Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jom tohle všechno už pak těží z původní modifikace DayZ...to že je DayZ SA pod Bohemkou tomu moc nesvědčí, ostatní to snad nebudou tolik mršit
  • archie777
    Spíš se posranej budeš krčit ve sklepě, než bys běhal s páčidlem po vesnici v motorkářský helmě a hrál si na Mahnunt *5*
  • To, že nové mechaniky nepublikují do experimentalu neznamená, že je nemají rozpracované interně.
  • To se musis zeptat vyvojaru. Ale nabizi se dost logickych vysvetleni. BI potrebuje svuj moderni engine protoze Arma stoji i pada s modovanim. Nemuzes modarum poskytnout takovy pristup ke komercnimu engine. Prodej DayZ prinesl penize za ktere ho muzou udelat. A Cryengine bych zas tolik neprecenoval. Funguje dobre do urcite rozlohy, dle mne by Cernarus nezvladl. Napr. Miscreated ma mapu jenom 64km2, nektera mista vypadaji pekne ale vetsina je absolutne o nicem, dost pochybuji ze budou schopni i na teto mensi mape vypiplat kazdy kout a k tomu jeste spousty hernich mechanizmu. Muzeme si pockat a pak porovname.
  • Jak nerealne ? Zit v postapo svete, tak te taky picnu na potkani, oberu, uvarim v hrnci a sezeru.
  • Pak se nabízí otázka, proč před sebe v první řadě postavili bariéry v podobě zastaralého a pro jejich potřeby nehodícího se enginu, když mohli využít prakticky zdarma cryengie jako např kingdom come. stačilo by jen naučit se s nim dělat a ne předělávat nefunční polotovar do něčeho možná funkčního a pak teprv začít dělat něco produktivního.. nebo byl nějaký zásadní důvod proč by to nešlo?
  • archie777
    ta "originální" Day Z stojí za houno, lidi se dle předpokladu chovaj nereálně a survival je akorát vydržet tu nudu než dojde na Counter Strike střílečku
  • Pokud se to do bety vůbec dostane...
  • Ctu o DayZ informace jenom zbezne, ale mam uplne jiny dojem. Dela se na novem rendereru, nasviceni, animacnim engine, prekopava se cely system pohybu postav, dodelava se umela inteligence, zacal se delat zbrusu novy audio engine...
    Tak kde je ta tvoje prumerna inteligence? *1*
    Ty bys asi chtel, aby na starej engine, na kterem prece bezi ten uzasny mod, byly pridavany herni mechaniky, jo to by asi hezky odsejpalo a zaroven prinaselo spoustu omezeni a problemu.
    To pro mne je mnohem optimistickejsi vize to, ze vyvojari resi zasadni veci, ktere otevrou nove moznosti. Pokud by je neresili, pak vubec nevidim duvod aby tato hra existovala, to by stacil ten mod.
  • Fascinuje mě jak naivně tady jsou lidi optimističtí ke stavu DayZ .. průměrně inteligentnímu člověku snad musí cvaknout , že za tu dobu už mělo být hotovo spousta zásadních věcí a herních mechanik, ne nový druh konzerv, zbraní a možnost craftit hromadu nesmylů .. beze srandy.. to co nam vývojáři za tu dobu vymysleli, je jenom jejich ostuda, nezaslouží si žádnou obhajobu... akrát si válejí šunky za předem vydělané prachy.. Můj názor je ten, že samotní vývojáři stále neví jak postupovat pro úspěšné zapojení building systému, aniž by jim to změnilo hru na kopii arma2 módu , respektive 10-20 FPS hromadu neštěstí.. *16*
  • Nekdo te k tomu prinutil? *15*
    Ja tu hru koupil, stravil jsem v ni dost casu a uz vic nez pulrok ji vubec nehraju. Vyzkousim az betu. A predstav si nikdo me nenuti abych ji hral, nikdo me nenutil abych ji koupil.
    Mam ji, nehraji, cekam a vubec si nepripadam jako okradenej a nebo osizenej. Pokud si tak pripadas ty, je to tvoje blbost zes do toho sel, ale svoje pocity vydavat za svetonazor je ponekud smesne. *15*
  • 2 roky v Alfě je naprosto normální čas, který hra v této fázy je. U podobně velkých projektů kolikrát ještě déle. Jen je tady rozdíl, že o DayZ se to ví. O většině her ani nevíš, že je ve vývoji. Pak samozřejmě přijde EA s jejich copy paste battlefieldem a jejich "betou" (což je v podstatě u nich už hotová hra) a lidi mají o procesu kolem vývoje her zkreslené představy.
    No a pak do toho přijdou samozřejmě kolovrátci jako ty a chytí se toho každý. Ta hra je v alfě 2 roky jak je to možné a bla bla bla.
  • Jenže obvykle se testerům platí za jejich práci a ne že já zaplatím, abych jim mohl dělat testera. Mě je to celkem jedno, když to lidem nevadí, ale dost už mě nebaví jaký obrovský prostor tyhle věčné nedodělky dostávají v médiích nebo už i na steamu.
  • Neviem ako vy ale mňa viac očarilo Miscreated a to som vlastníkom aj Dayz standalone, Waz - Infestation. Predsalen Miscreated je robené v Cryengine3 a vizuálne sa mu to nevyrovná žiadny Dayz, Infestation ani H1Z1.
    Miscreated:
    +vizuál+mapa ktorá sa rozširujem updatami+vozidlá (3druhy)+crafting system+stabilných 60FPS
    +generátor (pecka viete si vysvietiť ulice mesta po jeho aktivovaní :D)
    +žiadny copy&paste barákov textúr... všetko dýcha atmosférou a naviac sa to podobá seríálu The walking dead
    +dýcha to atmosférou a hlavne cítiť
    +zvieratá
    ...
  • Kde je vlastně s DAYZ problém? Jsou v zásadě dvě možnosti. 1. možnost je, že hra bude nějakou třeba i delší dobu v rozpracovaná, mezitím si ji můžeš ale zahrát, pozorovat vývoj a máš možnost poskytnout feedback autorům a tím alespoň nějak promítnout svoje postřehy do hry. Pak je tu 2. možnost, a to ta, že žádná taková hra ani nevznikne, protože hráči nechtějí "nedodělky" a peníze na platy vývojářů tohoto zábavnýho experimentu majitelé BI nepustí. Co by sis vybral ty?
  • Doufám, že tato hra bude taky 2 roky v alfě.
    .
    ..
    .
    .
    A teď mě ukamenujte.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit