Přejít na výpis diskuzí

Valve prolomilo ticho kolem Artifactu: tvůrci se nyní odmlčí, aby vyřešili základní problémy

1.4.2019 11:27
Patrik Hajda 17 příspěvků

Artifact je v současné podobě v koncích. V nejlepších hodinách se u něj v jednu chvíli nesejde ani 500 hráčů a jejich počet neustále klesá. A vydání menšího updatu či edice s novými kartami už hru opravdu nespasí. Tvůrci proto soustředí své síly na ty nejzákladnější problémy, takže aktualizace z konce...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Frytuplej + potom se postupně vypnou servery = konec ?!

  • Jsem rád, že Epic do Valve kope. Byl jsem neoblomným fanouškem Valve a vždy jsem za ně bojoval. Ovšem poslední roky mají nejenže mizernou produktivitu, ale hlavně už to není to Valve, co to bylo. U nich vždy byla hratelnost na prvním místě. Zde sice udělali dobrou hru, ale pohřbili to tím, že na první místo teď opravdu dali to, jak co nejvíce vyrejžovat z hráčů. Co Valve předvádí je fakt smutné. Několik let dělají na novém UI Steamu, abychom dostali jen redesign knihovny a pár dalších věcí, zatímco celý klient už je potřeba překopat, aby tam pořádně a přehledně zakomponoval vše, co na Steam za ty roky nabalili.... Artifact je jen hřebíček do rakve a utvrdil mě, že Valve opravdu potřebuje profackovat. Jsem teď ve stádiu, kdy už ani radši nechci vidět, jak může dopadnout případný nový HL... Valve do nedávna ještě dělalo hry s mikro transakcema, ale vždy to tam bylo implementováno relativně dobře.

    • SalemCZ

      Spíš se až moc inspirovali u Magiců a jejich aukcích. U magiců si taky koupíš balíčky za real money a můžeš je prodat, ale když je to u Valve jenom digitální tak to lidi sere.

      • No samozřejmě, Valve se inspirovalo, ale zároveň přepočítalo, protože počítali, že to lidi sežerou i s navijákem.

        • SalemCZ

          tak proč to u Magiců jde a u Artifactu nejde?

          • No, protože to jsou dvě zcela odlišné věci? Artifact je digitální nic. Navíc sice nemám přehled, ale mám takové tušení, že i cenově jsou ty dvě věci nesrovnatelné... A hlavně, pochybuji že se Valve podařilo oslovit fanoušky Magická

            • SalemCZ

              Já nevím jak se hrajou Magicky, ale já to nemyslel jako že může oslovit jejích fanoušky, ale že tam ten platební model funguje.

              • Reakce na příspěvek:

                Tak Magic je roky budouvaná značka a podobných úspěch se dá jen těžko zopakovat. To je jako se ptát proč někdo neudělá další counter strike, když to i po těch letech stále žije..

                • SalemCZ

                  Reakce na příspěvek:

                  právě proto že je to tří nejhranější hra, to spíš nový Team Fortress, nebo Portal

              • Reakce na příspěvek:

                Já bych zas řekl, že tak moc dobře nefunguje ... Pletou se tu tři různé věci - papírové MTG, MTGO (tedy digitální "kopie" papírové verze) a MTG Arena. MTGO má model nákupu jednotlivých karet jako u reálné hry, Arena je F2P. V dnešní době nemá cenu na MTGO některé formáty ani hrát, protože je hraje velmi málo lidí, kteří ve velkém přešli na Arenu. Platební model u magiců funguje, protože v papírovém magicu snad ani jiný systém fungovat nemůže. Ale v digitálních verzích to je jiné, jakmile představíte variantu, kde jde hrát v podstatě zadarmo. Má to svoje mouchy, ale proč dát třeba sto dolarů za něco (sice to získám okamžitě), co v jiné hře můžu získat jenom tím, že hraju párkrát do týdne...
  • Valve a ich rychle riesenie problemov 😀 Keby takto spomalene pracuju pri inych MP hrach ako OW, Fornite, Apex, tak tie hry by boli za 2 mesiace mrtve...

  • risa2000

    Tvůrci proto soustředí své síly na ty nejzákladnější problémy

    Tvůrci udělali po herní stránce dobrou hru, ale učinili jiná, ve výsledku špatná rozhodnutí, která ji pohřbila.

    když tvůrci viděli, jak jim počet hráčů každým dnem rapidně klesá, správně se rozhodli soustředit vývoj jinam – na problémy zakořeněné pořádně hluboko

    „Věříme, že nyní musíme postupovat po velkých krocích, přehodnotit rozhodnutí, která jsme dříve učinili ohledně herního designu, ekonomického modelu, sociálního zážitku a dalších,“ píše se v oficiálním blogovém příspěvku.

    Free-to-play model se v tuto chvíli jeví jako logická cesta kupředu, ale možností je nepočítaně

    Jestli testujete nějakou AI na psaní článků, tak to zatím nefunguje. Vypadá to, že nedovede rozlišit, jaké "nejzákladnější problémy, zakořeněné pořádně hluboko" ta hra má (a jestli je vůbec má), neb jednou je v zásadě dobrá, ale pak je potřeba ji překopat, a nakonec nalepí poznámku o tom, že free-to-play model je logická cesta, která ovšem z celého předchozího textu nijak nevyplývá.

    • SalemCZ

      Jako hráč který to ještě před dvouma měsícema hrál, musím říct že hra je dobrá, ale lidem se nelíbí ekonomická stránka hry, koupit si hru a ještě za real money kupovat další kartičky.

      • uher

        Teď bude otázka jaký budou ty změny. Pokud eliminují nakupování za prachy, tak tím asi pěkně nase*ou hráče, kteří už něco koupili.

        Když to naopak nechají, tak to zase odradí ty co by to chtěli vyzkoušet.

        No nezávidím jim to, ale tohle měli čekat...

        • SalemCZ

          Já bych to asi udělal půl na půl, hru bych udělal free to play, dal bych tam možnost získat balíčky zdarma(což tam šlo s jejich levelováním, co tam potom dali) a nebo možnost koupit balíčky. Popřípadě tam dát, kosmetické věci za prachy. Furt lepší naštvat těch 200lidí co to hraje, ty lidi co si to koupili a nehrajou to tak naštvaný nebudou, viď tu hru už ani nehrajou. Popřípadě by jim Valve mohlo dát nějakou kompenzaci, vrácení peněz, nebo tak něco. Je to Valve tak by k tomu měli přístup, ale otázka jestli by to firmu pak nepoškodilo víc, pak by to chtěl u Steama každej.

  • Valve prolomilo ticho kolem Artifactu

    Znamená to, že opět nastane dlouhé ticho


    Přemýšlím jestli to je napsáno formou aprílu



    • SalemCZ

      Tohle apríl neni, psali to 29.3. na blogu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit