Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • pokud tahle hra někdy vyjde, založím si postavu Wowbagger Táhnoucí-se-do-nekonečna, budu lítat po planetách s top tier lodí a urazím každého hráče v tom univerzu *1*
  • michaliuz18
    neviem jak vy , ja chcem TOTO
    http://www.youtube.com/watch?v=yrcEUO7TC28
    • ucho
      vzhledem k tomu, že od natočení toho videa uplynuly více než tři roky, se toho počítám nikdy nedočkáme...
      • Khanemis
        Ne tak docela, na konci letošního listopadu zveřejnili nové video, kde píší, že se chystají jít na Kickstarter:) Také došlo mezitím ke změně názvu z Infinity: The Quest For Earth na Infinity: Battlescape. Problém je, že informace kolem hry jsou šířené poměrně složitě (stránky dosud pořádně nefungují) a autoři komunikují se svým pevným jádrem fanoušků skrze jiné kanály (skrze forum a Twitter předeším). Co se týče hratelnosti Battlescape, tak mi není zatím zcela jasné, jakou bude mít skutečně podobu. Spekuluje se i o tom, že nakonec půjde spíše o velké otevřené PVP Arény namísto celého světa, ale zatím není nic jisté. Uvidí se v tom, snad brzy spuštěném Kickstarteru.

        Je jasné, že na tom nepracovali celou dobu, zřejmě v uplynulém čase dělali i jiné projekty a zřejmě se věnovali i predprodukci samotné hry (ze které měli patrně hotový jen ten základ enginu pro video). V tuto chvíli se věnují podle všeho přípravě kampaně a tvrobě assetů.

        Zmíněné poslední video: https://www.youtube.com/watch?v=a6a69dMLb_k

        O tvorbě grafiky pro hru se zase dá dočíst zde: http://artofinfinty.blogspot.cz

        Rozhodně je to, minimálně po technologické stránce zajímavá hra pro porovnání s No Man's Sky, ačkoliv se ani zdaleka nesnaží dělat vše procedurálně.
        • walltar
          Battlescape by mělo vyjít, jen kvůli tomu aby z jeho prodejů mohli financovat Quest for earth.

          Já jim určitě na něj připěju, ale jak budou v téhle konkurenci úspěšní ... trošku mě to mrzí. Tak dlouho na té hře pracovali až se doba vesmírných simů vrátila.
          • Khanemis
            Děkuji za doplnění informací:)

            To už je ten problém herní tvorby. Mnoho projektů se připravovalo tak dlouho, až buď vyrostla šílená konkurence nebo zájem o žánr zcela upadl. Na druhou stranu na ten Bttlescape až tolik peněz zřejmě potřeba nebude a mají již poměrně hodně co ukázat, narozdíl od jiných her na Kickstarteru. Věřím, že tedy mají šaqci to zvládnout. A potom snad získají peníze a zájem lidí i na svou vysněnou hru. Ale to je ještě vskutku ve hvězdách.
  • sry možna to jen prehližim ale neni tady na strankach neco jako diskuzni forum? tusim to tady kdysi bylo
  • Lawliet
    Zní to až moc dobře.
  • Khanemis
    Hmm, takže z toho nakonec bude v podstatě onlinovka. No, to jim umožní nechat část obsahu v rukou hráčů a soustředit se především na samotnou hratelnost (tedy poskytnout hráčům dostatek možností jak se mezi sebou vyblbnout). Ale osobně pro mě trošku zklamání. Spousta hráčů a nemožnost se před nimi uzavřít (ani se svou zabranou planetou) znamená, že vám bude vaše "hrady z písku" pořád někdo rozkopávat.
  • Starbound ve 3D a s realistickou grafikou? Yes please! *14*
    • Lawliet
      SB je v téhle fázi takřka normálně nehratelný.
      • Až na ty občasné Wipe s tímto tvrzením naprosto nesouhlasím.
        • Lawliet
          Dnešní patch jsem nebral v potaz. Jdu ho zkoumat, ale hra v jakém stavu byla předtím mi po úvodních několika desítkách minut , kdy jsem zašl přišla opravdu hodně, ale hodně nedodělaná přinejmenším. Samozřejmě nato mají právo, ale určitě se to v pozdějších fázích, kam jsem se jen lstí dokopal nehraje "zábavně".
          • Ano, je to nevyladěné, jsou tam bugy a balance potřebuje ještě trochu pořešit (zrovna teď mají major bug u T2 zbraní, jenž mají dps v řádu tisíců). Nicméně bych hru nenazýval "normálně nehratelnou". Hraji to s kamarády v multiplayeru (přes hamachi, protože donedávna tam měli nějaký bug a jinak to prostě nešlo) a velice nás to všechny baví.
            • Lawliet
              Jak daleko jste se s kamarády dostali? Když bereme starý lvl systém planet.

              A jak jste zabili druhého bosse, když i přes top brnění což je ocelové vylepšení zlaté zbroje mě zabil na ránu, nebo 2. Musel jsem ho zavřít do krabice a ustřílet po 7 dmg. O tom, že na planetách, které jsem si tímto odemknul jsem neměl šanci ani nemluvím. A jaksi na uber brnění nebyly k sehnání surky. Chápu, že prvni planeta byla zábava, ale vážně by mě to zajímalo.
  • Myslím, že Chris Roberts by měl kluky opálený koupit. Nechápejte mě špatně. Já chci generovaný Star Citizen. Myslím generovaný tam, kde jsou prázdná místa, ne ručně designované prostředí. Co vy na to?:)
    • Myslim, ze to Chris nechce jen z duvodu horsi kvality generovanych oblasti, ale taky proto, protoze chce mit vsechno pod kontrolou. SC bude mit i pribeh a bude se menit podle vyvoje a myslim, ze nechce nekonecno, ale hranice za ktere hrace nepusti...ne ze se proste skupina hracu sebere a odleti nekam do nekonecne zadnice, kde si za 3 roky vybudujou svuj nezavisly svet, ktery ale bude porad soucasti universa SC a nebude mit treba logiku
      • planeta nymfomanek *1*
    • walltar
      Chris by zvládnu generované prostředí sám ... ono to není nic převratného. Ale nechce. Nemá Procedurální generaci rád ... chce aby prostředí byli zajímavé. On je prostě jeden za takových těch lidí, kteří buď chcou něco dělat pořádně, nebo vůbec. A procedurální generace mu připadá nudná ...

      Já abych pravdu řekl, tak nevím. Šlo by vůbec udělat procedurální planetu v takové kvalitě aby se přiblížila tomu zbytku co v SC uvidíme? A pokud ano ... měl by vůbec někdo PC dost silné na to aby se tam podíval? *1*

      Nechal bych zatím SC ve vesmíru, ať udělají tuhle část hry pořádně a na 100% ... planetám se budou věnovat potom.
      • Ono něco jako částečná procedurální generace existovala v Diablo2 a dá se říct, že by to šlo udělat kvalitně.

        Řekněme, že by se dělali ručně lokace cca v blocích, a z těch bloku by se pak sestavil svět. (třeba z 1000 ručně zpracovaných bloků) Tím pádem by se docílilo dobré optimalizace terénu. (minimální bugy) Pak by se pokryl terén originální texturou, která by vyhovovala prostředí, a pak počasí jako nános sněhu, popela, vody, deště, trávy, nebo totálního porostu až samotného stáří terénu... ono by něco takhle šlo udělat, a nemuselo by to být ani tak náročné.

        Samozřejmě by šly udělat pravidla jako... maximální/minimální sestavení budov na jedné planetě, nebo kontinentu. Nebo které textury a "materiálně" ztvárněné polygony jsou vzájemně kompatibilní.

        Hranice umění jsou omezené jen samotnými tvůrci.
        Stačí mít jen fantazii.
  • walltar
    No tak tohle vypadá hodně zajímavě pokud se jim to podaří udělat takhle všechno ... jen jsem teda nepochopil, bude to i na PC?

    Z článku sem pochopil, že ano ... ale na několika diskuzích už jsem četl, že to bude console only.
    • Kozy
      Vzhledem k tomu že poskytli rozhovor RPS myslim. že to bude i na PC.
  • Minecraft sucks, přivítejte novou legendu!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit