Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ve Starfieldu ale žádných 100, 500 ani 1000 planet není, je tam pár nasoukanych boxu lokaci na ,,tisíci planetách,, , říct že je tam tisíc planet je asi jako říct ze  když se mi v garaži valí nadrz z motorky, motor od auta a dveře od cesny že mám motorku, auto a letadlo...oni jsou na tu hru ještě hrdí na ten loadingfield s historickým enginem, tisíc let starými herními mechanismy , stupidní AI a naprosto ale naprosto podprůměrnou hratelnosti...až v roce 2028 vyjde TES6 tak tomu enginu bude 20let, už teď i po aktualizacích z toho člověk při pohledu vyhodí večeři ale předpokládám že to miliony hlupců zas koupi takže Todd a jeho multimiliardova společnost se nebudou muset zase snažit a on si bude moct koupit 10zlatej zachod

    • Nechapu ten hate na grafickou stranku Starfieldu. Vsechny ostatni vytky asi ok, trebaze jsem se s nima osobne vyrovnal a hru si tak uzil. Ale zrovna grafika mi (na PC se vsim na ultra) prisla vic nez dobra, dokonce bych rekl v některých scenach nadprumerna). 

      • Já na grafiku moc nejsem, nebo není to rozhodující prvek ale prvně, tenhle engine byl odpornéej už v době svého vzniku a zadruhy, označovat to za novou generaci, když je to s primourenim oči tak 1,7 je úplná urážka intelektu lidí protože oni to vydávají za upne novou 2.0 verzi ale není, tenhle odpornej šunt poháněl už jen Fallout4 a osobně nechápu proč když už  nejsou s těma pár miliardama v kapse udělat něco, co v roce 2023 nevypadá jak pes feťáka z San Franciska, proč si něco nelicencuji protože ty Glitche co tam jsou, to je občas i úlet, CyberPunk77 za to dostal neskutečný hate a tady se to omlouvá nějakým Bethesda fellingem a všichni se tomu směji, CD projekt zamakal a udělal nejlíp vypadající hru a to ,,jen,, za tři roky...Bethesda tendlhle odpad vydává 15let a pak se najde někdo jako ty, kdo řekne, že mu přišla ta grafika víc než dobrá...na pár scénách, na ksichtech lidí třeba? Nebo na planetách?...Teda placatych ničem kde nic není a když si došel k tomu 100x zrecyklovanymu dolu tak to vypadalo jako důl z Mass effect jedničky...tys asi hrál jinou hru, protože představit si v tom enginu něco jinýho než holou placku tak vyzvracim srdce 

        • Takovy prace ti to asi dalo napsat a pritom takova snuska kecu... Tady je vesekerej pokus o diskuzi marnej, kdyz jses schopnej to srovnavat s ME1.

          • S těma tvyma kecama ti bylo při vydání ME1 tak deset, protože ne..nevypadá to stejně, vypadá to prostě dneska už jen hnusné, jak ME tak ShitField ale člověk jako ty nepochopí 

            • Jen moje registrace na gamsech je patrne starsi, nez ochlupeni na tvym pindouru.

      • Hidden

        To uz je takovy kolorit u kazde RPG hry Bethesdy - stezuje se na grafiku, na zastaraly engine, obliceje postav a bugy. Proste ke kazde jejich hre patri a nemalo lidi je porad opakuje uz jen ze zvyku, nezridka i dost pokroucene. Osobne podobne stiznosti zcela ignoruju - vlastni nazor si muzu udelat sam i bez nich. :)

        • Derp_1337

          A to je další taková klasika her od Bethesda. Vždycky se objeví nějaký fanboy, který bude obhajovat, že ten prázdný open world, zabugovaný engine, zastaralá grafika a průměrná příběhová linka je prostě "klasika od Bethesdy". A fanboys jsou s touhle "klasikou" spokojeni.


          Jinými slovy: 

          1.) jestli jsi fanboy, co prolezl každou Bethesdí hru na 100%, má doma aspoň 2 různé edice Skyrim, tak v tom případě se ti to bude velmi líbit.

          2.) Pokud jsi běžný hráč, tak tohle bude spíš taková průměrná hra. Ze začátku zajímavý open world, ale po chvíli hraní zjistíš, že to má nudný repetitivní gameplay.

        • A jaký je tvůj názor?

          Ty budeš jeden z těch, kterýmu když namažou 100x stejny chleba s tím samým syrem z Lidlu tak si bude chrochtan jaký není gurmán protože to bylo mazaný od východu k západu a ne od západu k vychodu a lidi co zkritizuji, že je to furt ten samej chleba a sýr označiš za ,,klasiku,, co si stěžují, že je to jen chleba a syr když to měl být chleba s Saint Nectaire 

          • Hidden

            Muj nazor je takovy, ze je to proste klasicka hra od Bethesdy - velky, volny svet s moznostmi k vyziti, ale opet radou neduhu jako loadingy, pomerne svazane questy, ruzne vizualni problemky a bugy a tak dale. Rozhodne to neni dokonala hra 10/10, pane syre z Lidlu. ;)
            A abych zaroven v jednom prispevku odpovedel na poznamku o Windows - od 3.11 a misto Windows si tam muzes klidne dosadit treba idTech, Frostbite, Unreal nebo jiny starsi herni engine, ta analogie bude naprosto stejna.

        • Tak spousta tech vytek je opodstatnenych, ale zrovna ta grafika jako celek mi opravdu prijde vic nez ok. Nemuzu teda soudit jak to vypada na konzolich. 

        • Jooooooo takhle. Takže to je že to je sh*t, že to je dvacet let zastaralý a blbý je vlastně vlastností tý hry a podpisem toho studia. No vida ho kujona jak na to kápnul 🙂

          • Hidden

            Ne, jen rikam, ze ty same stiznosti se u Bethesdich her toci porad dokola, nekdy opravnene, nekdy ne. Nerikam nic o tom, ze Starfield nema sve problemy. Ale kdyz uz jsme tak u toho, argument "jejich engine je stary dvacet let" je stejne jako tvrdit, ze "Windows jsou stare skoro ctyricet let". Stejne jako Windows, i jejich engine se vyviji v case a neni to ten samy jako byl treba pro Morrowind (a tim opet nerikam, ze nema sve problemy, jen rikam, ze argumentovat vekem enginu je proste blbost). ;)

            • Větší debilitu než přirovnání k widlim si nevymyslel? Ty máš Windows od desítek ne?

            • Kazdy vi, ze je to mysleno tak, ze za dobu ,,vyvoje,, toho enginu se nedostali ani k tomu, odstranit treba nahravani temer vsech ,,lokaci,,

              Treba takovy Unreal engine je taky stary 20let

              • Hidden

                Reakce na příspěvek:

                No prave proto zajimave pak je, ze obvykle nikdo neargumentuje vekem toho ktereho engine, kdyz se nejake hre vytykaji ruzne neduhy. Treba, ze Battlefield ma problem s tim ci onim, protoze Frostbite je patnact let stary engine a tak dale. Zminovat "vek" engine je takovy zvyk prave hlavne u enginu Bethesdy, ktery se neustale papouskuje bez ohledu na to, ze je ten argument sam o sobe nesmyslny a mysli se tim neco uplne jineho. To je to, co jsem zminoval na zacatku. ;)

                • Reakce na příspěvek:

                  ,,Sám,, to řekl nejlíp:

                  https://youtu.be/8YMg4ehhCgU?si=hvQTwwyZpY-H1nCF

  • Kabutops
    Starfield mělo původně být hotové už při vydání...

  • OsamaBinBowlin

    Hustý. Ale musím jít... musím jít oskenovat kaktus.

  • Starfield jsem nehrál, ale Bethesda byla vždycky kvantita nad kvalitou, proto jsem vždycky preferoval menší ale detailní svět Gothicu před velkým, ale prázdným a plochým světěm TES. Nejlepší byl Morrowind a i ten měl tyto nedostatky

    • Nic bych proti Starfieldu nemel, kdyby vysel pred 10 lety. V dnesni dobe hry maji vypadat jinak. Skoda.

    • KrPa

      ja taky sel cestou gothica a od bethesdy sem nikdy nic nehral

    • Jevo83

      Ked uz urobili nekonecny grind, aspon ho mali urobit zabavny.... ale polhodinu behat po planete a fotit kaktusy, aby som splnil jednu 5tinu, jednej desatiny, jednej tisiciny.... tak to uz je skor arogancia ako zly game dizajn

      • Já třeba tohle vůbec nedělal, nic jsem nezkoumal, nic jsem nestavel,nic necraftil a jel jsem vyloženě hlavní a vedlejší mise a užil si to. Tak v tomhle je možná to plus, že můžete tu hru hrát jak chcete a ona vas netresta za to, že něco neděláte....

        • Derp_1337

          No jo, ale kdyby aspoň ta hlavní (a vedlejší) příběhová linka byla něco extra dobrého, tak by to bylo fajn. Jenže on je to spíš takový průměr.

  • Já teda půjdu trochu proti proudu, protože si myslím, že opravdu velké openworldy mají význam a i prázdný svět, kde se dají dělat jen generické činnosti může být za určitých okolností fajn (třeba když vypadá hezky a boj s náhodnými monstry je zábavný). Samozřejmě nemá smysl, aby každá druhá hra byla obří openworld.

    Jenže Starfield není typický openworld. Je to instancované RPGčko trochu jako první dva Fallouty, kde bylo taky přes stovku lokací v každém, ale významných bylo jen pár. To samozřejmě taky nemusí vadit, pokud by ty lokace nebyly násilně vytvořené jako questové a kvůli tomu sdílející některé rysy, které bijí do očí (třeba přistávací "plošina" vždy skoro kilometr od zajímavého místa). V těch starých Falloutech to prostě ignoruješ nebo tam vyřešíš náhodný souboj a pohoda. Ve Starfieldu tě to nutí opakovat některé věci pořád dokola.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit