Přejít na výpis diskuzí

Ve střílečce Insurgency: Sandstorm záleží i na způsobu, jakým otevřete dveře

30.1.2018 22:28
Václav Pecháček 11 příspěvků

Po zhlédnutí nového traileru na střílečku Insurgency: Sandstorm mě jímá lítost, že plánovaná singleplayerová kampaň byla alespoň odložena, ne-li zrušena. V New World Interactive mají k dispozici krásnou grafiku a rozhodně umí vymyslet velmi napínavý minipříběh, aniž by k tomu vůbec potřebovali nějaké...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jestli chceš vidět protivníkovi do tváře vrať se do doby před vynálezem luku, případně kuše. *6*
  • jindra.veliky
    uz aby to vyslo, povedena military strilecla tu nebyla od dob BF4...jen skoda, ze to tentokrat budu hrat na Ps4 s gamepadem
  • Lukyz
    Na tohle jsem se fakt těšil, škoda té SP kampaně *13*
  • těším se, současná Insurgency je pro mě vrchol žánru, rád se k tomu vracím.
    • Krescz
      Rising storm 2: Vietnam je zábavnější podle mě :D
      • RS2 mě totálně zklamala. Ten engine tu hru nedává. A aktuálně to už má na steamu Smíšené recenze, hodně lidí to už muselo přestat bavit.
      • Jo to jsem kupoval hned, původní Red Orchestra je srdcovka. Ale to je jiná hra, žejo, insurgency je přeci jen víc komorní, víc osobní, v RS2 Vietnam se často stane, že tě někdo odkempí ze 300m a ani jsi mu neviděl do tváře *4* mě se RS2 taky líbí, ale přijde mi to spíš jako lepší Battlefield ( *15* ) než Insurgency
    • Zajímá mě, jestli si hrál Day of Infamy ? Ins:S bude takové kombo Ins (Source) a DoI s něčím navíc.
      • hoj, jo DoI jsem zkoušel, ale moc se mi nelíbí mapy..štve mě, že je to takové hodně..chokepointové. jinak prakticky stejná hra jak Insurgency, ale tam mi přijde, že si na těch mapách dali víc záležet. No a ještě se mi líbí bohatost modifikace zbraní v ins, nevím, jak to je teď v DOI, už jsem to tak půl roku nehrál.
        • Asi myslíš "chokepoint" a chápu to z téhle perspektivy. Že si nedali záležet ? Hmm, já viděl kolik úsilí do toho vložili (a taky ten commit list), takže tam s tebou souhlasit nemůžu :3

          Co se velikosti týče, u Sourcu je to velikost vs detailnost, u DoI je i skybox dělený a končí na střeše baráků např. Tomu je taky podřízený level design.
          Větší a otevřenější mapy jako je například Bastogne (začátek) trpí na framerate dropy, původně (v alfa verzi) byla o dost širší a to se prostě nedalo hrát. Tak samo Reichswald je dost těžko optimalizovatelný.

          Co se vylepšení týče, je to WWII takže tam nebudou lasery/svítilny, atd. takže v tom ohledu je to jasný, na druhou stranu jsou tam Unity (unlocky),

          V Ins:S jsou mapy otevřenější (a pokud vím mělo by to tak i zůstat), takže se domnívám, že tě to asi bude bavit.
          • Jojo, já souhlasím, ono už to taky dnes možná funguje jinak než před půl rokem. Na Ins:S jsem koukal docela dost a zatím se mi fakt líbí

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit