Přejít na výpis diskuzí
Všechno co víme o Assassin’s Creed: Revelations a něco navíc
9.5.2011 | Aleš Smutný
42 příspěvků
-
Přeložil jsem aktuální E3 2011 trailer
http://youtu.be/ZLg5pzdWomA -
Přeložil jsem E3 2011 Trailer:
Assassin’s Creed: Revelations -
Teď jsi mě rozesmál =D
Díky -
Kdepak, člověk s herním vkusem mě osobně 2jka tak orgasmická nepřišla a u jedničky jsem si myslel že si dělají prd€l po tom jak jsem na tom slyšel chválu mě nakonec už bavilo jen lézt na budovy a to mi taky dlouho nevydrželo, dvojka má možná zajímavější obsah ale pořád je to prostě nuda kde nepřátelé padají jako mouchy a ani se nemusím snažit, teším se na nového thiefa tyhle hry pro děcka mě už nějak neuspokojujou
-
Uz od dvojky cekam na plnohodnoty pokracovani,kde by se pribeh i prostredi posunulo stejne tak,jako se posunulo z jednicky do dvojky....no a jak to vypada,budu cekat dal. Ale snad se jen pletu. Turecko me moc nelaka,ze vsech lokaci mi zrovna Turecko zni jako nejvic low.
Brotherhood sem nehral uz z principu.Takova nastavovana kase,aby to vydrzelo co nejdyl,nekdo to prekous,vzhledem k par inovacim,ja teda ne. -
Kultura a styl? Co to ku...
-
A dozvíme se, že Jack byl Assasín a lehké děvy Templářky *1*
-
Nenudí, spíš toho máme málo. Ta hra prostě baví a na každý nový díl se těšíme jako malý děti *3* . Jednička byla sice stereotipní, ale i tak jsem jí obrátil několikrát a dvojka doladila vše k dokonalosti. Už se nemůžu dočkat dalších dílů, protože AC má potencionál, který je třeba využít. Snad se podíváme i do Francie v období revoluce a do Anglie v období Jacka rozparovače *5*.
-
A vás to nenudí dělat furt dokola pořád to samé ?
-
ty voe to je zas komentář :D:D
-
Nepřemýšlels někdy o tom stát se spisovatelem *1* Jinak Já osobně hraju AC 2(+B) takhle: základní vybavení (maximálně dokoupím druhou čepel + rukavici) a jenom 5 vrhacích nožů (žádná kuše). A snažím se hrát tak jako pravý assassin *5* .
-
Asi tak nějak. Na L.A. Noire to určitě bude mít hooodně daleko.
-
A to je přece dobře!
-
No a to jde, ne? :D
-
Stejně to bude to samý jako dvojka a Brotherhood...jen na jiný mapě s jiným příběhem...
-
Ano, a podle mého názoru je AI v této hře všímavá tak akorát. Uveřejnil jsi tady video redaktora, kteý hraje na normal a navíc úroveň, kde se dá dobře vyhýbat strážným a přepadat je ze zálohy. Zajímalo by mne, jak by si předvádějící poradil na HARD s úrovní, kdy máš infiltrovat hrad a do čtvrtiny úrovně nikoho nesmíš odpravit. A od té čtvrtiny (kdy hrad přepadne eskadra nepřátelských shinobi) to taky není žádný med.
K AI: v prvním díle této série (ještě na PSX) byla až nepříjemně realistická. Nebylo příliš zábavné udělat chybu a pak minutu a půl sedět na střeše ve stínu a sledovat, jak je celá vesnice na nohou. Druhý díl (taktéž na PSX) zašel ještě dál a kvůli všímavosti AI nešlo pořádně použít Cestu vody, protože kdejaké zašplouchání znamenalo, že všichni nepřátelé v úrovni vytáhli zbraně a začali zmateně pobíhat.
V tomto, třetím díle (PS2), je podle mého AI tak akorát, možná by to chtělo širší zorný úhel a občas vidět, že mám ninju rovnou pod nohama ^_^, jinak nemám námitek (platí pro HARD). Když uděláš chybu a někdo Tě uvidí, tak křikem zburcuje okolí, ale ne celý level. Nepřátelé se hráče snaží obklopit, používají léčivé/vrhací/výbušné předměty, útočí skupinově, šplhají za hráčem přes překážky.
Soubojový systém má místy lehce kýčovitý animé nádech, nicméně vyjma toho poskytuje podle mne decentní simulátor šermu středověkého Japonska, k čemuž přispívá fakt, že všechny bojové animace jsou sejmuty přes motion capture od skutečných praktikantů bojových umění.
Příběh tato hra má průměrný, rozhodně nedosahuje kvalit příběhu druhého dílu série. Nicméně je pozitivní, že se dějová linka rozvíjí přes všechny tři hratelné postavy, takže nehrajete 3x to samé, ale 3x jeden příběh, pokaždé z jiného úhlu pohledu. -
Rozhodně kvituji, že je v článku i prostor pro informace z dějepisného soudku. *4*
-
Vsak myslim, ze z toho co jsem napsal je videt, ze si taky myslim, ze to napsal hezky.. .)
-
Doufám že tě neuvidím skákat po barákách a zabíjet lidi :)...
-
No ale popsal to moc hezky. Me osobne takovy pocit v AC:B chybel. Boje se staly po chvilce praxe strasne jednoduche a utikani pred neprateli a schovavani se ztratilo vyznam. O dost rychlejsi bylo jednoduse skupinku deseti a vice vojaku popravit a stacila k tomu i obycejna dyka, nebo dve cepele. A vychytavky jako kourove bomby, vrhaci noze, nebo spratelene assassiny clovek pouzil jenom kdyz chtel splnit nejake ty achievmenty. Jinak k tomu proste nebyl duvod...