Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Civ VI jsem nehrál ale v pátym díle šla AI výrazně vylepšit tím že člověk nastavil vyšší obtížnost, maximalizoval jejich počet (tuším 22) a hrál na velké mapě.
    Né že by byli doopravdy chytřejší ale hráč se v tom bordelu přestal orientovat a docházelo k hodně nepředvídatelným situacím.
    Jednou jsem vedl atomovou válku proti Persii v jejímž průběhu jsem vyzkoumal satelit a zjistil že mají asi o 100!!! měst víc něž já. Ti pitomci zakládali města dokonce i na pólech, a pak jsem prohrál.

    Zajímalo by mě jaký je maximální počet AI který jde nastavit v šestce protože v Beyond Earth to bylo dost omezeno.
  • moc bych se neradoval, podle me bude AI porad stejne tupa, akorat, ze ted bude mit mozna tendenci casteji upgradovat svoje jednotky + zmiznou ty bugy kdy vas treba roosevelt pozadal o pripojeni k valce a nasledne vas odsoudil za to, ze jste nekomu vyhlasili valku
    • pokud nemaji autori zajem na tomhle pracovat a zlepsovat to, tak by meli vratit moznost mit nekolik jednotek na jednom policku, protoze jinak to AI nezvlada
  • Myslím, že umělá inteligence by chtěla překopat úplně celá. Je celkem jedno, co děláte, ale pokud máte společné hranice a nedejbože máte jiný systém vlády, než soused, tak jste prostě nepřátelé. Války, co jsem zatím viděl, probíhají tak, že AI pošle mraky nejlevnějších jednotek, ale možná to na vyšší obtížnosti bude lepší. Zatím se spíš učím nové mechanismy, tak mi to tak nevadí, ale ve čtyřce mi přišla AI mnohem lepší a srozumitelnější.
    • JamesFaith
      "..ale pokud máte společné hranice a nedejbože máte jiný systém vlády, než soused, tak jste prostě nepřátelé."

      A nebylo to po většinu lidské historie právě takhle?
      • Myslím, že ne. To by pak každý stát musel být většinu lidské historie nepřítel všech svých sousedů. A pokud jde o systém vlády, myslím, že po většinu lidské historie spolu sousedily monarchie (tj. stejný systém vlády), takže tenhle problém nevznikal.

        Na posouzení toho je potřeba, Civilizaci 6 hrát, což nevím, jestli je tvůj případ.
  • Llour
    Rok 2016 a AI ve strategiích cheatuje stejně jako na počátku 90.let, aby se "zvýšila" obtížnost. *13* *13*
    • Je to lenost vývojářů. Mají prachy na to aby nabrali dobré lidi a udělali to lépe. Třeba ve strategii Wargame to bylo vyloženě trapné. A.I viděla kam jedeš a dle toho posílala jednotky.... Přitom tohle lze dávno vyřešit a jsou postupy na to aby něco někde hledalo protivníka dle logiky. Navíc tohle je na tahy. Kdyby a.i nepodváděla tak nemusí řeší kraviny navíc, které by normálně neviděla nebo pouze odhadovala. Jako odhaduje hráč.

      Někdy slyšíme argument, že dobrou A.I vlastně nikdo nechce protože by byla moc dobrá. Naopak! Ve hře máme možnost nastavit si obtížnost a kdyby ta nejlepší byla na nejtěžší tak supr. Tam budou pak trénovat borci na MP apod. A běžný hráč si dá svůj "normal".

      Tady je a.i nejen podvodník ale také trapně / stejně předvídatelná. Určité národy dělají určité věci do zhruba podobného tahu.. Proto jako hrajeme hry aby civilizace dělali to samé? Snad se máme bavit nad různým vývojem civilizace.
      - Tam je ale problém těch velitelů..Každá civilizace má zde přece nějakého velitele i když to nedává smysl a omezuje to možnosti civilizace. Jako je hloupost aby civilizaci reprezentovala jedna osoba tisíce let. Navíc pak civilizace jedná dle dané osoby a je třeba stále agresivní. Přitom v začátku by se mohly vyvinout jinak a zvolit si jiné lidi. Tohle je omezující a pak a.i dělá furt to samé dokola protože se to vše točí okolo jednoho člověka.....
      • Opravdu těžko říct, která čast tvého příspěvku je větší hloupost
    • Pravdou je, že AI je stále taková gumová, ale podobně jako s fyzikou se jedná o docela náročnou úlohu na výpočet. Standardní CPU by to bez těch "cheat zkratek" nezvládlo v reálném čase. A tuším nikdo by neocenil několika minutová čekání na další tah.
      Druhou stranou mince je pak úroveň AI. Pokud ji napíšete dobře, bude prostě lepší, než většina hráčů :)
    • Nic ti nebrani napsat nejgenialnejsi AI misto toho breceni. *3*
      • Supreme Commander FA? + balíky různých typů AI zatím asi vrchol AI u strategii.
        • WalkingWad
          SC patří mezi moje oblíbené hry a možnost mít více typů AI je ok (i blbej stronghold něco podobného měl), ale to AI nebylo lepší či horší, jen dávalo více důrazu na stavění toho či onoho (agresivní, želva atd...), i v CIV tohle je, každý národ se chová trochu jinak (Kleopatra tě standardně napadne do 40. kola :D )... rozlišoval bych různé AI a inteligentní AI.. to není opravdu to stejné...
        • kostejnesmrtelny
          Nemyslím, že je možný srovnávat jakkoliv povedenou RTSku s relativně komplexní tahovkou o několikanásobně větším počtu "systémů".
  • no a pak ze to nejde...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit