Přejít na výpis diskuzí
Vesmírný engine Nitrous ukazuje bitvu deseti tisíc lodí
16.1.2014 | Ladislav Loukota
31 příspěvků
-
Na EVE Online to stale nemá
-
Focus lodě a ovládání je podobné jako v HW2 a ty štíty mě připomínají Mandate.
http://www.youtube.com/watch?v=6PKxP30WxYM -
-
Jenže tady je každý objekt samostatně počítaný, chápeš to ? Nic to ale pořád neubírá na faktu, že je to jen načančané demo. Kdyby takhle vývojáři optimalizovali každou hru a ne jen tyhle jejich promokraviny, to by teprv bylo něco.
-
-
myslím si že tomu h*vno rozumíš, řveš ze kdyby někdo optimalizoval, blah blah blah.. kdyby coby... tak nám řekni jak ten kód má vypadat když se v tom tak vyznáš aby to bylo "optimalizovaný" a hejbalo se to ve všech hrách *7*
-
-
a, vidim ze pan je znalec. doma denne programuje software pre casticove urychlovace, popritom stiha vyhravat 8k1 sachove turnaje a cezpolny beh Stara Tura - Hrnciarove.
nechces nahodou diplom? -
-
Ja diplom mam *3*
-
-
-
-
Asi tak. Tohle video...nic co bych v Homeworldu neviděl. Má to sice naleštěnější grafiku, ale taky jsme v dobách vícejádrových GHz procesorů a grafiky jsou už úplně jinde.
To co tam plácaj o tom že se každá věž chová nezávisle? To Homeworld neuměl? A dalo by se pokračovat.
-
-
Tahla technologie ukazuje, jaka je direct X brzda. Zatimco bez vyuziti DX to jede 45+ snimku, s DX sotva 10.
-
-
tohle umeli PC pred par lety, nextgen je o hodne jinde.
-
Tohle demo spis ukazuje, jak narocnej motion blur pouzivaj. Mantel s MB a klesa jim to k 15 fps. DirectX s MB a klesa to asi k 5 fps, mozna i min? Pak DX bez MB a nejde to pod 30 fps.
-
přestaň papouškovat blbosti co ti marketing AMD cpe do hlavy, díky.
-
ale prosímtě, ty se o hw moc nezajímáš co ? Tohle není žádný engine pro hry ale vytvořené benchmark demo pro Mantle. Sleduješ vůbec situaci okolo 2 největších výrobců gpu a jejich technologie ? asi moc ne co.
-
-
Divné dělat hry z enginu, který není na hry. Moc divné.
-
-
no jasne kdyby to vysrala Nvidia tak to bude zrovna on kdo tady bude skakat 2 metry vysoko a zvatlat o druhym prichodu Jezise, jenze to udelalo AMD tak se mu to nelibi...
G-sync nam urcite bude vychvalovat do nebes. -
-
vy gpu flameri jste buzny...
-
-
-
-
No ono to bude spis tim na co to otimalizujes ...
-
-
Místní amatérští redaktoři nechápou, že tohle je předváděčka Mantle. Co je to API Mantle? Mrkněte na konkurenční weby, tam se to dozvíte.
Jinak video dost slabota a typické AMD PR kecy .. grafika jak 5 let zpět, vlastně tam žádná není, celý to snad počítá jen AI a možná fyziku :) -
-
A co má být nový engine, když ne předváděčka nových technologií?
-
no aby se nam kruh pratel Huanga z toho nezblaznil :D
-
-
Tak jeden poradny remake Master of Orion II prosim :)
-
-
se divim, ze bys nechtel neco ze sveta wh40k? co treba battlefleet gothic?
-
-
Tak to mam ve svem druhem prani Warhammer 40k: Total War *1*
-
-
:D
-
-
-
-
Mohli by udělat nějakou 4X hru s pořádnou grafikou a bitvama stylu Total War (Tahová mapa + RTS bitvy). Něco takového bych si vcelku zahrál.
-
-
Sword of the Stars 1 + 2 :) To má princip dost podobný Total War, navíc je tam možnost zkoumat a navrhovat vlastní lodě (typy lodí, motory, trupy, zbraně, druhy plátování, štíty, moduly, všechno)
-
-
No nevím, druhý díl byl prý hrozný fail (bugfest). Těžko říct jestli to opravili, ale já tu hru nakonec raději nekoupil.
-
-
Jj, první rok to byla nehratelná šílenost (Rome2 byl oproti tomu kvalitní práce), ale teď už je to docela v pohodě hratelné. Ale chce to trpělivost na naučení, páč to není nic jednoduchého.
-
-
Takže ono už je to hratelný(SotS2)? Já to hrál (znovu) asi rok a půl po vydání a stejně mi to po hodině hraní na něčem začalo stále dokola padat. :(
-
-
jj jde to celkem hrat, ale optimalizace porad udesna, hrat mapu SOTS2VERSE je vo nervy nebo jen pro lidi s hodne velkou trpelivosti. kazdopadne na tom celkem makli, pred rokem to bylo komplet nehratelny :-)
-
-
No mel jsem to v merku koupit, tak jsem si rekl ze to zkusim, po hodine jsem to vzdal, jelikoz jsem nic nevedel (a to jsem prosim dohral Master of Orion III)
-
-
Já jsem měl jedinou kliku, že jsem předtím hrál i jedničku (která se však v některých ohledech i tak dost liší) a hlavně jsme to hráli s kámošem, kterej je do toho blázen, takže mě zasvětil :D
-
-
-
-
-