Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Vaši parťáci udělají, co budete chtít. Naprogramujte si chování NPC v The Elder Scrolls Online
						
							21.8.2020 | Šárka Tmějová
						
					
					
						 2 příspěvky
					
				- 
            
                	
	
			
		
			
			
		
		
		
			
	Pobavilo, prvně Bethesda vydává nedodělaný hry, co komunity musí patchovat, aby to bylo alespoň vzdáleně hratelný. A teď už si to rovnou mají skriptovat hráči.
 - 
            
                	
	
	
Přiznávám, že jsem na tohle vylepšení housingu zvědavý. Z představovačky to vypadalo, že to je řešené trošku funky - NPC se neřídí žádným pathfindingem, jen prochází zvoleným způsobem mezi danými waypointy, což může vést k jejich (ne)chtěné levitaci apod. Ale aspoň to dává hráčům víc možností jak se vyblbnout. Po tom, co nedávno do domů přidali přesnější manipulaci s předměty, která hodně zjednodušila zařizování, je to další pozitivní krok. A že jsou někdy ty hráčské baráky hodně zajímavé:)
Rozhodně mám v plánu to ve svých domech také využít:)