Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vis proc? Protoze se to fanboyovi hodi. Kdyz mela AMD mensi spotrebu, tak fanbojoval jak je AMD jedina spravna volba protoze spotreba a ted AMD spotrebu tezce projizdi. Najednou je to naprosto nepodstatny parametr. *15*
  • Ktoré sú tie doterajšie? Vlastním DK1 aj DK2 a ešte som sa nestretol s hrou či demom, ktoré by využívalo AS. Za celé 2 roky používania. Je možné, že novinky s DX12 môžu AS využiť. Ale to sa uvidí keď konečne vídu prvé komerčné verzie týchto zariadení.
  • Opravdu má 43% lidí PC v ložnici...?

    Sice se to překládá jako ložnice, ale typoval bych, že 42,9% z těch 43% to bude mít v dětskym pokoji, kde je samozřejmě schodou okolností umístěna i postel. PC se dle mé zkušenosti v typické ložnici nevyskytuje *1*.
  • v podstate, doterajsie aplikacie na VR vyuzivaju AS, tj ak vyjdu dalsie a poradia si bez AS, ok mas pravdu
  • calwin
    VR bude ešte dlhú dobu výsadou fajnšmekrov ale nebránim sa nejakému komerčnému využitiu prípadne aj v zábavnom priemysle kde by japonci určite tieto veci uvítali do ich "herní"... neviem si to zatiaľ dosť dobre predstaviť hlavne na tom našom európskom trhu (aj z dôvodu nákladov)
  • Není to trocho nesmysl? Nové komponenty, popřípadě celý počítač koupím na základě toho, zda už je stávající výkon nedostatečný. A ačkoliv poslední dobou vývoj moc nesleduji, tak si troufnu říct, že se za posledních 5 let nikam moc neposunul. Tedy oproti vývoji a konkurenčnímu boji v předchozích letech.
  • Hehe chlubit kdybych se chlubil tak to vypada hodne jinak :p
  • Je to samozrejme náročné. Viď moju reakciu na pôvodný príspevok. Čo sa týka asynchrónnych shaderov, tak ich použitie je od VR nezávislé. Nie je nič také, že VR používa AS. Aplikácie pre VR sú rovnako stavané ako iné aplikácie pre bežné monitory. Takže závisí od konkrétnej aplikácie či AS využije alebo nie.
  • Je úplne jedno aké veľké displeje tam sú. Ide o celkové rozlíšenie, ktoré je aspoň u Oculusu 2160x1200 čo robí 1080x1200 pre jedno oko. Takže tvoj PC musí vedieť vyrenderovať 2 obrázky v rozlíšení 1080x1200 čo nie je zrovna málo a ešte k tomu by to mal ideálne zvládať na 90 FPS pri vyššom FOV ako má klasický monitor.
    Podľa toho ako si položil otázku by si si mal uvedomiť, že ak má displej rozlíšenie trebárs 1920x1080 60Hz, tak na GPU sú rovnaké nároky bez ohľadu na to, či ide o displej na veľkom monitore alebo TV či displej v mobile. Stále totiž musí renderovať obraz s rovnakým počtom pixelov.
  • TheGGG
    5-6 let je něco dost jinýho než 2-3 roky. Za dva roky mu prostě kompl nezestárne, pokud si vždy nekoupí komponenty, který pomalu dojížděj. Je to uchylka a já to chápu, sám nakupuji věci které nepotřebuji, s čisté radosti z nákupu. Každopádně chlubit se tím a chovat se jako největší tvrďák a top hrač je prostě směšné.
  • tak jako vzdy bude zalezet na titulech, ktere prijdou s nastupem. vydaji se tri vetsi hry, ktery bezny zelezo neutahne na VR, par titulu mensich, exklusivnich (treba jako P.T.) a lidi si radi par tisic prihodi za lepsi zazitek (tim nemyslim jen nakup hardwaru - nemam nejak bozskej kompl a jede to).
  • VR je absolutní nesmysl tak jako 3D...
  • Osobně mám sice tu periodu větší než Mugi, ale taky po cca pěti-šesti letech provádím inovaci.

    Ono provést inovaci po šesti letech neznamená že si pořidím to nejnovější. Stačí zlatá střední třída a pokud nejsem grafofil a maniak přes čísla o výkonu stroje (a to nejsem), tak mi to zase vydrží tak těch pět let a pořád to rozjede všechno co vychází.
  • nieje to narocne, len nikto to tu nepovie, ze prave VR vyuziva asynchronne shadery, tj maxwelly od nvidie to nezvladaju
    preto vsetci tu maju velke usta, ze VR nechcu(radeony to zvladaju, dokonca na vybornu). je to jednoduche,Watson
    staci trochu guglit
  • Vysvětli mí někdo proč by to mělo býti náročné, vždy ty dva displeje budou stále menší než monitor na kterém jedu, tudíž i když to bude 2k tak v takovém malem displeji to až takové náročné rozlšen není.
  • Já když jsem si vybíral nové pc cca 4 měsíce nazpět, tak jsem věděl, že zrovna vyšly očekávané nároky na oculus rift a podle toho jsem si i PC koupil (resp. upgradoval jsem grafiku). Nejde mi o to jestli bude oculus rift nějaká nová bomba nebo tak, ale určitě to chci zkusit a i kdyby mě zklamalo, koupě toho PC jako takového nelituju už teď :)
  • Holt se budou muset programatori pochlapit a nepsat takovy srance jako obvykle.
  • v prvom rade to nieje helma?!?! ale skor okuliare a potom HTC Vive ktore pouziva Valve ma 2 displaye kazdy s rozlisenim 1080x1200. Dohromady to dava 2160x1200, co sice nieje 4k ale na druhu stranu maju 90Hz refresh takze idalne je mat tych 90FPS a aj viac aby to nemalo dropouty. Takze ten poziadavok na 4k 60FPS nieje moc prestreleny. Skor to vyzera ze ty vies o tom fakt "hodne"...
  • Ja jsem si ted poridil nadherny pc stroj, neherni, s hranim na pc jsem prakticky seknul. Jestli investuji do VR, tak jedine od Sony, ale nevim zda budou dost presvedcivi.
  • az na ten drobnej detail, ze ta "helma" nebude mit 4K displej ale pouze 2k a nebude stat zadnejch 25k ale neco okolo 8000, ocividne o tom vis opravdu hodne

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit