Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Přeložil jsem aktuální E3 2011 trailer

    http://youtu.be/ZLg5pzdWomA
  • Přeložil jsem E3 2011 Trailer:

    Assassin’s Creed: Revelations
  • Uz od dvojky cekam na plnohodnoty pokracovani,kde by se pribeh i prostredi posunulo stejne tak,jako se posunulo z jednicky do dvojky....no a jak to vypada,budu cekat dal. Ale snad se jen pletu. Turecko me moc nelaka,ze vsech lokaci mi zrovna Turecko zni jako nejvic low.
    Brotherhood sem nehral uz z principu.Takova nastavovana kase,aby to vydrzelo co nejdyl,nekdo to prekous,vzhledem k par inovacim,ja teda ne.
  • Stejně to bude to samý jako dvojka a Brotherhood...jen na jiný mapě s jiným příběhem...
    • ty voe to je zas komentář :D:D
      • A vás to nenudí dělat furt dokola pořád to samé ?
        • Nenudí, spíš toho máme málo. Ta hra prostě baví a na každý nový díl se těšíme jako malý děti *3* . Jednička byla sice stereotipní, ale i tak jsem jí obrátil několikrát a dvojka doladila vše k dokonalosti. Už se nemůžu dočkat dalších dílů, protože AC má potencionál, který je třeba využít. Snad se podíváme i do Francie v období revoluce a do Anglie v období Jacka rozparovače *5*.
          • A dozvíme se, že Jack byl Assasín a lehké děvy Templářky *1*
            • Daniell605
              Teď jsi mě rozesmál =D
              Díky
    • Ocelot23
      A to je přece dobře!
    • Amylee.Anderson
      No a to jde, ne? :D
  • Rozhodně kvituji, že je v článku i prostor pro informace z dějepisného soudku. *4*
  • Zajímavé, ale já bych radši trojku:-D ... KAC 1 neudělali žádnej datadisk a ke dvojce jako by se pytel rozsypal ..není to trochu přeplácaný? Ale budiž ,..jsem zvědavej, jak se s tím vypořádaj.
  • Ocelot23
    Článek luxusní musím říct,ze všech webů je tenhle nejobsáhlejší o info a hlavně si aoutor pohrává s myšlenkou co by mohlo být díky historickým událostem.
  • Lepší hra než Assassins Creed Neexistuje.
    Jedině za nedlouho ho dohoní tak trochu hra DUST XD
    • Amylee.Anderson
      Rozhodně nejlepší neni ale co se týče novějších her, tak tahle jasně vede <3
    • smejki
      to mi připomíná přísloví:"Pes který štěká, nekouše."
      ... to se pak ale musí ještě dodat:"Ledaže by štěkal." *4*
  • Daniell605
    Obličeje připomínající L.A Noire??
    Tak to sem hodně zvědav :D :D
    • Mahcake
      Asi tak nějak. Na L.A. Noire to určitě bude mít hooodně daleko.
    • Ocelot23
      No ano bude použita téměř stejná technologie
  • Hák bychom měli, meče bychom měli, "stealth" bychom měli (sporné), bomby bychom měli...tak proč mám pořád intenzivnější zážitky při hraní Tenchu: Wrath of Heaven? Možná je to tím, že v Tenchu opravdu nechci bojovat v otevřené potyčce a riskovat ztrátu zdraví, protože soupeři umí nehezky rozsekat oděv, i to pod ním (i když rozhalený Riki ... mlask).
    Navíc, v AC se mi nikdy nestalo toto (čtěte pozorně a představte si variaci v Assassin's Creed):

    To si tak zápasím se třemi protivníky. Nemohu pořádně utéct, vždy je někdo dost blízko na to, aby mne seknul. To nechci, protože zdraví se neregeneruje a nemám léčivku, protože jsem si ji osel s sebou nevzal na misi. Takže zůstávám a musím bojovat, i když bych se radši vytratil do stínu. Je to fuška, mrchy se brání ne jako fackovací panáci, ale vždy po krytu mne počastují vlastními komby. Je naprosto samozřejmé, že útočí všichni tři zaráz, takže žádné postávání a čekání na counterkill, ale hezky pohyby po obloucích a snaha si stále nepřátele rovnat do linie nebo nahnat do úzkých prostor dle Musashiho principu.

    Zrovna se bráním proti energickým výpadům soupeře s katary na rukou ( a zároveň se snažím poodejít do jedné strany, protože z druhé dotírá ninja), když tu mi náhle nad hlavou přelétne shinobi, který notnou chvíli jako by postával v zákrytu za dvěma výše jmenovanými soupeři. Naštěstí se mi povede místní varianta counterkillu (není smrtící, ale na chvíli Vás zbaví útočníka), takže ten s katary je dočasně mimo. Chci utéct, jsem uprostřed trojúhelníku. Jenže v tu chvíli mi onen zabiják (který mne přeskočil a je mi v zádech) podřízne hrdlo. Jako stealth kill, ale provedla ho AI. Bez milosti. Game Over.

    Kdybych měl kouřovou bombu, použil bych ji, dostal bych se z toho. Neměl jsem ji, jsem mrtev. Takové emoce mi série AC zatím nenabídla ^_^.
    • Nepřemýšlels někdy o tom stát se spisovatelem *1* Jinak Já osobně hraju AC 2(+B) takhle: základní vybavení (maximálně dokoupím druhou čepel + rukavici) a jenom 5 vrhacích nožů (žádná kuše). A snažím se hrát tak jako pravý assassin *5* .
    • Skoro jsi me dostal.. az jsem se na tu hru musel podivat... Abych zjistil , ze me dostal spis Tvuj skill v psani... Nez uzasnost hry .. AI ... Chlape.. je to i o AI :) Pro ostatni :http://www.youtube.com/watch?v=nZKwQOn43lg
      • Ano, a podle mého názoru je AI v této hře všímavá tak akorát. Uveřejnil jsi tady video redaktora, kteý hraje na normal a navíc úroveň, kde se dá dobře vyhýbat strážným a přepadat je ze zálohy. Zajímalo by mne, jak by si předvádějící poradil na HARD s úrovní, kdy máš infiltrovat hrad a do čtvrtiny úrovně nikoho nesmíš odpravit. A od té čtvrtiny (kdy hrad přepadne eskadra nepřátelských shinobi) to taky není žádný med.

        K AI: v prvním díle této série (ještě na PSX) byla až nepříjemně realistická. Nebylo příliš zábavné udělat chybu a pak minutu a půl sedět na střeše ve stínu a sledovat, jak je celá vesnice na nohou. Druhý díl (taktéž na PSX) zašel ještě dál a kvůli všímavosti AI nešlo pořádně použít Cestu vody, protože kdejaké zašplouchání znamenalo, že všichni nepřátelé v úrovni vytáhli zbraně a začali zmateně pobíhat.

        V tomto, třetím díle (PS2), je podle mého AI tak akorát, možná by to chtělo širší zorný úhel a občas vidět, že mám ninju rovnou pod nohama ^_^, jinak nemám námitek (platí pro HARD). Když uděláš chybu a někdo Tě uvidí, tak křikem zburcuje okolí, ale ne celý level. Nepřátelé se hráče snaží obklopit, používají léčivé/vrhací/výbušné předměty, útočí skupinově, šplhají za hráčem přes překážky.

        Soubojový systém má místy lehce kýčovitý animé nádech, nicméně vyjma toho poskytuje podle mne decentní simulátor šermu středověkého Japonska, k čemuž přispívá fakt, že všechny bojové animace jsou sejmuty přes motion capture od skutečných praktikantů bojových umění.

        Příběh tato hra má průměrný, rozhodně nedosahuje kvalit příběhu druhého dílu série. Nicméně je pozitivní, že se dějová linka rozvíjí přes všechny tři hratelné postavy, takže nehrajete 3x to samé, ale 3x jeden příběh, pokaždé z jiného úhlu pohledu.
      • No ale popsal to moc hezky. Me osobne takovy pocit v AC:B chybel. Boje se staly po chvilce praxe strasne jednoduche a utikani pred neprateli a schovavani se ztratilo vyznam. O dost rychlejsi bylo jednoduse skupinku deseti a vice vojaku popravit a stacila k tomu i obycejna dyka, nebo dve cepele. A vychytavky jako kourove bomby, vrhaci noze, nebo spratelene assassiny clovek pouzil jenom kdyz chtel splnit nejake ty achievmenty. Jinak k tomu proste nebyl duvod...
        • Vsak myslim, ze z toho co jsem napsal je videt, ze si taky myslim, ze to napsal hezky.. .)
    • Amylee.Anderson
      Maniak.
      • Kdepak, člověk s herním vkusem mě osobně 2jka tak orgasmická nepřišla a u jedničky jsem si myslel že si dělají prd€l po tom jak jsem na tom slyšel chválu mě nakonec už bavilo jen lézt na budovy a to mi taky dlouho nevydrželo, dvojka má možná zajímavější obsah ale pořád je to prostě nuda kde nepřátelé padají jako mouchy a ani se nemusím snažit, teším se na nového thiefa tyhle hry pro děcka mě už nějak neuspokojujou
      • Tanbou, těší mne.
      • Jazz
        Ne ne, to je Pan Magor

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit