Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ja input lag ani nejak nepocitujem a hra mi beží super. Jediná slanina je fps drop keď je veľa AI na scéne. V nastaveniach sa uisti že nemáš zapnutý vsync, v controls - mouse skús vypnúť mouse smoothing factor. Ak vieš kde je arma3.cfg t tak tam nájdi max frames ahead a prepis na 1. Snáď ti to trochu pomôže :-).

    Mam amd fx 6300 plus GTX 660, 8 GB RAM a ssd disk - ssd disk pomáha extrémne v plynulosti, tak ak máš tak nainštaluj armu tam :-)
    • sorry za tie preklepy a pomylene slova, sprosta korekcia na tablete :)
  • Stále jsem si říkal , že mi tam hodně chybí střelnice , kde si mohu volně vyzkoušet jednotky jako v Armě . Pár dní a je tu update který problém řeší ..... Jsem spokojen , i když vnímám odklon od RPG/NPC elementů s jakými koketovali v prvních misích ARMY 2 , tak snad se pochlapí komunita ;)
  • Ahoj, chtel bych se zepat hracu, jak jim hra bezi a na jakem zeleze? Neptam se na FPS, protoze to je u ARMY udaj celkem k nicemu... Spis na input lag apd... Mam grafiku AMD r265 a input lag je dost hrozny. Bohuzel i u ostatnich titulu ARMA. Grafiku jsem menil a prechazel ze starych catalystu (v 11 asi) na nove. U predesle karty (ovladacu) to bylo i u starsich titulu ok.
    • No nedá se říct , že bych Input lag nějak výrazněji pociťoval (samozřejmě pocit plynulosti s Armou je jiný než u COD koridorů) - a to jsem shledal default nastavení grafiky jako vysloveně odporné a hned vyšoval detaily i na mé 560Ti s Phenomem X4 .
  • Lukyz
    Největší plus posledního updatu je zahrnutí Launcheru a addonů do SteamWorkshopu - ještě to potřebuje trochu doladit a vyčkat až tam komunita dosype dosud vytvořený obsah a bude to absolutně zlatý *14*
  • Jack1947
    No tak to pašáci nakonec po ani né roce zmákli celé... rozhodně velká gratulace. *3*
    • :D
    • Tj, dalsi verze bude vydavana po klavesach ... v prvni verzi pujde behat jen dopredu, ale na zatoceni si budes muset pockat na patch. Ostatne zcela v souladu s tradicema serie.

      BTW: Jeste porad se tank zasekne o poveseny pradlo?
    • Zajímavé je u tvého příspěvku fakt, že kdyby jsem tě neznal a znám dění kolem BI, tak bych to bral jako kladně mířenou myšlenku. Takže pro tentokrát nemínuskuji. *1*
  • deridon
    já si myslím, i když někteří můžou namítat, že doopravdy plní to co řekli a nakonec lidi budou mít plnohodnotnou hru, bugy a jiné potíže sem teď tahat nebudu, to už nějak k Armě patří :) DLC zdarma, komunitní obsah.. prostě super, jiné střílečky (ohai Battlefield) se ani po vydaní posledního dlc (za penízky) neopraví...
    • Mno ... vis.. jenze oni presne tytez bugy opravujou uz nejakych 13let. To uz tak super neni. Myslim ze i ten BF4 by to za tu dobu zvladnul odladit ...

      Mimochodem, je na tom uzasne videt pokrok ... v dobe vydani flashpointu neslo kampan dohrat. Tenkrat se tomu rikalo bug. Dneska je to oslavovana ficura ... lol. Jop, a dohrat to slo taky po tom +- roce, kdy to konecne (na nekolikrat) opravili.
      • Kampaň Army 2, šla dohrát po prvním patchi, Arma 3 nepotřebovala k dohrání patch žádný. Píšeš bludy. A jak říkal Celoush, mohl bys být konkrétní s těma 13 let starýma bugama?
        • Jiste, ... vzhledem ktomu ze ARMA 3 po vydani zadnou kampan nemela ... takze tu neblij ty svy zvratky.
          • Dovolím si citovat:
            "ArmA 3 nepotřebovala k dohrání patch žádný."
            Mohu se dotázat, kde je zmíněna kampaň při vydání hry...?
          • Logicky jsem myslel po vydání kampaně, kdybys nemyslel pr*lí, tak by ti to došlo.
        • otázka je, proč ARMA nemá přímou konkurenci, proč nikdo podobný her v podobném rozsahu nedělá taky, když to zvládne parta nadšenců z Mníšku, pro velikány co mají stomilionový rozpočet a 1000 lidí ve firmě to přeci musí být hračka, a přesto, třeba ten pokus od Codemasters byla učiněná katastrofa
          • Protoze at si fans tvrdej co chtej, ono to v realu hraje par lidi. Navic je prece daleko vyhodnejsi a vynosnejsi prodat po 150ty koridorovou fps, kterou muzes udelat 3x do roka.
            • Na Československé scéně samotné počítám minimálně dvě až tři skupiny, každou v počtu kolem 30-40 lidí.
              V zahraničí se nabízí např. UnitedOperations s několika sty hráči a Shack Tactical, který má údajně kolem 300 AKTIVNÍCH (!!!!!) členů. Co se týče skupin, o jejichž počtu nemám bližší ponětí, je zde např. 15th MEU, Kellys Heroes, a další.
              Co se týče komunit na východě, nejednou se mi stalo, že Rusové a Ukrajinci se dostavili na společnou akci v "malém" (na jejich standart) počtu 40 hráčů.

              Ve výsledku máš vlastně pravdu. Ona ta zhruba tisícovka hráčů, o které vím bez jakékoliv reserše, není vlastně tak moc. Dokonce je to tak málo, že tvoří asi čtvrtinu všech lidí, kteří hrajou libovolný díl Call of Duty. A to nemluvím o širší komunitě, neboť celkem ArmA 3 hraje několikanásobně více lidí, než spoustu AAA titulů.
            • Pár lidí jo? Se koukni na Steam žebříček, není to tak dávno, co byla Arma 3 v desítce nejhranějších. A i teď se drží na pěkný pozici - momentálně je 11. nejhranější s 21,5 tisíci hráčů ve hře. Očividně jsi proti ní zaujatej.
          • celoush
            Nevelká tržní nika, kterou dokáže BI slušně a zatím celkem dobře ždímat. Navíc těžká přenositelnost na další herní platformy (konzole) není zrovna pro každého vývojáře lákavá. Pak musíš začít osekávat a skončíš ... jako Codemasters s v podstatě ne zrovna konkurenční hrou pro Arma sérii.
      • celoush
        Jaké tytéž bugy se opravují téměř 13 let? Můžeš být konkrétní?
        • Neumis pouzit google? Trebas naprosto nepouzitelny rizeni vozidel, kde i hrac ma problem libovolny vozidlo udrzet na silnici ... a AI se o to projistotu ani nesnazi. Nebo trebas to, ze vozidla se zasekavaji o temer libovolny predmet ve hre. S trochou nadsazky staci, aby si vojcl upliv... a tank se o ten flusanec zastavi jak kdyby to byla zalezobetonova zed. Pak trebas to, ze AI bud nereaguje vubec ... nebo te prozmenu s presnosti a vykonem terminatora sestreli na 3kilaky manik s pistolkou. Tohle vsechno bylo uz ve flashpointu, kde se to dalo prejit s tim, ze v ty dobe to byla extremni hra s extremne velkym otevrenym prostorem ... jenze presne stejne se chova i dneska ... na o 3 rady rychlejsim HW.
          • celoush
            Ve Flashpointu na tři kiláky? To určitě! Tam sis pomalu nenastavil dohlednost ani na kilák :) I to řízení se od dob OFP změnilo velmi radikálně. Pokud sis nevšiml, tak ve Flashpointu jezdila AI vždy v jedné lajně uprostřed a pokud se potkala dvě proti sobě jedoucí vozidla, tak se navzájem vyhnula. V Arma byl zaveden systém jízdy po stranách. V Arma 3 máš podporu ovladačů, takže jezdit se dá poměrně dobře i s herním ovladačem. Ale podle mne, pokud AI dělá stále něco problém, co se týče řízení, tak jízda v koloně. Ale hlášky o tom, že se nic nezměnilo je skoro trolling.
            Jinak AI reaguje tak, jak mu tvůrce misí nastaví. Pokud ho nastaví jako nečinného trotla, tak se jako trotl chová. A na tři kiláky a pistolí? Musím tě zklamat, ale minimálně u mne AI na víc než 50 metrů pistolí nestřílí *3*
            • Zůstává otázka: Troll, nebo Warez?

              Víme, jak se zpirátěné verze BI her chovají.
          • Skus nechlastat, když hraješ. Možná se na té silnici udržíš. AI s tím nemá problém.
            Zasekávání vozidel již skoro není problémem.
            AI udělalo od minulého dílu sedmimílové kroky. Nedávno jsem si myslel, že mně zabil spojenec, který nebyl schopen potvrdit cíl - ukázalo se, že to bylo AI, které střílí VELMI přesvědčivě (na 100-200 metrů, útočná puška).

            Také si myslím, že Celoush VÍCE NEŽ DOBŘE ví, jaké bugy kde byly, a jaké bugy již nejsou.
    • Ahoj,jedina hra Arma serie se opravuje a jine ne a ne opravit .....tak to vidim ja ...
      • *7* No zrovna u téhle série se některé věci nezměnily ani po létech a 4 obchodních reinkarnacích . Ze známých nešvarů (animace,zničitelnost prostředí,AI ..) se stalo dogma na které neradno v zástupech fanoušků upozorňovat . Plusem je rozšiřitelnost s uživatelskými addony a vzorový přístup vývojářů ke komunitě ...
        • celoush
          Hádka s hc fanoušky čehokoliv je furt stejná... pokud chápeš, co kde je a proč, tak ti přijdou "oprávněné" kritiky něčeho často naprosto zcestné. Animace jsou v Arma 3 téměř všechny nové. Zničitelnost podle mne odpovídá možnostem a rozsáhlosti ostrovů a náročnosti třeba na MP synchronizaci (chce to soudnost a nečekat koridorové efekty), AI je ... nevyzpytatelná, občas mne taky pěkně štve, ale z principu mi přijde dobrá (klik, vytvoří se AI a automaticky se snaží chovat jako voják, kryje se, opětuje palbu, kouká kolem sebe a plní těch pár základních naprogramovaných mechanismů).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit