Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já jim jednu emoci klidně předvedu, jestli v dohledné době nevyjde nový HL...
    • zirafcatko
      Můžu jen souhlasit:-D
    • no som na tom podobne...jedine co ma asi trocha ukludni bude Portal 2 :D
    • Amylee.Anderson
      Jestli mi sdělíš, kdy tvoje emoce propuknou, tak budou mít dva exempláře té stejné emoce.
      • se nam to tu zacina nejak sortovat, takze uz maji jiste 3 emoce :-)
    • Dlouho sem se tak nenasmal, diky :-)
  • walfischberg
    Oni počítají s emoční normalitou, tady s tím, co je většinovou společností považováno za normální. Nicméně - máme tady deprese, maniodeprese, mánie, schizofrenie, úzkostné poruchy, atd.. A není jich málo, většina není diagnostikována. Docela by mě zajímalo, jaký by jim tohle udělalo bordel ve statistikách :) Případně opilí, zhulený, či koksem posílený hráč, to by bylo taky něco :)
  • Emoce? No u některých her by stačilo čidlo do plen.
    • zadnou takovou neznam
  • Amylee.Anderson
    Při hraní Penumbry nebo Amnesie by se to jejich vysněné udělátko zavařilo :D
    • Phate27
      ;D Souhlasim Penumbra me tolik nebrala ale Amnesia byla mocna.
      • Amylee.Anderson
        Amnesia byla strašidelnější, ale Penumbra byla celkově lepší... Hlavně příběh.
        • Phate27
          A o tom se kdo bavi? No to uz je jedno :) Pointa je v tom ze takova hracka by byla super.
  • To foto je super!!! *1*
  • Na tyhle technologie Valve nemá. To je daleko složitější než vytvořit hru.

    Ani si to neumím představit. Každy reaguje emocně uplně jinak. Někomu přijde vtipné druhého to vytočí. Umělou inteligenci která by se hodnotně přízpusobovala taky podle mého nemají.

    Hlavně je to hloupost ja nechci aby se mi přizpusobovala obtížnost to pak budou jen tupé hry které vam pomohou ji vubec dohrat. A hlavně k přizpusobovaní obtížnosti se nemusí vubec měřit tep člověka a další biometrické udaje.
    • rage
      "Na tyhle technologie Valve nemá." - Valve na to přinejmenším MÁ peníze, takže už si na to nějakého vědátora najdou
      • No já si myslim že vůbec nevíš o co jde:) Tady nejsou peníze vše.

        A už vůbec bych do toho netahal MRI. Ale spíše něak pořadně upravené EEG. Oni by totiž měli měřit mozkové vlny tam poznají v jakém "vědomí" se člověk nachazí.

        Vědci o tomto mluví delší dobu a přesto řikají že ještě tak 10 let nic takoveho nebude mozné. A proto se ted zabívají spíše smysli které se u her nepoužívají. A to chut a čich.

        Každopadně hra by mě měla zabavit a né zkoumat. A že to není až tak drahé. No pokud by sis takovej přístroj jako periferii měl koupit tak myslim že by jsi svuj nazor rychle otočil.

        Myslím že tohle by se hodilo spíše pro testery. NEdokažu si představit v čem by mé emoce hru vylepšily. Každopadně divat se na testery a na jejich reakce v tvaři už zkoušelo(bez senzoru) i 2K Czech při Mafii. Hře to ale moc extra nepomohlo.
    • smejki
      technologie potřebné k monitoringu fyziologických funkcí jsou poměrně laciné (leda by při hraní někdo lezl do MRI). Problém je právě v nalezení zákonitostí fungování lidských emocí, jejich fyziologických projevů a ve vytvoření spolehlivého rozhodovacího systému.
  • Mě by spíš vadilo, kdyby se data z hraní sbírala, odesílala, vyhodnocovala - tak, jako steam o hráči shromažďuje, jak dlouho hru hrál, jestli ji dohrál a na jakou obtížnost... brrr
    • A to ti jako vadí proč? Zaprvé jsou to anonymní statistická data, takže žádné osobní informace. Zadruhé to pomáhá Valve tvořit "lepší hry" resp. zvětšuje zpětnou vazbu a pomáhá při analýze (ne)oblíbenosti určitých aspektů.
      • Amylee.Anderson
        Neni to osobní, ale vlastně vlastní emoce jsou to nejosobnější.
  • Já bych jim klidně řekl, jaké emoce prožívám u hraní jejich her. Opravdu o to ale stojí, když většina lidí nesnese odlišný názor ? *7* Proč to dělat tak složitě ?
    • Phate27
      Selsky rozum do hrsti a jdeme na to.
      Pri testovani L4D tzn. ze s tou myslnkou si hrali uz u L4D1.
      Jejich engine podporuje upravovani AI podle toho jak se ti dari min hp, horsi aim= slabsi protivnici, vic lekarnicek a obracene.
      A z toho dojdeme rychle k myslence ze kdyz by clovek citil uzkost (je jedno jak by to masinka snimala) tak by se obraz vic rozmazaval, z niceho nic by se vypla svetla v mistnosti apod...
      Moznosti je rada existovalo by treba jen rekneme 20 skriptu na lvl plus spousta dalsich jak by AI director ridil deni kolem hrace ale asi proto to chteji ne aby se s tim delal feedback jako u her ktere jsou "sledovane" kde kdo jak chcipa jako o hl, wow apod.
  • Jo, to by jim šlo dělat takové kraviny, ale že by vydali minimálně nějakou novinku o Half Life 2 Episode Three, na kterou čekáme tak nějak 3 roky, to jako ne... Prý to chtějí mít vyšperkované. Tak očekávám, že to nebude mít žádné bugy, minimálně 20 chapterů, na 30 nových nepřátel, stejně nových zbraní, naprosto strhující závěr, na který budu vzpomínat několik let a tak dále...
    Teď si myslím, že naštvali dost lidí... Portal 2 mi to čekání zas tolik nespraví. Na blbosti, to je času dost, no...
    • Miluju lidi, kteří si asi myslí, že svět se točí kolem nich a tak každá jiná hra je blbost. Dovol abych ti řekl, že možná ty ostatní hry od Valve považuješ za blbosi, ale neznamená to, že ostatní to cítí stejně. Takže bych to nenazýval blbostí...
      • Těmi blbosti byly myšleny věci o které se snaží viz. novinka. To je k ničemu. Nemyslel jsem hry od Valve. Miluju lidi, kteří mají smysl pro pochopení...
      • Tak urcite ne kazdy povazuje ostatni hry od valve za blbosti.Sam se na novy portal moc tesim.Nicmene faktem je,ze s dalsim HL si uz davaji celkem na cas a verim,ze vetsina fanousku valve by novy HL videla radsi nez jejich jine hry *2*
    • Doufat muzes, ale garantuji ti, ze se ti to nebude libit a neuzijes si to. Pokud ho vydaji, uz na to budes stary.
    • Portal 1 je celkem sranda a Portal 2 bude jeste vetsi mazec..HL2 episode Three uz asi nikdy nebude, ale je to zajimave, kdyz si vzpomenu jak Gabe vykladal, ze diky episodam jim to umozni vydavat kazdej rok jednu cast.. Nejak jim to nevyslo :-)
  • Dozví se co vnímavější lidé už vědí, a to že každá negativní emoce u jednoho člověka vyvolá pozitivní emoce u druhého. Nicméně to jsou i základy "trollingu" - čím více se jeden zlobí tím více se druhý směje - negativní emoce -> pozitivní emoce, výměna, krádež, cokoliv. To rozděluje lidi na ty "dobré" a "zlé" aneb proč by někdo někomu jakkoliv ubližoval když by z toho nic neměl, ať už je to šikana, pomluvy či jiné zábavné věci. *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit