Přejít na výpis diskuzí
Vesmírný engine Nitrous ukazuje bitvu deseti tisíc lodí
16.1.2014 | Ladislav Loukota
31 příspěvků
-
Na EVE Online to stale nemá
-
Ja diplom mam *3*
-
tohle umeli PC pred par lety, nextgen je o hodne jinde.
-
a, vidim ze pan je znalec. doma denne programuje software pre casticove urychlovace, popritom stiha vyhravat 8k1 sachove turnaje a cezpolny beh Stara Tura - Hrnciarove.
nechces nahodou diplom? -
vy gpu flameri jste buzny...
-
jj jde to celkem hrat, ale optimalizace porad udesna, hrat mapu SOTS2VERSE je vo nervy nebo jen pro lidi s hodne velkou trpelivosti. kazdopadne na tom celkem makli, pred rokem to bylo komplet nehratelny :-)
-
Tohle demo spis ukazuje, jak narocnej motion blur pouzivaj. Mantel s MB a klesa jim to k 15 fps. DirectX s MB a klesa to asi k 5 fps, mozna i min? Pak DX bez MB a nejde to pod 30 fps.
-
no jasne kdyby to vysrala Nvidia tak to bude zrovna on kdo tady bude skakat 2 metry vysoko a zvatlat o druhym prichodu Jezise, jenze to udelalo AMD tak se mu to nelibi...
G-sync nam urcite bude vychvalovat do nebes. -
myslím si že tomu h*vno rozumíš, řveš ze kdyby někdo optimalizoval, blah blah blah.. kdyby coby... tak nám řekni jak ten kód má vypadat když se v tom tak vyznáš aby to bylo "optimalizovaný" a hejbalo se to ve všech hrách *7*
-
Divné dělat hry z enginu, který není na hry. Moc divné.
-
Jenže tady je každý objekt samostatně počítaný, chápeš to ? Nic to ale pořád neubírá na faktu, že je to jen načančané demo. Kdyby takhle vývojáři optimalizovali každou hru a ne jen tyhle jejich promokraviny, to by teprv bylo něco.
-
přestaň papouškovat blbosti co ti marketing AMD cpe do hlavy, díky.
-
ale prosímtě, ty se o hw moc nezajímáš co ? Tohle není žádný engine pro hry ale vytvořené benchmark demo pro Mantle. Sleduješ vůbec situaci okolo 2 největších výrobců gpu a jejich technologie ? asi moc ne co.
-
A co má být nový engine, když ne předváděčka nových technologií?
-
Asi tak. Tohle video...nic co bych v Homeworldu neviděl. Má to sice naleštěnější grafiku, ale taky jsme v dobách vícejádrových GHz procesorů a grafiky jsou už úplně jinde.
To co tam plácaj o tom že se každá věž chová nezávisle? To Homeworld neuměl? A dalo by se pokračovat. -
Takže ono už je to hratelný(SotS2)? Já to hrál (znovu) asi rok a půl po vydání a stejně mi to po hodině hraní na něčem začalo stále dokola padat. :(
-
no aby se nam kruh pratel Huanga z toho nezblaznil :D
-
Focus lodě a ovládání je podobné jako v HW2 a ty štíty mě připomínají Mandate.
http://www.youtube.com/watch?v=6PKxP30WxYM -
Já jsem měl jedinou kliku, že jsem předtím hrál i jedničku (která se však v některých ohledech i tak dost liší) a hlavně jsme to hráli s kámošem, kterej je do toho blázen, takže mě zasvětil :D
-
:D