Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • mě krom ovládání naštvalo, že člověk nehraje za inkvizici, ale za armádu spásy, v Origins (kam se to vůbec nehodilo) mohl být člověk klidně "dark grey warden" a hrát za ku*vu, tady, kde by se možnost hrát za zlou svini inkvizitora doopravdy hodila, vás hra nutí hrát za dušína, doopravdy, zjištění že nejen že nemůžu nikoho upálit, ale můj inkviziční hrad ani nemá mučírnu (!) byl jeden ze zlomových okamžiků co mě odradily od této hry.. našimi dvěmi hlavními zbraněmi totiž neni bezohlednost, strach a fanatická oddanost císaři, ale zdvořilost, slušnost a dobré vychování... při tom polovina questů by se mnohem lépe řešila stylem "vidíš támhle tu připravenou hranici? ano? tak si sakra dobře rozmysli, co teď řekneš kamaráde"
    • A proto si myslím, že DAI vlastně ani není RPG, protože neumožňuje "role play".
    • Morraw
      Aha, takže je to ještě horší než v DA2, kde byl Hawke víceméně pouze asshole ? Mám v plánu hrát pouze za zlou postavu, ale jak vidím, tak to nelze.
      • Ale můžeš si ukojit svoje zoofilní choutky souloží s bejkem.
      • nelze, tady tě te hra nevyhnutelně nasměruje do Dušínovy uličky
        • Ale vždyť můžeš odsoudit dřevěnou bednu k doživotnímu žaláři. To je dost záporňácký, ne? A ona to tam pak fakt zavřená je.. *3*
        • Morraw
          Škoda. Tohle Bioware kdysi uměl. Ale díky, aspoň už teď vím, že tenhle díl vynechám.
          • právě že dřív to měli všude, a do té jedné hry kam by se to hodilo to nedají, zlý inkvozitor je sice trochu klišé, ale Bioware mi zrovna nepřijdou jako tým který by klišoidní náměty nějak zvlášť trápily
    • jakubc
      A přitom můžeš hrát poměrně dost drsně a lidi odsuzovat k smrti...
      • možná to ještě přijde, jsem ve fázi tak cca 10+ hodin a nově odemčený skyhold, ale pokud mi hra prvních 10 hodin nedovolila hrát jinak než za Dušína, přijde mi divné v rámci roleplay najednou naskočit na evil kolej
        • jakubc
          Uź v první části hry jsi mohl nějakýho zrádce nechat zabít... A celá hra má spoustu příležitostí, kdy můžeš hrát hodně bezohledně a sobecky. Není problém si vymodelovat poměrně dost drsného krutovládce.

          Jen bych se připravil na to, že pokud to takhle uděláš, tak v další hře bude tahle ikvizice docela problémový prvek, který ti třeba taky pořádně zatopí.
    • To by zas vyvolavalo agresi u deti. Taky mi tam chybi trochu zla, jde to hrat jen za hodneho nebo ultrahodneho teplouse. A skoda ze nejde upravit druzina to bych si nechal asi jenom Blackwalla.
    • a Big Bad je jen kopírka chaosáka z Warhammer Online, kterou taky shodou náhod vydávala EA *7*
  • no, spíš by to chtělo věci jako free mouselook, nebo možnost sebrat věc na zemi tim ze na ní kliknu, nebi tlačítko co zabere všechny členy party najednou, nebo větší odzoomnování v tactical modu, nebo možnost chodit a ne jenom běhat (zvlášt když k některejm truhlám se dá dostat jen chozenim po trámech na stropě), nebo přepínáni postav v inventáři jinak než před F1, F2, nebo, a teď už asi opravdu blouznim, možnost kliknou někam na mapu s tim, že by tam postavy samy doběhly.. a vůbec, koho napadlo dát tyhle věci pryč v první řadě, když v předchozích hrách od Bioware byly.. to fakt někdo při brainstormingu vstal, vykřiknul "dáme pryč free mouselook, ať všichni radši drží pravé tlačítko myši když chtějí rotovat kamerou!" a celá místnost propadla v jásot a aplaus? *7*
    • Je to prostě dělaný pro gamepad. Některé hry jsou s gamepadem na ovládání lepší.
      Doporučuji vyzkoušet. Sedneš do křesla, natáhneš si nohy a v pohodě hraješ.
      • hra možná je dělaná na gamepad, ale já nikoliv
        • Vyzkoušej a uvidíš. Ona je ještě jedna varianta - taky to na PC nemusí vůbec dělat. A to by byla škoda.
        • celoush
          výmluvy *2*
        • ale chtěl bych vidět tu radost, kdyby na konzole vydali hru, co je primárně dělaná na K+M, s tim že si to maj dokoupit když si chtejí pořádně zahrát
    • Já bych prosil ještě v taktickým pohledu možnost přikázat postavám, kam mají jít a aby až tam dojdou, tak tam ZŮSTALY, ikdyž překliknu na jinou postavu, případně aby příkazy jako "hold position" platily i jednotlivě a ne jenom pro celou partu dohromady, to je na PC prostě tak debilně udělaný, kdyby nechali zlatej systém v jedničce a nezačali do toho vrtat, chjo.... *7*

      PS.: Jo a ještě by mi udělala radost oprava, po který by ta hra nepadala na přetaktovaných kartách, byť přímo od výrobce a já jí nemusel podtaktovávat vždycky, když si chci Inquisition zahrát, ale to je primárně chyba Frostbitu, takže toho se těžko dočkám.... *13*
      • jo! proč u nastavení skriptů chování postavy chybí "drž se blízko, drž se ve střední vzdálenosti, udržuj odstup" což bylo ve všech starších RPG, už mám skoro pleš ze všech facepalmů, kdy se Solas a Varrick nechávají zabíjet v cluserfuc*u nepřátel, místo aby pár metrů odběhli, když je člověk zrovna vteřinu nebabysittuje
        • Já takhle 2x musel opakovat boj s tím elektrickým drakem mezi vodníma jezírkama, protože prostě jak to člověk pořád nehlídal, tak ty postavy furt zdrhaly za ním přes ty nabitý jezírka, a když jsem překliknul na někoho jiného, tak postava, co už jsem jí navedl na souš se otočila a zase šla za ním, jak bojovníci, tak mág, který se ani neobtěžoval se dostat opět do nějaké vzdálenosti po tom vzdušném víru, co všechny k sobě přitáhne a radši si to s ním šel dávat napřímo.... Tehdy jsem si vážně říkal, že tohle nemůžou myslet vážně, když nejdou ani takový základní věci, něco takovýho se mi v Origins prostě nikdy nestalo a nepřijde mi to až tak složitý na přidání nebo tak nelogický, jednoduše nevím, co si mysleli a proč jim testeři neřekli, že ten taktickej režim je v praxi nepoužitelnej.
          • je tam tlačítko hold position, hned vedle attack my target, to je jedna z mála věcí co i fungovala
            • Ano, to je, ale to automaticky funguje pro celou partu, nejde použít jen pro jediného člena....
    • Souhlasím. Jen s jednou výtkou. Chození už tam je. Přidal ho myslím patch 3
      Za to tvůrce nezbývá nic jiného, než poplácat po zádech. Takhle sofistikovanou a složitou featuru nacpat už do třetího patche od vydání, to chce pořádný kumšt. *Aplause*
      • Morraw
        Dobře , takže kam kliknu, tam postava dojde ? I k lootu ? Fajn. Tak ještě jedna věc. Když kliknu v souboji na nepřítele, tak k němu postava doběhne a začne útočit nebo levý je pořád útok ? Tedy, že sekne klidně naprázdno, tam kde stojím. To je pro mě zásadní.
        Klávesa na auto-attack ? To nemůžou implementovat do nastavení ? Tak hlavně, že aspo něco už v pátem patchi přidají. Fakt LOL.
        • tak hlavně nemůžeš zadávat příkazy do fronty, jestli jsem to nějak nepřehlídnul, nemůžeš zadat že postava doběhne k nepříteli, sekne do něj, hodí abilitu a pak se zneviditelní, max co z toho vytěžíš je že doběhne k nepříteli a sekne, pak musíš pauznout a zadat další příkaz
          • Morraw
            Hm, tež pravda. Tak daleko jsem se nedostal, ptže mě vytáčelo viz co píšu výše. Vadí mi, jak jsou tyhle věci v patchích přehlíženy. Hlavně, že tam přidají kopu jiných blbostí. *7*
      • poslal bych na ně Vávru! *1* ne jako fakt, proč musim klikat na back když chci inkviziční mise v Orlais a ne Fereldenu, byl takový problém dát to na jednu mapu

        celkově je to dobrá hra, s naprosto nesmyslně zbytečně příšerným UI
        • Ono by i místo back, stačilo kliknout na vedlejší část mapy a ta se ti přehodi na druhou stranu. Taky na současné poměry asi nic extra složitého :D Jen se u toho někdy moc uživatelsky nepřemýšlí. A nebo je to druhá věc - až moc z toho smrdí ovládání controlerem (kliknutí na věc na zemi a nepřijít k tomu, kliknout na něco na té mapě a nepřehození na druhou část mapy).
  • Keyz
    Tedy nepřidá to nic zásadního. Natož aby to něco opravilo. Volba barviček, super obchod a plastická operace.

    "Kvůli tomu se snažíme najít nový způsob, jak zlepšit komunikaci mezi hráči a vývojáři,“
    *15*
    Stačí přidat věci z fóra kde si lidé stěžují: konečně taktickou kameru (jak kecali během tvorby hry), opravit chyby AI a možná i upravit scripty aby nešli draci zabít z dálky takovým způsobem, že jen sedí a nic nedělají...

    Pak to lze nazvat normální patch.
    Borci z Larianu oproti této bandě *12* dělají asi super-mega-hyper patche. Protože: Opraví chyby, přidají něco navíc a na základě podmětů z fóra i změní nastavení poškození atd.
  • Opravím dědečka PC a asi už to koupím. Přece jen, lákadlo už je to slušný :-)
  • Hehe, barvení hadrů...to chce nejmíň půl roku testování, to je tutovka.
  • Kdyby radsi pridali par novejch políček v quickbaru, nebo moznost nastavit si 2 loadouty a pak jednoduse menit (napr archer->kudličkář) jako to bylo v DA:O. A moznost zmenit si to strasny pyzamo ktery mate na sobe ve war room nebo ve Skyholdu, to by bylo moc supr.
    • na pyźamo už jsou aspoň mody http://www.nexusmods.com/dragonageinquisition/?
  • DA I není to náhodou nejoblíbenějí hra diskutujících na games? Já ji mám rád, i když jsem pro ni nehlasoval, ale když je to tu na games největší pecka. *3*
    • ja ji dal nejakych 100 hlasu
      • Je mi jasný, že v tvém případě hlasovala celá rodina i s příbuznými ze slovenska.
      • flash789
        dej pokoj maxi, dyt ses jak blbej.. *3*
    • Keyz
      Hlasování by se mělo po daném updatu opakoval.

      Ty možností navíc, jako třeba něco si nabarvit, by určitě znatelně zvedli absolutní výsledky *5*
  • Už se dá taktický pohled ovládat klávesnicí a myší v jako v Origins z roku 2009?
    • Nebud smesny*1* Tak uz to dneska nikdo hrat nechce. Lepsi je prece stravit 50 hodin v generickych soubojich drzenim tlacitka XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.
      • a super zábavnými questy ve stylu "zapal 5 pochodní rozmístěných po celé mapě, aby se procházející vojáci v noci nebáli" aniž by ti hra dala konverzační možnost říct že žádat něco podobného je urážka inkvizice a dotyčného na místě nechat zaživa stáhnout z kůže
  • Bioware uz neni ten bioware jako kdysi. Na podradnych konzolovkach se fajn vydelava
  • A základní věc jako Sli bude už konečně opravena? Jak si to někdo může vychutnat v pořádným rozlišení a na pořádný detaily když ani taková základní věc jako podpora více karet u týhle kraviny nefunguje ??? Nechápu.
    • Keyz
      To je snad záležitost Nvdia a ne EA.
    • Základní věc je něco, co prakticky nikdo nepotřebuje? Kde žiješ? :-)
      • celoush
        to je tak, když někdo vsadí na špatnýho koně *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit