Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak už to vyšlo!
  • Bože. Na tuhle citaci jsem měl narazit než jsem si to koupil. Snad to pomůže zbytku.
    To už pak není třeba nic dodávat

    “We’re going to allow DMs to spend a lot of time building campaigns that are near limitless if that’s what they want to do,” said Tudge. “But I’ve got twin eight-year-old boys and I want them to be able to create campaigns, that’s my litmus test. If they can do it, then we’ve succeeded.”
    (Dan Tudge je z n-Space)
    • Takze kdyz to zvladne retardovane dite pomoci kladiva, tak to u nas projde a budete to mit i vy, ale pokud ne tak nic nebude :D
  • Corvus
    Mě tohle už od začátku smrdí neúspěchem... Ani nevím proč, ale vlastně mě to nijak nechytnulo. Podle mě to velice rychle zapadne do her za pět éček.
    • tak to zapadol aj skyrim
      • Ze jsem si nevsim :D
  • Nepomozem si, ale cele mi to pripomina singleplayer verziu Neverwinter MMOcka. Farebne, trochu divne, s povrchnym pribehom v pseudo-znamom svete. Jeee, dalsie RPGcko a z Forgotten Realms! Uh, oh, preco je to tak trochu meh! :(

    :)
  • Lacine graficke zpracovani mohla vyvazit promakanost a moznosti, ale takhle to zase skoncilo u velkeho jmena, kecu a slibu.
    • Mozna se zase nekteri nastvou, ale podle me je to dost zpusobeno tim, ze je to hlavne planovane i na konzole a s tim spojeny ovladac. Tedy pokrocilejsi budovani dungeonu, psani textu na ovladaci proste nejde a tak se snazili tu hru "zjednodusit".
      A na zaklade rady pozorovani a reakci jsem celkem zatim rad, ze jsem si tuto hru neporidil, ac jsem o ni vazne mel velky zajem :(
      • *15* za vším hledej konzole *15*
        • Mno uprimne me ten zpusob ovladani dost omezil u nekterych her, ale je rada, her kde si to dokazu predstavit. Tady me prijde, ze to to hru dost omezuje, teda pokud by tohle, co vydali nebylo jen pro konzole a pro PC by udelali neco podobne ale rozpracovanejsi.

          Kazdopadne sleduju bedlive jeste hru Albion Online a tam ac vim, ze to ma urcita negativa (P2W), ovladani stejne na PC tak i na Tablety, tak jsem s tim smirenej a tolik me to nevadi.
  • Steam hodnocení mixed a kampaň prej moc společnýho s infinity klasikama nemá, no uvidíme tohle za tu cenu riskovat nebudu počkám na nákou tu slevu.
  • Fakt? Sklamání? No... aspoň že pátá edice za něco stojí. Jdem dál házet kostky!
    • 3.5 rulez (Pathfinder)
  • celoush
    A co ta kampaň? Jaká je?
    • Kampaň si musím nechat na coop s kámošema. Ty generovaný dungy by nás dlouho nebavili.
      • Andrej k tomu napsal: "Tak tedy jsem zatím velmi příjemně překvapen.. moc hezké dialogy a dabing (někde jsem četl že dabing měl být špatný - lež), propracovaný soubojový systém a zajímavý příběh, nikoli nepodobný Baldurs Gate. Začíná se mi to líbit!"
  • Je to teda extra slabota, ale na chvíli to zabaví. Ještě v době když odložili vydání tak to vypadalo že si připomínky fanoušků vzali k srdci, ale pendrek. V NWN je DM modul tak 100x propracovanější. A to bohužel nepřeháním.
    To se ani nedá popsat co všechno by člověk v takové hře čekal a co tam není.
  • alladjex
    Když jsem hrával Dungeon Keepera, Daggerfall a stolní RPG, vždycky jsme s kámošema snili, jak by bylo super, kdyby byla multiplayerovka, kde by jeden dělal pána jeskyně ostatním... A teď tu po letech je a já silně pochybuju že se mi podaří najít kámoše, kteří by měli čas si k tomu na pár hodin sednout a zahrát si dobrodružství, který stejně nemám čas připravit... JJ život je plný paradoxů.

    Každopádně je super, že se lidi dožívají vyššího věku protože máme perspektivu, že si to zahrajeme v důchodu ;]]]]
    • Přesně, jako hra tohoto ražení mi přesně chybí.To že moji kamarádi by to se mnou asi hrát nechtěli je věc druhá. Ale snaha se cenní.Jenže pokud je to jak ostatní píšou slabý, tak je to velká škoda.Uvidíme časem, třeba hráči vytvoří obsah co by stál za to a hra bude mít smysl.
      • Ta myšlenka není vůbec blbá, tím víc v dnešní době. V době, kdy lidé tráví čas tím, že namísto hraní pozorují let's playe, tráví hodiny v open-worldech, kde si staví chatrče atd..

        Pokud by se našel rozumný kompromis složitosti (udělat svět i grafiku zjednodušenou , aby bylo možné "vyrábět dobrodružství realtime") a technologický koktejl (voice komunikace mezi účastníci, nástroje na superrychlé úpravy světa), možná by k různým adorovaným youtuberům a letsplayerům přibyli i dungeon masteři.

        (Captcha: CGI. Niiiiice retro :-))
      • Škoda NWN. Tam to asi zabilo to že když si s lokací člověk vyhrál tak pak jedna zabírala klidně 1,5 GB.
      • Lidi jsou šikovný. To jo. Ale tady na to nemají moc prostředků. Třeba lokaci vytváříš tak že si vybereš buď venkovní nebo dung. U venkovní vybereš prostředí a předpřipravenou lokaci a těch tam máš jen pár.
        U dungu vybereš zase prostředí a velikost a ono ti to tam vygeneruje místnosti. Nemůžeš si je tam dát sám, nebo třeba nějakou otočit. Jen tam pak můžeš naplácat nějaký sochy a jiný věci.
    • možnost hrat za DM měly už Neverwinter Nights

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit