Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Tak nic LEPšího se už člověk o tohohle Kostlivce nedočká 😉

  • ringmancz

    V USA vyprodáno za 30 minut, další várka až v září, takže cena asi není problém.

  • Thyrmael

    Levné to rozhodně není, ale na druhou stranu, kolik se ročně prodá drahých mobilních telefonů. Valve navíc velmi rozumně zachovalo zpětnou kompatibilitu, takže kdo už má Vive může dokupovat komponenty postupně.  Od Valve jsem ale spíše očekával pořádnou tři-áčkovou hru. Něco co by přesvědčilo uživatele, že ta nemalá investice za to stojí.

  • Pro USA cena problém určitě není. Zbytek světa není USA.


    V Evropě to tak slavné není. Ale věřím že v Evropě si lidi hlavně spíš počkají na recenze apod. takže z předprodeje bych nesoudil. Já měním Rift CV1 za Rift S. A za tři roky to klidně zopáknu s novou verzí. Ve finále to používám jen na DCS:World a tam se to jeví jako nejoptimálnější verze, s nejlepší podporou. Index je lákavý, ale záleží ve finále na co to člověk kupuje a co od toho očekává. Ale tak jak tak, nutnost senzorů nenahrává snad žádnému použití.  Právě díky absenci senzorů možná začnu rift S používat i na jiné aplikace, protože momentálně bych musel pokaždé štelovat sensory a nastavení.

    • honcka

      Nebyl by na to dcs lepší pimax 5k? Má vyšší rozlišení a fov

      • Urcite jo, ale momentalne neni hardware co by to utahl aby to byl skutecne prinos. Prave ze nizky fow rift s je vyhoda, protoze cim vetsi rozliseni a mensi fow tim vice pixelu na stupen (ppd). Na druhou stranu muze byt vysoke rozliseni i fow, ale pak se budeme bavit zda-li na to existuje hardware s kterym bude adekvatni fps. Pro hry delane primo na vr verim ze index bude perfektni, ale ciste na dcs je treba opatrne s velkym fow a rozlisenim. Index ma velke fow a vetsi rozliseni, ale pixelu na stupen (ppd) bude mit mene. Ale to je jen jedna z mnoha promenych. Me ale dava celkem velky smysl zrovna tenhle parametr. Na 5k pimax bych nevsazel, to radsi ten index. Taky pro me bylo rozhodujici ze oculus spolupracuje s vyvojari dcs:w zatimco valve je dle jejich slov "less than supportive". 

        • Thyrmael

          Větší FOV je asi nejdůležitější věc, kvůli které bych svůj Vive vyměnil za nový Valve Index. Na rozdíl od rozlišení ten tunelový efekt při Rift a Vive nejvíce omezoval. Těch 20 stupňů navíc je vítán.

          PIMAX 8K / 5K + se 170 stupni FOV zní sice papírově dobře, ale reálně to naplno na ničem nerozběhnete. Při náročnější grafice to nepotáhne na 90fps ani RTX2080Ti. Stačí se podívat na testy na Internetu. Připočtěme k tomu nepříliš dobrý software pro nastavení, problémy s výrobou a distribucí, kvůli velikosti ne právě příjemný pocit při používání - asi bych do toho zatím nešel. Valve i Oculus vědí, proč netlačí vše na max.Už teď je to finančně náročné.

          Proto se to Oculus snaží přilákat zákazníky na levnější modely jako je Oculus Quest a Go.A že Valve nespolupracuje s Eagle Dynamics na DCS? Valve dělá VR jako otevřený OpenVR standard, takže všechny informace jsou dostupné. Oculus resp. Facebook používají vlastní Oculus SDK. To je také důvod, proč jsem šel raději do Vive.

          • https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3898453&postcount=23

            • Jack1947

              Well said.

        • Jack1947

          Ten HARDWER nebude ani za 10 let tímhle tempem...

    • Kallessin183

      Mám HTC Vive a štělování senzorů a nastavování proběhlo při prvním spuštění a od té doby si max resetuju nastaavení středu místnosti, což jsou dva kliky... Asi záleží na herním prostoru, ale tak tragicky bych to vážně neviděl..

      • niemand

        Taky mám Vive (teď jsem predobjednal i ty index controllery) a po nastavení senzoru, což je rok zpátky, jsem nemusel nic měnit ani resetovat :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit