Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Vědci zkoumali chování lidí při konci světa skrz onlinovku ArchAge
						
							14.3.2017 | Adam Homola
						
					
					
						 14 příspěvků
					
				- 
            
                	
	moc se to zkoumat nedá. Ve hře nelze umřít a tedy tam chybí základní pud strachu o život. I kdyby tam byla permanetní smrt tak je to jen hra. Jen hra a lidi to tak berou
 - 
                
- 
            
                	
	Prvky survivalu má přece Rust a alespoň mi to tak připadalo , že se kolega nechtěl za každou cenu vzdát života . Kdepak sociální sítě a chaty ...Maximálně si určíte pravidla ve skupině , která pak efektivně bude likvidovat ostatní ....
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	
	Mate chybu v nadpisu ;)
 - 
            
                	
	Takže hra měla wipe ted někdy ? Nehrál sem to už pár let ....
 - 
            
                	
	Zajimalo by me kdo za takovou studii zaplatil :D
 - 
                
- 
            
                	
	
	Daňoví poplatníci, kdo jiný by za něco takového platil... *7*
 - 
                
- 
            
                	
	Od kdy chodí do diskuze na games.cz pouze fanoušci Václava Klause?
 - 
                
- 
            
                	
	
	Nejsem fanoušek Václava Klause... *7*
 - 
                
- 
            
                	
	Ale hovoříš, jako bys od něj pobíral lekce rétoriky. A nejen ty.
 - 
                
- 
            
                	
	
	A kdo jiný by za takový nesmyslný a bezcenný výzkum podle tebe platil?
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	
	ArcheAge mohla být naprosto úžasná hra, ale zabil ji vydavatel a jeho nechutně nastavený P2W systém *13* *13*
 - 
                
- 
            
                	
	Pro mě to teda zabila těžká nuda cca od 30. levelu vejš a překombinovaná ekonomika. *2*
 - 
                
- 
            
                	
	Ta nuda tam ale byla právě kvůli vydavateli XL Games (pro NA/EU to sice byli Trion Worlds, jenže ti neměli koule na uzavření smlouvy umožnující jim cokoli ve hře měnit, nemohli prakticky do ničeho kecat a v podstatě všechny úpravy ve hře si museli nechat schvalovat od XL Games, a to dokonce i včetně oprav bugů/exploitů ve hře.) Dá se říct, že do CBT4 (čtvrtého Closed Beta Testu) to byl takřka vlhký sen všech hráčů MMORPG zaměřených na propracované masivní open-world PvP. Jenže pak se to začlo od CBT5 kvůli vidině vyššího zisku přizpůsobovat korejským "carebears", takže z toho nakonec vyšel učebnicový příklad P2W paskvilu.
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Nechovají se tak skoro všechny komunity při uzavírání jejich oblíbené MMO hry ?