr, na který budu vzpomínat několik let a tak dále...
Teď si myslím, že naštvali dost lidí... Portal 2 mi to čekání zas tolik nespraví. Na blbosti, to je času dost, no... -
-
Miluju lidi, kteří si asi myslí, že svět se točí kolem nich a tak každá jiná hra je blbost. Dovol abych ti řekl, že možná ty ostatní hry od Valve považuješ za blbosi, ale neznamená to, že ostatní to cítí stejně. Takže bych to nenazýval blbostí...
-
-
Těmi blbosti byly myšleny věci o které se snaží viz. novinka. To je k ničemu. Nemyslel jsem hry od Valve. Miluju lidi, kteří mají smysl pro pochopení...
-
Tak urcite ne kazdy povazuje ostatni hry od valve za blbosti.Sam se na novy portal moc tesim.Nicmene faktem je,ze s dalsim HL si uz davaji celkem na cas a verim,ze vetsina fanousku valve by novy HL videla radsi nez jejich jine hry *2*
-
-
Doufat muzes, ale garantuji ti, ze se ti to nebude libit a neuzijes si to. Pokud ho vydaji, uz na to budes stary.
-
Portal 1 je celkem sranda a Portal 2 bude jeste vetsi mazec..HL2 episode Three uz asi nikdy nebude, ale je to zajimave, kdyz si vzpomenu jak Gabe vykladal, ze diky episodam jim to umozni vydavat kazdej rok jednu cast.. Nejak jim to nevyslo :-)
-
-
Při hraní Penumbry nebo Amnesie by se to jejich vysněné udělátko zavařilo :D
-
-
;D Souhlasim Penumbra me tolik nebrala ale Amnesia byla mocna.
-
-
Amnesia byla strašidelnější, ale Penumbra byla celkově lepší... Hlavně příběh.
-
-
A o tom se kdo bavi? No to uz je jedno :) Pointa je v tom ze takova hracka by byla super.
-
-
-
-
Já bych jim klidně řekl, jaké emoce prožívám u hraní jejich her. Opravdu o to ale stojí, když většina lidí nesnese odlišný názor ? *7* Proč to dělat tak složitě ?
-
-
Selsky rozum do hrsti a jdeme na to.
Pri testovani L4D tzn. ze s tou myslnkou si hrali uz u L4D1.
Jejich engine podporuje upravovani AI podle toho jak se ti dari min hp, horsi aim= slabsi protivnici, vic lekarnicek a obracene.
A z toho dojdeme rychle k myslence ze kdyz by clovek citil uzkost (je jedno jak by to masinka snimala) tak by se obraz vic rozmazaval, z niceho nic by se vypla svetla v mistnosti apod...
Moznosti je rada existovalo by treba jen rekneme 20 skriptu na lvl plus spousta dalsich jak by AI director ridil deni kolem hrace ale asi proto to chteji ne aby se s tim delal feedback jako u her ktere jsou "sledovane" kde kdo jak chcipa jako o hl, wow apod.
-
-
Já jim jednu emoci klidně předvedu, jestli v dohledné době nevyjde nový HL...
-
-
Můžu jen souhlasit:-D
-
no som na tom podobne...jedine co ma asi trocha ukludni bude Portal 2 :D
-
Jestli mi sdělíš, kdy tvoje emoce propuknou, tak budou mít dva exempláře té stejné emoce.
-
-
se nam to tu zacina nejak sortovat, takze uz maji jiste 3 emoce :-)
-
-
Dlouho sem se tak nenasmal, diky :-)
-